Schiedamquote:Op maandag 3 januari 2005 14:25 schreef JaWi het volgende:
Mijn ouders en hele familie komen overigens uit Vlaardingen, Rotterdam en Schiedam.
Ik zou toch meer aan Charisteas denken?quote:Op maandag 3 januari 2005 15:59 schreef JAM het volgende:
Even over die topictitel.'Wij doen het op zijn Grieks'. Waarom denk ik nu aan F-side mannetjes die hun zeepjes laten vallen onder de douche?
Charisteas die...onder...zeepje...kleddâh?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou toch meer aan Charisteas denken?
Geboren en getogen Amsterdammer vanaf 1954, ras-Ajacied in hart en nieren en in 1985 naar Bloemendaal verhuisd.quote:Op maandag 3 januari 2005 04:40 schreef JAM het volgende:
Zeg, even een vraagje hoor, wie van de Ajax-supporters is er ook écht een Amsterdammer? En dan niet van 'Ja, ik ben geboren in Weesp maar op mijn derde naar Uilenstede verhuisd', maar écht een ras-Amsterdammer?
dubbelpost... 23 jaar dus in vld gewoont en nu 2 jaar in schiedam.... nog een maandje of 10/11 en dan is ons huis klaar in Amersfoort ( Cartman gezelliequote:Op maandag 3 januari 2005 14:25 schreef JaWi het volgende:
Mijn ouders en hele familie komen overigens uit Vlaardingen, Rotterdam en Schiedam.
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:25 schreef JaWi het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2005 19:19 schreef superjoden het volgende:
[..]
dubbelpost... 23 jaar dus in vld gewoont en nu 2 jaar in schiedam.... nog een maandje of 10/11 en dan is ons huis klaar in Amersfoort ( Cartman gezellie)
Woon je nog steeds in Naarden?quote:
Huizenquote:Op maandag 3 januari 2005 15:18 schreef Dizzee het volgende:
het gooi. richting huizen daarzo woont ook nog wat fam. van mij.![]()
wel allemaal Ajax gelukkig![]()
Nee niet meer, woon nu in Hellevoet. Maar ga in Utrecht studeren dus ik kom weer in de buurtquote:
Welk gat?quote:Op maandag 3 januari 2005 20:59 schreef Nashje het volgende:
Geboren en wonend in een gat langs Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |