Wat sprong eruit....uhm...wat er ECHT uitsprong was eigenlijk wat minder leuk, maar een goed verhaal om te vertellen hahaha (en nu kan ik erom lachen)
![]()
Ik ging met 2 gasten uit Amerika naar Ios, de tweede dag huurden we een auto om het eiland te bekijken. Na 2 uur als idioten gereden te hebben langs afgronden begaf de auto het. 1 Uur gewacht op die gasten van het verhuurbedrijf, ze ramden op de accu met een grote steen en voilá de auto deed het weer. maar dat is nog niet alles....We belandden op een 'verlaten' strandje en we kregen het briljante idee om mij te laten rijden. For the record : Ik had nog NOOIT eerder gereden. Maar het viel allemaal best mee, die gasten zeiden dat ik nog best goed reed ook, dus wij de bergen in. 1e keer ging perfect, dus waarom geen tweede keer. Op een gegeven moment kwam er een ontzettend scherpe en stijle bocht naar links, ik kon hem wel aan dacht ik...maar voordat ik het wist had ik mn stuur tever gedraaid en belandden we in de vangrail....
We verzonnen allerlei smoezen om eronderuit te komen, maar puntje bij paaltje moesten we ¤2500 euro dokken, delen door 3 dus reken maar uit...Op het moment dacht ik dat ik NOOIT van dat eiland af zou komen, maar alles is goedgekomen
![]()
Buiten dat heb ik echt zo ontzettend veel meegemaakt, zoveel gezien, gedaan, en ook vooral helemaal NIETS gedaan dat ik het gewoon niet allemaal kan beschrijven
![]()
Op de meeste eilanden gaat het echt alleenmaar om feesten, zeker op Ios. Er zijn ook dingen te zien (op Santorini bv. de vulkaan, red beach, black beach, white beach en de hot springs ; rode zee doordat er zoveel zwavel in het water zit) Maar wil je echt tempels zien moet je meer naar het vasteland gaan of de Peleponessos. Hoewel op Aegina stond een van de meest mooie tempels die Griekenland nog heeft, de tempel van Aphaia, echt supermooi
![]()
Maargoed...zoveel te vertellen..Athene is ook erg gaaf en
erg veel te zien. Ik ben er alleen al snel weggegaan omdat ik de drukte niet langer trok dan 3 dagen maar beschouwde het wel als 'thuisbasis'. Dat hostel is trouwens super: backpackers Hostel in Makristreet. ...uhm ja