Toen ik twee jaar geleden in griekenland was ben ik 2 keer in Korinthe (het nieuwe aan zee, niet het oude kleine dorpje met de bekende apollotempel enzo) geweest en dat was toen erg leuk. Niet super toeristisch, maar veel locals. Het griekenland gevoel was daar top!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:55 schreef Quoi het volgende:
Mmm, misschien is hier iemand met een gouden tip?
Ik wil een vakantie naar Griekenland boeken maar zie echt door de bomen het bos niet meer!
Ben al eerder naar Kreta, Corfu, Kos, Rhodos geweest en wil iets nieuws. Niet daar waar het massa-toerisme is, maar meer het echte Griekenland-gevoel. Geen fly-drive oid, gewoon een vaste stek waarvandaan veel excursies mogelijk zijn. De rust, maar ook een stad(je) met "vertier" in de buurt (lees: op loopafstand)
Ik dacht aan:
Parga
Pelopenessos (maar dan: waar?)
Mykonos
??
Mythos!!!!!!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 00:45 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is lekker Grieks bier?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:08 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Mythos!!!!!!!!![]()
Ennuh geen Griekenlandgangers?? Ben net een week terug van een maand rondreizen door Griekenland. In 1 woord geweldig. Ben op Santorini, Ios, Paros, Aegina en Athene geweest. Zoveel meegemaakt, zoveel mensen ontmoet...zucht..nederland zuigt...
Ben er inmiddels achter jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:08 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Mythos!!!!!!!!![]()
Ennuh geen Griekenlandgangers?? Ben net een week terug van een maand rondreizen door Griekenland. In 1 woord geweldig. Ben op Santorini, Ios, Paros, Aegina en Athene geweest. Zoveel meegemaakt, zoveel mensen ontmoet...zucht..nederland zuigt...
De ouders van een kameraad wonen in Griekenland, zodoende zijn we daarquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:29 schreef Ska-te het volgende:
Hahah met welke ben je geweest?? Blue star heeft gewoon fucking roltrappen bij binnenkomst, maar je kan er nergens slapen (die klotestoelen), Hellenic Seaways vond ik beter, omdat je op die banken kan slapen (of een vloer met vlooien:S) maar je hebt wel bij elk eiland een vaag x-files muziekje:P
waar slaap je??hostel?
das cheap. Ik moest bijna 40 euro betalen om met de Flying Dolphins naar Mykonos te gaan en dan nog wel met de langzame boot, reistijd 6,5 uur.....heenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De ouders van een kameraad wonen in Griekenland, zodoende zijn we daar
We zijn idd met Helenic Seaways gegaan, naar Poros en terug de volgende dag. Die heeft ook roltrappenDik luxe allemaal, en dat voor 17 euro heen en terug (totaal 5,5 uur reistijd dacht ik).
Bronquote:Minors travelling alone are required to produce a written authorisation to exit their country signed by their parents.
meldt, ook Kokkari Samosquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef Quoi het volgende:
Thnx voor de tips!
Vandeweek onze vakantie geboekt, de reis gaat naar Samos!! We gaan naar Kokkari, hotel Venus. Zin in!!!!!!!!
Beetje een karig topic-je op dit moment. Geen Griekenland-gangers deze zomer????????????
Griekse consulaat vandaag gebeld en volgens hen was het niet nodig, dus dat zal dan wel..quote:Op zondag 24 juli 2005 19:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Volgens interrailnet.com moeten jongeren toestemming hebben van hun ouders om het land te verlaten:
[..]
Bron
Alleen dat is eigenlijk de enige site waar ik dat terug kan vinden, bovendien is 'written authorisation' ook niet bepaald duidelijk. Bedoelen ze daar een formulier mee of wat anders?
Iemand enig idee?
Oeh....nee helaas, anders hield ik me aanbevolen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:44 schreef rameijer het volgende:
Gaan er nog mensen naar Athene deze zomer (ik woon daar nu een paar jaar) die onder het genot van een biertje wat reistips willen krijgen?![]()
Telaatquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:44 schreef rameijer het volgende:
Gaan er nog mensen naar Athene deze zomer (ik woon daar nu een paar jaar) die onder het genot van een biertje wat reistips willen krijgen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |