Serieus? Die is tot paar weken geleden bij ons bedrijfsleider geweest.....quote:Op donderdag 30 december 2004 15:51 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoor net dat de bedrijfsleider van de Jumbo aan het Bart van Peltplein in Tilburg is neergestoken. Het staat er vol met politie en niemand komt nog in of uit de Jumbo.
Klote zeg, is wel een geschikte kerel die vent. Er is nog niet bekend wat er precies gebeurd is en hoe ernstig de verwondingen zijn. Iemand meer nieuws??
Zelf ben ik in afwachting van Omroep Brabant, die zullen hopelijk snel met nieuws komen
Is écht serieus. Mijn moeder was nét thuis van boodschappen doen toen mijn broer belde dat hij de Jumbo niet inkwam omdat de bedrijfsleider is neergestoken. Ik dacht dat het de bedrijfsleider was die al erg lang hier op het Bart van Peltplein staat... (dat zal dan niet de 'nieuwe' zijn denk ik)quote:Op donderdag 30 december 2004 16:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Serieus? Die is tot paar weken geleden bij ons bedrijfsleider geweest.....
Oops idd, heb je gelijk in. Ik verwar het met de nieuwe vestiging op Pater vd Elsenplein. Maar is nog steeds erg. Ben benieuwd...quote:Op donderdag 30 december 2004 16:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is écht serieus. Mijn moeder was nét thuis van boodschappen doen toen mijn broer belde dat hij de Jumbo niet inkwam omdat de bedrijfsleider is neergestoken. Ik dacht dat het de bedrijfsleider was die al erg lang hier op het Bart van Peltplein staat... (dat zal dan niet de 'nieuwe' zijn denk ik)
Vader en moeder.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:08 schreef robh het volgende:
Wat was de afkomst van de bedrijfsleider?
Ramptoerismequote:Op donderdag 30 december 2004 16:20 schreef flugeltje het volgende:
Zit er over te denken om er zo even naar toe te wandelen...
Dat is ook de reden dat ik nu nog achter m'n computer zit en er niet meteen naar toe gelopen ben. Maar als ik niet heel erg snel met meer nieuws kom gaat het topic zonder pardon op slot. Dan maar zelf voor verslaggever spelen.quote:
Ik heb niet gezegd dat ik een goeie verslaggever ben. Heb helaas wel een digicam, maar batterijen zijn hartstikke leeg. (en ik denk niet dat ik de Jumbo binnenkan om nieuwe te kopenquote:Op donderdag 30 december 2004 16:27 schreef ict-boy het volgende:
je digicam niet vergeten dan he!
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:52 schreef Lod het volgende:
Zal Albert wel zijn die de supermarktoorlog naar een nieuw dieptepunt brengt
Nu weten we natuurlijk nog niets meer...quote:TILBURG - De assistent-bedrijfsleider van de supermarkt Jumbo aan het Bart van Peltplein in Tilburg is donderdagmiddag neergestoken.
Een medewerker van de winkel bevestigde dat desgevraagd. Het is nog niet duidelijk wat er precies gebeurd is.
donderdag 30 december 2004 om 16:55 uur
bron
Gelukkig 'maar' lichtgewond. (wel opgenomen in het ziekenhuis)quote:TILBURG - Een winkeldief heeft donderdagmiddag de assistent-bedrijfsleider van de supermarkt Jumbo aan het Bart van Peltplein in Tilburg neergestoken. De medewerker van de winkel sprak de dief aan op zijn gedrag waarna de man een mes pakte.
Een medewerker van de winkel bevestigde dat desgevraagd. Het slachtoffer is lichtgewond.
donderdag 30 december 2004 om 16:55 uur
bron
Rijst en vis?quote:Dief steekt in op bedrijfsleider
Vrijdag 31 december 2004 - Tilburg - Een 34-jarige assistentbedrijfsleider van de Jumbo-supermarkt aan het Bart van Peltplein in Tilburg, is gistermiddag neergestoken door een winkeldief.
De verdachte, een 36-jarige Tilburger, had geprobeerd rijst en vis te stelen, maar werd door het winkelpersoneel betrapt. Het slachtoffer probeerde samen met een collega de verdachte winkeldief te fouilleren. De dader was hier niet van gediend en hij stak met een mes en een spijker in de arm en hals van de assistent-bedrijfsleider. Die kon na behandeling in het TweeSteden Ziekenhuis weer naar huis.
De vermoedelijke dader is door de politie gearresteerd.
bron
Dat weet ik wel, maar ik vroeg mezelf af waarom je in hemelsnaam rijst en vis jat. Dan moet je volgens mij gewoon écht honger hebben. Anders pak je wel wat anders lijkt me...quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:32 schreef _Denker het volgende:
[..]
Fouilleren mag een burger ook niet, tenzij speciaal bevoegd (beveiligingspersoneel oid).
quote:
Tilburger uit Marokko zekerquote:De verdachte, een 36-jarige Tilburger, had geprobeerd rijst en vis te stelen, maar werd door het winkelpersoneel betrapt.
Dat mag gewoon als hij wegrent. Bij heterdaad mag je hem aanhouden. Je mag alleen geen excessief geweld gebruiken, zoals door blijven trappen terwijl hij al ontwapend op de grond ligt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:36 schreef sanniejj het volgende:
En owee als je achter de messentrekker aanloopt en hem preventief onderuitschopt.
Dat klopt, daarom hebben we ook rechters.quote:Voor eigen rechter spelen mag niet in nederland
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:27 schreef Monidique het volgende:
Misschien had-ie het wel uitgelokt?
Had hij de rijst maar niet in de schappen moeten leggen.quote:
Jaquote:Op zondag 2 januari 2005 02:09 schreef Umm-Qasr het volgende:
Als t een Marokkaan was, had je t heus wel gehoord. In ned bestaat er geen linkse knuffel-media meer; er bestaat alleen maar een sentiment zoals je die vindt bij FOK! ...![]()
Juist, opsporing verzocht is nog het enige programma waar ze de huidskleur durven noemen.quote:Op zondag 2 januari 2005 02:51 schreef Compile het volgende:
[..]
Ja
En toen knipperde je met je ogen en zag weer de realiteit onder ogen
Zeg dit nou niet te hard. Dit past niet in de normale gang van zaken van de meeste Fok!kers hier ... ssssttt ...quote:Op zondag 2 januari 2005 11:19 schreef LoneGunman het volgende:
Even voor de beeldvorming: de winkeldieven waar ik evaring mee heb (en dat zijn er inmiddels nog al wat) zijn voornamelijk van nederlandse afkomst, junks en andere woonwagenkampbewoners ().
Zegt iemand uit Ljouwert en omgeving.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:19 schreef LoneGunman het volgende:
Even voor de beeldvorming: de winkeldieven waar ik evaring mee heb (en dat zijn er inmiddels nog al wat) zijn voornamelijk van nederlandse afkomst, junks en andere woonwagenkampbewoners ().
Ik heb d'r ook al wat gehad, ook potentiele, maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:19 schreef LoneGunman het volgende:
Wat is je punt? Ik woon nu toevallig in Friesland, maar werk al enkele jaren op verschillende locaties bij de supermarkt.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zegt iemand uit Ljouwert en omgeving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |