tja, er zal een blessure aan te pas moeten komen wil Heitinga er weer in staan ben ik bang. En omdat Vonk reserve aanvoerder is, vermoed ik dat hij het seizoen zal afmaken.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:15 schreef mitt het volgende:
[..]
Omdat dat nog veel grotere talenten zijn voor het Nederlandse voetbal dan Sneijder en van der Vaart.
En ik verwacht wel dat Heitinga z'n vorm snel weer terugvindt.
quote:Op maandag 3 januari 2005 04:40 schreef JAM het volgende:
Zeg, even een vraagje hoor, wie van de Ajax-supporters is er ook écht een Amsterdammer? En dan niet van 'Ja, ik ben geboren in Weesp maar op mijn derde naar Uilenstede verhuisd', maar écht een ras-Amsterdammer?
Geboren in Bennekom, 19 jaar gewoond in Ede, vanaf febr 2003 studerend en woonachtig in Groningen. Ma is geboren en getogen in Amsterdam, de liefde voor Ajax is er vanaf het begin bij mij ingegoten.quote:Op maandag 3 januari 2005 04:40 schreef JAM het volgende:
Zeg, even een vraagje hoor, wie van de Ajax-supporters is er ook écht een Amsterdammer? En dan niet van 'Ja, ik ben geboren in Weesp maar op mijn derde naar Uilenstede verhuisd', maar écht een ras-Amsterdammer?
quote:Op maandag 3 januari 2005 13:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
![]()
Al 22 jaar in Amsterdam. Al gaat daar ivm de huizenprijzen wellicht een einde aan komen
Het Gooiquote:Op maandag 3 januari 2005 14:23 schreef JaWi het volgende:
Ga dit jaar verhuizen naar Amsterdam, op kamers. Ben er echter niet geboren. Woonachtig in het Gooi. Vlak bij Naarden VoreG.
Schiedamquote:Op maandag 3 januari 2005 14:25 schreef JaWi het volgende:
Mijn ouders en hele familie komen overigens uit Vlaardingen, Rotterdam en Schiedam.
Ik zou toch meer aan Charisteas denken?quote:Op maandag 3 januari 2005 15:59 schreef JAM het volgende:
Even over die topictitel.'Wij doen het op zijn Grieks'. Waarom denk ik nu aan F-side mannetjes die hun zeepjes laten vallen onder de douche?
Charisteas die...onder...zeepje...kleddâh?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou toch meer aan Charisteas denken?
Geboren en getogen Amsterdammer vanaf 1954, ras-Ajacied in hart en nieren en in 1985 naar Bloemendaal verhuisd.quote:Op maandag 3 januari 2005 04:40 schreef JAM het volgende:
dubbelpost... 23 jaar dus in vld gewoont en nu 2 jaar in schiedam.... nog een maandje of 10/11 en dan is ons huis klaar in Amersfoort ( Cartman gezelliequote:Op maandag 3 januari 2005 14:25 schreef JaWi het volgende:
Mijn ouders en hele familie komen overigens uit Vlaardingen, Rotterdam en Schiedam.
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:25 schreef JaWi het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2005 19:19 schreef superjoden het volgende:
[..]
dubbelpost... 23 jaar dus in vld gewoont en nu 2 jaar in schiedam.... nog een maandje of 10/11 en dan is ons huis klaar in Amersfoort ( Cartman gezellie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |