abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28219758
Waar woon je? Dan kom ik ff langs om te gassen
pi_28219897
Bij je moeder in de staat.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  zaterdag 25 juni 2005 @ 14:52:15 #153
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_28222646

lekker lekker onder je scooter
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_28224421
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 14:52 schreef junkiesietze het volgende:
knip]]

lekker lekker onder je scooter
There you go..
pi_28225146
Achja die dingen zijn voor mensne die gene auto kunnen betalen waar een echte motor in zit. En ja dan maar faken he ?
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_28242152
En maar hopen dat mensen erin trappen
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_28242382
Die diebielen kunne ook gewoon een gaatje boren, dan hebben ze ook voor hun stoere geluidjes.
pi_28242776
Ik zou me kapot schamen. Tis net of je uitlaat doorgerot is en je geen geld hebt om een nieuwe te kopen.
  Spellchecker zondag 26 juni 2005 @ 23:17:45 #159
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_28258336
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:12 schreef Versie1 het volgende:
Irritant dat de cops hier niets aan doen...
ik heb dit hele topic maar eens doorgelezen en bij het denken over een goede anti-lawaai reactie (tijdens het lezen) verwoordt gequote reactie eigenlijk alles wel

[edit]
overigens vroeg ik me serieus af waarom Alcyone nog zolang serieus is gebleven in zijn reacties, gezien de enorm debiele tegenreacties in het begin van dit topic
Tevens -purist.
pi_28275595
quote:
Op zondag 26 juni 2005 03:40 schreef root1980 het volgende:
Die diebielen kunne ook gewoon een gaatje boren, dan hebben ze ook voor hun stoere geluidjes.
Doe dat, graag, meteen! Moet je mijn boormachine lenen? Komen de sjonnies tenminste niet door de eesrtvolgende APK keuring. Een uitlaat mag namelijk niet lekken.

Ik heb het hele topic nog eens doorgebladerd en het lijkt erop dat de regenpijpsjonnies niet weten wat overlast is. Hier nog even de definitie volgens de Van Dale:
quote:
over·last (de ~ (m.))
1 hinder, schade die iem. te lijden heeft
M.a.w. ik erger me aan uitlaat herrie, dan is dat overlast. En waarom een auto vet-mega-bruut moet klinken om te kunnen presteren snap ik niet helemaal. Laat ze allemaal meer eens voorbeeld nemen aan de geluidsproductie van Rolls Royce (de auto's, niet de vliegtuigmotoren). Nog zoiets: catalysator eruit: millieu, ooit van gehoord? Gelukkig is over 30 jaar de olie op. Einde aan de regnepijpsjonnies, nu maar hopen dat ze geen alternatieven gaan vinden.
pi_28281063
quote:
catalysator eruit: millieu
Helaas zijn de meeste van die figuren te achterlijk om de consequenties te overzien.

Wat mij betreft mogen ze auto's waarvan de catalysator verwijderd is meteen in de autopers flikkeren. Met de sjonnie er nog in, het liefst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')