maar bvb donna hier in belgie zal je ook nooit radiohead horen draaien op een gewone dag, maar id top 2004 zijn die dan wel opgenomen (zelfs 2x id top 100). Nuja er is een voorkeuze van 5000 nummers bij donna, werkelijk veel verschillende muziek, vindk wel goe nie zo binnen de lijntjes ... Groepen zoals sepultura en nofx staan er nu ook weer nie in natuurlijk équote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is heel simpel: het is radio2, dus ook radio2 publiek, dus radio2 platen. De bands die genoemd worden daarvoor is nog niet voldoende lobby voor geweest OF radio2 luisteraars zijn er nog niet aan toe.
Overigens vind ik persoonlijk het ontbreken van Zombie niet echt een gemis...niet dat het slecht is, maar echt goed is het ook niet....
Tja, in België hebben ze dat met die voorkeuzelijst naar mijn mening dan veel beter aangepakt. Ik vind het persoonlijk onbegrijpelijk dat er geen 1 plaat van Radiohead in staat, maar ja, zolang radio2 ze niet in de voorkeuze zet, zal het erg lastig worden ben ik bang. En om nou een actie ervoor te gaan voeren, gaat mij veel te ver. Komt vanzelf...quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:33 schreef BramK het volgende:
[..]
maar bvb donna hier in belgie zal je ook nooit radiohead horen draaien op een gewone dag, maar id top 2004 zijn die dan wel opgenomen (zelfs 2x id top 100). Nuja er is een voorkeuze van 5000 nummers bij donna, werkelijk veel verschillende muziek, vindk wel goe nie zo binnen de lijntjes ... Groepen zoals sepultura en nofx staan er nu ook weer nie in natuurlijk é
Born to run!quote:
Ik kijk wel uit.quote:
Zulke acties zijn er genoeg..ken een actie om Bigmouth strikes again van The Smiths volgend jaar in de keuzelijst te krijgen..daar zijn zo'n 30 eigen keuzes voor nodig..quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang radio2 ze niet in de voorkeuze zet, zal het erg lastig worden ben ik bang. En om nou een actie ervoor te gaan voeren, gaat mij veel te ver. Komt vanzelf...
komt u maarquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:49 schreef shmoopy het volgende:
Okee, wie draagt shmoopy even weg?
Van.
Nou ik ga zo'n actie niet beginnen. Ik ben namelijk wel van mening dat het op een eerlijke manier moet gebeuren... (Smiths horen er trouwens wel in!)quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zulke acties zijn er genoeg..ken een actie om Bigmouth strikes again van The Smiths volgend jaar in de keuzelijst te krijgen..daar zijn zo'n 30 eigen keuzes voor nodig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |