dat zal.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:38 schreef Natalie het volgende:
Misschien moeten we het er maar op houden dat iedereen een eigen smaak heeft als het op namen (en alles eigenlijk) aankomt.
verschrikkelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:55 schreef Kajalevi het volgende:
Ik ken iemand die heeft zijn zoon "Dapper" genoemt...........
Tja, als je een kind zoveel namen geeft zorg dan dat de voorletters ook weer een naam vormen. Staat leuk in je officiele papieren, en als de ouders boos zijn hoeven ze niet alle voornamen te roepen maar alleen de verzamelnaam.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:09 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
rare naam :
catarina amalia beatrix carmen victoria![]()
En als die een kind krijgt is de muziek in elk geval klaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:03 schreef Timo20 het volgende:
bij mijn broertje op school zat vroeger een meisje dat Destiny heette
Teveel teenage mutant ninja turtles? hahahahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:52 schreef Remqo het volgende:
bij mij in de buurt loopt er een kereltje rond dat luistert naar de naam: Splinter
Een vriendinnetje van mij nichtje is ook een adoptiekind. Ze komt uit Korea geloof ik en heet Neeltje - Wietskequote:Op vrijdag 31 december 2004 13:28 schreef Spindizzy het volgende:
In het kwartaaltijdschrift van Meiling (adoptievergunninghouder) staan achterin altijd aankomstkaartjes ("geboorte"kaartjes voor adoptiekinderen) en ik zie heel vaak dat ze kindertjes dan van die typisch hollandse namen geven. Ik vind een chinees meiske dat Nienke heet echt geen gezicht. Of een afrikaanse Tjeerd.
Rick is een mooie naam immers. Met ck.quote:
zat 2 jaar voor mij op de middelbare school....quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:58 schreef valek het volgende:
ik heb ooit gehoord van Befke Pijpers. Dit is dus ook echt waar.![]()
Evert Everts.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:04 schreef Kajalevi het volgende:
Ow ja ik had vroeger ook nog een jongen in de klas en die heette "Wieger Wiegermans"...........![]()
Ik denk dat zn ouders dachten dat dit een soorte hippe versie van "Jan Jansen" was........![]()
Jildo, de Wandelende Dildo.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:59 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik kon een jongen en die heet jildo![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:38 schreef Taran het volgende:
Priscillia
Hey hey....quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:53 schreef rena het volgende:
Namen als /......./ Dennis, enz vind ik echt om te kotsen. Zo 1982En ik associeer het ook echt bijna alleen maar met achterbuurtfiguren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |