abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 23:09:05 #26
16475 Absinthe
M'Lord Absinthe the Prett
pi_1921774
* Een luide kreet galmt door het bos, het moedigt Kitty aan om door te zetten, de baas volgt. Kitty volgt het spoor van Polaris, en volgt het spoor de tempel in.

Wanneer Absinthe de Tempel benadert stopt hij. Het bouwsel is spuuglelijk, en er hangt iets onheilspellends omheen. Hij roept zachtjes de naam van de zwerfkat, maar merkt dat het weinig tot geen nut heeft. Hij besluit te wachten, dat beest komt uiteindelijk altijd bij hem terug.

Let Absinthe have this world... this hell. Give him the moonkings and be done with it.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 23:14:10 #27
9829 BlackDevil
Care? Does anyone care? I dont
pi_1921875
* komt met een klanharde snelheid tot een plotselinge stop als ie tegen Absinthe is aangeknald

*staat weer op van de val*

Laten we dit anders oplossen.....

* Kijkt voor de 2de keer naar het aarslelijke bouwsel

Oh nee he niet weer hier......

* Neemt langzaam een paar stappen achteruit

Your advertisement here.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 23:17:47 #28
16475 Absinthe
pi_1921943
* Absinthe kijkt lacherig naar BlackDevil die een paar stappen achteruit zet. Met een irritante stem spreekt hij, al snauwend, kleinerende woorden tegen zijn achtervolger.

Wat ben jij een zwak zielig figuurtje zeg. Bang soms!?

Let Absinthe have this world... this hell. Give him the moonkings and be done with it.
pi_1921990
* Polaris hoort dat iemand haar volgt. Ze kruipt naar het gat in de deur. Dan ziet ze die zielige kat binnenkomen. De gehoorndeman op de troon zit de kat binnen komen en loopt er op af. Hij bukt en opend zijn hand en het katje loopt erin. De gehoornde man staat weer op en loopt met het katje in zijn handen naar zijn troon. Hij vindt haar mooi, een combinatie van de lieflijkheid van de natuur en het kwaad van de techniek. Hij heeft het gevoel dat hij het katje kan gebruiken om de bosgod zijn tempel in te lokken.

* Polaris ziet dat de gehoornde man weer opstaat en de kat in een kooitje stopt.
Gelukkig, nu ben ik redelijk veilig

We kunnen Shadokin niet stop zetten!
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 23:21:03 #30
9829 BlackDevil
pi_1922006
Bang?!,
echt niet, als ik zo dicht achter je sta kan ik m'n zwaard niet trekken zonder het "perongeluk" in je rug te steken

Maar ik ben niet zonder eer, ik wil je gezicht zien als ik 'em erin steek

Your advertisement here.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 23:24:12 #31
16475 Absinthe
pi_1922074
Denk je soms dat je mij kunt verslaan!?

* Absinthe kijkt door zijn vettige haar naar Blackdevil. In zijn ogen brand iets. Niet kwaadaardig, maar iets bezield. Een sterk verlangen, een leegte die moet worden opgevuld

dinsdag 16 oktober 2001 @ 23:28:16 #32
9829 BlackDevil
pi_1922181
Misschien........maar niet nu........

* Voelt de hele tijd al een vreemde kracht om zich heen

One problem at the time...

Your advertisement here.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 23:32:15 #33
16475 Absinthe
pi_1922280
* Zelfvoldaan kijkt hij naar BlackDevil, Absinthe voelt een kloppend gevoel in zijn achterhoofd, het doet hem denken aan hoofdpijn, maar dan pijnloos.
Het kloppen is constant, bijna gelijk met het slaan van zijn hart, bijna, maar toch zit er een ander patroon in.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 23:37:12 #34
9829 BlackDevil
pi_1922376
* Kijkt in Absinthe's ogen

Ik zou hem eigenlijk nu moeten vermoorden maar nu effe niet

Waar's je kat eigenlijk gebleven ?

En waar is Polaris, ik moet haar spreken

[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 16-10-2001 23:44]

Your advertisement here.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 23:39:18 #35
16475 Absinthe
pi_1922421
Kitty? Die komt wel terug, dat beest is waarschijnlijk nog steeds achter dat vage figuur aan het rennen. Morgen staat ze gewoon weer voor de deur te bedelen om voer.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 23:42:58 #36
9829 BlackDevil
pi_1922492
* Kijkt Absinthe inde ogen en draait zich om. Langzaam verdwijnt BD. in de donkere nacht

Misschien volgende keer Absinthe

* Lost op in de lucht

Your advertisement here.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 23:49:13 #37
16475 Absinthe
pi_1922602
* Het kloppende gevoel zwelt aan, alsof het iets weg drukt, de realiteit die zijn geest binnen komt dringen. Ietwat verward schudt Absinthe met zijn hoofd en begint te lopen. Hij negeert BlackDevil en zet stap voor stap richting zijn thuis.

Zijn rug is gekromd en hij lijkt al peinzend, met zijn gezicht naar de grond te lopen. Het vreemde is dat het moeilijk is om te denken, een wereld van emoties en gevoelens worden verdrukt door heldere gedachten over het hier en nu en beelden uit zijn verleden. Het vormt een chaotische brei in zijn geest die hem een bepaalde richting uitstuurt.
Absinthe probeert zich ertegen te verzetten, maar zijn verzet komt niet verder dan een half gevormd idee van verzet, hij verdrinkt in de chaos die op dit moment in zijn brein heerst en geeft zich over aan datgene dat hem op dit moment in beweging zet.

De duisternis om hem heen wordt steeds dikker, maar toch blijft hij in staat om vormen te onderscheiden in de duisternis die voor hem liggen.

pi_1972100
* Na een paar dagen begint Polaris al weer aardig gewend te raken aan de donkere kamer waar ze in leeft, ze heeft alleen het gevoel dat ze niet alleen is. Beetje bij beetje zoekt ze de hele kamer af. Ze komt veel hooi tegen, heel veel. Daachterwand van de kamer blijkt voor de helft afgedekt door een rij hooibalen, een ideale plaats om te slapen.
* Polaris vervolgd haar zoektocht en helemaal verscholen in een hoekje vindt ze iets warms, zachts en levends. Het is Marlo.

* Polaris is nog altijd een vos dus wederzijdse herkenning treedt niet op. Polaris snuffelt een beetje en kruipt dan tegen Marlo aan.

maandag 22 oktober 2001 @ 20:53:46 #39
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_1975867
* Marlo krijgt een goed gevoel als hij het vosje ziet. Ze ziet er lief uit en doet aardig tegen hem.

Hallo lief vosje. Wat ben jij lekker acht. Ik ben marlo en die enge man die daarbinnen op die grote stoel zit houdt mij hier gevangen. Ik heb al dagen op één plakje brood moeten leven dat hier nog lag. Weet jij toevallig waar ik wat te eten kan vinden?

* Het vosje lijkt Marlo's woorden te begrijpen. ze beweegt haar hoofdje op en neer, maar kijkt er niet vrolijk bij.
Wat is er, durf je ook niet langs die enge man?
* Marlo kan het wel begrijpen en sluit het vosje in zijn armen.
Ik vind je lief

[Dit bericht is gewijzigd door Marlo op 22-10-2001 22:06]

Stiekems een vrolijk klein beestje!
pi_1976822
* Na een innige knuffel gaat Polaris proberen te slapen, zolang ze niet wat ze moet is ze hier in ieder geval redelijk veilig. Ze klimt op een pak hooi en valt in slaap.
  maandag 22 oktober 2001 @ 22:10:21 #41
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_1976838
* Marlo ziet het vosje een zacht plekje voor de nacht opzoeken, hij wacht even en gaat dan achter haar aan.
pi_1989748
* Na dat het tweetal alle plannen voor de aanval op de bosgod en overname van het eiland doorgesproken heeft, toosten zij op een goede afloop.
Plots hoort LWaZ wat buiten

Heer Slough_Feg, hoorde U dat ook ?

* LWaZ staat op en loopt de tempel uit....
Er is echter niets te zien............

Ik ben geen kloon, dat lijkt maar zo
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 14:33:55 #43
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_2009156
* Marlo zit nog steeds in het donkere kamertje als ze besluit een kijkje te gaan nemen in de grote zaal.

Daar ziet ze dat er nu een kooitje met een metalen poes aan het plafond hangt. Zo dat de gehoornde man precies er bij kan met zijn hand asl hij in zn troon zit.

* Marlo loopt een rondje door de zaal heen zonder dat hij wordt opgemerkt. Hij ziet de machtige grote ketels. Zo mooi, zo groot en zo indrukwekkend. Hij loopt naar de ketel achter de troon en klimt via het handvat naar de rand van de ketel. Als hij even niet oplet glijdt hij uit en valt de ketel in.

AUW!

* Marlo kotm gelukkig zonder pijn onderin de ketel. Als hij net weer een beetje bijgekomen is ziet hij een schaduw langs de ketel trekken over de muur. Met grote doch langzame schreden loopt de gehoornde man langs de ketel. Marlo kruipt ineen tegen de kant aan zodat hij niet gezien kan worden. Gelukkig loopt de man door.

[Dit bericht is gewijzigd door Marlo op 26-10-2001 20:46]

pi_2013204
* Polaris heeft Marlo zien vertrekken aan het begin van de avond. Hij heeft niks gezegd en ze had hem al lang weer terug verwacht.
* Polaris durft niet naar buiten want daar zit de enge gehoornde man. Ze besluit stilletjes naar de kier te kruipen om te kijken of ze wat kan zien. Ze ziet alleen de gehgoornde man op zijn troon en verder de poes in het kooitje. Niks vreemds voor haar. ze besluit eerst maar even de gaan slapen, morgen ziet ze wel verder.
  zaterdag 27 oktober 2001 @ 13:55:59 #45
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_2017255
* Marlo wordt wakker in de grote ketel en gaat zitten denken.
Hoe kom ik hier uit?
* Marlo komt er na een paar tellen al achter dat hem datin zijn eentje neit gaat lukken.
En als ik om hulps ga roepen hoord die domme gehoornde man mij.

* Marlo hoopt maar dat hij snel gevonden wordt.

pi_2020725
De heer War, Slough Feg, zit rusteloos op zijn Troon.
Nog enkele dagen dan is het Samhain, door de meeste stervelingen Halloween genoemd. Het Keltische feest van de dood. De dood is slechts een wedergeboorte, maar niet voor Slough Feg. De Druneheer is eeuwen geleden aan het rad der wedergeboorte ontsnapt, Hij is de gehoornde God die niet wou neerbuigen voor de natuur waar Hij deel van uitmaakt. Verdorvenheid en zieke humor zijn Zijn deel...

Terwijl hij in zichzelf gekeerd zijn plannen mompelt hoort Hij een piepend geluid. Als Slough zich naar het geluid keert ziet Hij dat het van het poesje komt...
De samenhang van mechaniek en leven intrigeert Hem, maar zoals met zovele dingen intrigeert het spel met de dood Hem meer.
Hij pakt het mechanische poesje op en haalt een voor een de raderen los en zet ze naar Zijn beeld weer in elkaar.
Samen met de beenderen van verslagenen en de techniek van het poesje zet Hij een gruwelijke compositie van dood en leven in elkaar.
Het poesje ziet er nu niet meer zo lief uit...

Nog eventjess...

Deze kloon misbruikt Equilan voor sex...
pi_2024146
[me=Van]achter de deur, door de spleet ziet Polaris de mishandeling van de tochal onvolmaakte poes geschiedden. Ze kan er niet goed tegen en wendt haar hoofd af. Na een oaar minuten kijkt ze weer, de kat ziet er niet uit en loopt langzaam en mank over vloer. HEt lijtk eigenlijk meer op kruipen. Polaris wil te hulp schiten, maar realiseert zivh dan dat de gehoornde man er ook nog is en zij de pieneut zal zijn als hij haar ziet. Ze voelt zich om een of andere reden toch verantwoordelijk voor eht arme beest, zij heeft hem zelf de tempel ingelokt en hij heeft ook ondergaan wat haar broertje ongever heeft megemaakt: het samen met de enge man leven.

* Polaris rilt bij de gedachte en doet een stapje terug.
Ik ben zo macht4eloos in deze situatie

* Polaris moet dan aan MArlo denken, die nog steeds niet terug is. Ze heeft helemaal niks van hem gehoort, ook dat baart haar zorgen. Polaris wordt gek van alle schuldgevoelens en kwade gedachten. Ze besluit daarom om eerst rusti g te blijven zitten en te hopen dat ze weer mens wordt. Dan kan ze wat meer.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 20:43:00 #48
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_2045205
* Marlo zit nog steed te zitten in de ketel, hij heeft honger en hij heeft dorst. Hij is alleen, verveeld zich en weet neit wat hij moet doen. Hij besluit tegen de zijkant van de ketel te gaan duwen in de hoop dat hij om zal vallen. Er gebeurd niet wat hij wil, het enige is dat het hengsel tegen de ketel slaat, wat een hels kabaal maakt binnenin de ketel.

* Marlo schrikt zich dood en besluit er mee te stoppen.

Nu zit ik heir nog steeds, zonder eten en zonder drinken.

pi_2045278
* Polaris schrik uit haar dutje wakker door het kabaal. Ze staat op en loopt naar de kier. Daar ziet ze dat één van de ketels een beetje staat te wiebelen, het isdie recht achter de troon. Ze besluit op onderzoek uit te gaan.

Ik kan het, ik wil het, ik moet het

* Polaris loopt zachtje achter de troon langs richting de ketel. Ze staat er bij, klimt er tegenaan, maar kan niet zien wat er in zit.

* Dan hoort ze gesnik, ze wordt bedroefd en wil de zielepoot in de ketel helpen. Ze gooit al haar gewicht in de strijd en probeerd te ketel om te gooien. Het lukt niet en Polaris gaat tegen de achterkant van de troon zitten nadenken.

woensdag 31 oktober 2001 @ 18:59:18 #50
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2051890
* Gandalf dartelt ( ) door het bos, ondertussen Equilan niet uit het oog verliezend. Equilan loopt ook te genieten van de wandeling, ondanks dat de reden voor deze wandeling niet al te leuk is. De kleuren van het herfstig bos (nouja herfst, daar zal je op dit tropisch eiland weinig last van hebben ) zijn prachtig in de avondzon.
Ze denkt aan Herne en hoopt dat ze hem gauw zal zien. Hopelijk kan hij voor wat opheldering zorgen.

Plotseling voelt ze de koude weer en valt haar oog op drie grote groenige figuren even verderop tussen de bomen. Als ze dichterbij komt ziet ze dat het drie grote stenen zijn bedekt met algen. Daar achter een tempel, van grote witte stenen. Ze huivert en kijkt om naar Gandalf, maar hij staat al naast haar, zijn lippen gekruld om zijn vervaarlijke tanden. Hij heeft een wat grotere gedaante aangenomen en kijkt haar aan, in afwachting van wat de godin gaat doen.
Equilan tast naar haar amulet dat onder haar jurk om haar nek hangt, en stapt dan vastberaden de tempel binnen.

Elfensex is superspannend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')