Nou, nou. Ik ben al aangenaam verrast dat Kurosawa zo ver is geraakt. En nog meer omdat hij Kubrick bijna kon verslaan (dat kan hij nog steeds, maar zo ziet het er momenteel niet naar uit).quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:29 schreef dolle_hond het volgende:
als MS en SK in de finale komen stem ik niet
maar als kubrick niet tegen lynch komt, heb ik nog niemand om op te stemmenquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nou, nou. Ik ben al aangenaam verrast dat Kurosawa zo ver is geraakt. En nog meer omdat hij Kubrick bijna kon verslaan (dat kan hij nog steeds, maar zo ziet het er momenteel niet naar uit).
Het toeval wil dat Kurosawa bij het vorige regisseurstournament ook door Kubrick werd uitgeschakeld, maar dan wel met 16-0. Een hoop mensen hebben dus al veel bijgeleerd.![]()
Volgens mij staan er straks toch 2 regisseurs in de finale? Het lijkt me sterk dat je de een niet wat beter vindt dan de ander. Dat je eigen favorieten er dan misschien niet bij zitten, doet daar niks aan af.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar als kubrick niet tegen lynch komt, heb ik nog niemand om op te stemmen
ik vind het verschil tussen beide heel klein. en ze horen beiden niet in de finale, laat staan het tournament te winnen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Volgens mij staan er straks toch 2 regisseurs in de finale? Het lijkt me sterk dat je de een niet wat beter vindt dan de ander. Dat je eigen favorieten er dan misschien niet bij zitten, doet daar niks aan af.
Meen je dat nou dat je zowel Scorcese als Kubrick slechte regisseurs vindt?quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vind het verschil tussen beide heel klein. en ze horen beiden niet in de finale, laat staan het tournament te winnen.
ik ga me dan niet eens de moeite getroosten te denken welke van de twee ik minder slecht vind, vandaar.
en van de 1849 regisseurs waar we mee begonnen zijn, waren er enkele nog slechter hoor
echt slecht nietquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Meen je dat nou dat je zowel Scorcese als Kubrick slechte regisseurs vindt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |