abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 10:14:37 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_24314406
Of voor de leken: Vertrekken is een beetje doodgaan...

CartWOman heeft enige tijd geleden al aangegeven te willen stoppen als FA. Ze leidt een druk leven en kwam gaandeweg tot de ontdekking dat haar privéleven er nogal eens bij inschoot. Zelf werken, een werkende partner en dan blijft er vaak weinig tijd over om ook samen eens leuke dingen te doen. En vroeg of laat breekt dat je op, zeker met de 'tropenjaren' als FA. Vandaar dat ze keuzes heeft moeten maken en één van die keuzes is helaas dat ze dus stopt als FA.

Ondanks verwoede pogingen van ons haar over te halen toch te blijven en haar duidelijk te maken dat een sociaal leven ook maar betrekkelijk is, hebben we haar keuze uiteindelijk moeten respecteren. We weten nu al dat we haar erg gaan missen, ze was duidelijk de stabiele, vriendelijke factor binnen de 'leiding', kon met iedereen in de crew goed overweg, lag zeer goed bij het overgrote deel van de users en ze deed haar werk dan ook uitstekend, volgens ons.

We gaan iig als hele goeie vrienden uit elkaar en we wensen haar veel succes met de dingen die ze gaat doen. Natuurlijk verwachten we haar na vandaag gewoon weer als user her en der tegen te komen en liefst ook regelmatig op meetings, want ze is IRL ook nog eens een prettige verschijning.

CW, bedankt, je deed het uitstekend en we zullen je missen als FA. Welkom terug als user!

PS: Solliciteren heeft geen zin, dit is namelijk een functie waar je voor gevraagd wordt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')