nu duzzzzquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:03 schreef Ericjuh het volgende:
mamma's & pappa's komen er aan.. met California dreamin
ja zo kan ik er nog wel 100 noemen, de lijst is nou eenmaal zoquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Is iemand het ook nog opgevallen dat de 'Red Hot Chili Peppers' in de Top 2000 ontbreken?
Ze hebben toch wel zeker een paar sterke nummers gemaakt die toch weldegelijk goed in het lijstje zou passen
ik was eens in een kroeg, daar speelde een bandje, die ging ook All along the Watchtower zingen, roept die zanger...hier is een nummer van Jimmy Hendrix,quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:27 schreef peaceman het volgende:
Alllllllllllllllllllllll along the watchtower......
subliem.... en dat voor een cover!, maar gelukkig vindt Dylan het zelf ook een sublieme uitvoering....
Eerst nog twee mooie van The Doorsquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan niet wachten tot Guns n' Roses.
Nu dus de eerstequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eerst nog twee mooie van The Doors.
Ik had verwacht dat ze hem zo rond 5 voor heel zouden draaien zodat ze hem wel moesten afbreken op de helft. Valt me meequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:26 schreef dolle_hond het volgende:
THE END
benieuwd hoe lang ze m draaien
uhhhh.....dat had ik een mooiere oplossing gevonden bedoel ikquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:28 schreef Riert het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze hem zo rond 5 voor heel zouden draaien zodat ze hem wel moesten afbreken op de helft. Valt me mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |