Ik nietquote:Op maandag 3 januari 2005 04:40 schreef JAM het volgende:
Zeg, even een vraagje hoor, wie van de Ajax-supporters is er ook écht een Amsterdammer? En dan niet van 'Ja, ik ben geboren in Weesp maar op mijn derde naar Uilenstede verhuisd', maar écht een ras-Amsterdammer?
waarom?quote:Op maandag 3 januari 2005 01:17 schreef mitt het volgende:
ik zeg, Stekelenburg en Heitinga na de winterstop gewoon in de basis.
die ga ik dus nu niet lezenquote:Op zondag 2 januari 2005 16:55 schreef JaWi het volgende:
Op het forum van ajax.netwerk.to kwam ik de volgende column tegen. Een erg goed stuk.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum23/489.php
Ik zal hem hieronder posten. Geschreven door: http://ajax.netwerk.to/forums/user.php?id=9146
[..]
Nee hoor, dat maakt mij allemaal geen sodemieter uit. Ik vraag het me gewoon af.quote:Op maandag 3 januari 2005 05:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik niet. Hoezo, ben je über als je dat wel bent ofzo? Of ben je dan geen echte Ajacied
Nee okay, het leek me zo'n post van een betweterig kereltje die dan ff gign shown hoe goed hij wel niet was dat hij wel een echte Amsterdammer is.quote:Op maandag 3 januari 2005 06:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maakt mij allemaal geen sodemieter uit. Ik vraag het me gewoon af.
Ben Haarlemmer.....quote:Op maandag 3 januari 2005 04:40 schreef JAM het volgende:
Zeg, even een vraagje hoor, wie van de Ajax-supporters is er ook écht een Amsterdammer? En dan niet van 'Ja, ik ben geboren in Weesp maar op mijn derde naar Uilenstede verhuisd', maar écht een ras-Amsterdammer?
Je vergeet de rust en ervaring van Vonk die ajax momenteel zo hard nodig heeft. Ik ben objectief, het kan mij geen donder schelen wie er bij ajax onder de lat staat.quote:Op zondag 2 januari 2005 16:04 schreef twi het volgende:
[..]
En jij bent wat betreft Vonk natuurlijk ook niet echt subjectief. Bovendien zie ik 'm wekelijks in actie. Ik dacht inderdaad ook dat de Stekelenburg- en Lobontcapriolen tot het verleden behoorden bij Vonk, maar hij heeft ze gewoon ook. Misschien is het gewoon een Ajax-kwaal. Maar ik heb liever Lobont of Stekelenburg met kwaal, dan Vonk, want die laatste twee hebben nog toekomst.
Vind dat je gelijk heb met de rust en ervaring die Vonk uitstraalt! Dat is echt iets wat de Ajax verdediging nodig had. Maar ik vind dat Stekelenburg meer in zijn mars heeft. In de nabije toekomst zal hij het toch over moeten gaan nemen om ervaring op te bouwen. Helaas zie je vaak bij keepers dat ze het pas op latere leeftijd waarmaken, omdat ze dan pas echt het vertrouwen krijgen van een trainer. Kijk naar een ten rouwelaar en een Dorus de Vries. Beide keepers van Jong oranje en hele grote talenten, maar nu nog steeds niet rijp voor de echte top. Dit terwijl ze toch al wat jaartjes meegaan. De Vries presteert nu aardig goed, ten Rouwelaar mist het vertrouwen om echt door te breken. Een ander voorbeeld vind ik Serge van den Ban. In zijn tijd bij Ajax een heel erg goede keeper met zeer veel potentie. Ook jarenlang eerste keus geweest bij elk Nederlands juniorenelftal en zelfs nog bij Jong oranje. Meerdere malen tot beste keeper verkozen op grote toernooien. Maar hij kreeg geen vertrouwen van zijn trainers en is nu onder andere daardoor ver afgezakt naar de kelder van de eerste divisie, en waarom? Omdat Ajax zo nodig Lobont en Didulicia MOEST halen en Serge op een zijspoor zette. Op dat moment waren Joey en Bogdan echt niet veel beter dan Serge. En als we over lengte beginnen, Lobont is misschien een tweetal centimeters langer! Weer Nederlands talent naar de klote. Als Vonk eerste keus blijft, dan gebeurt dit straks ook met een Stekelenburg. Waarschijnlijk niet in de vorm van Serge van den Ban, omdat Maarten al in het eerste heeft gestaan. Hij heeft zich al kunnen bewijzen, dat heeft Serge nooit kunnen doen. Maar in het belang van de toekomst zal Stekelenburg op doel moeten. Als Maarten straks twee keepers voor zich heeft, dan gaat het ook met hem misschien die kant op!quote:Op maandag 3 januari 2005 08:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Je vergeet de rust en ervaring van Vonk die ajax momenteel zo hard nodig heeft. Ik ben objectief, het kan mij geen donder schelen wie er bij ajax onder de lat staat.
Geboren in de Jordaan, opgegroeid in Oud-West, vanaf m'n 18e weer Jordaan tot m'n 28e. Toen de stad uit.quote:Op maandag 3 januari 2005 04:40 schreef JAM het volgende:
Barlaeus-kindjes zijn geen Amsterdammersquote:Op maandag 3 januari 2005 10:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Geboren in de Jordaan, opgegroeid in Oud-West, vanaf m'n 18e weer Jordaan tot m'n 28e. Toen de stad uit.
Amsterdamser dan dat arrogante grachtengordeltuig kan je het niet krijgenquote:Op maandag 3 januari 2005 10:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Barlaeus-kindjes zijn geen Amsterdammers
Een echte Amsterdammer verhuist niet naar Sonsbeekquote:Op maandag 3 januari 2005 10:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Amsterdamser dan dat arrogante grachtengordeltuig kan je het niet krijgen
Da's waar. Die verhuist naar Almere ...quote:Op maandag 3 januari 2005 10:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Een echte Amsterdammer verhuist niet naar Sonsbeek![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 04:40 schreef JAM het volgende:
Geboren in Naardenquote:Op maandag 3 januari 2005 04:40 schreef JAM het volgende:
Omdat dat nog veel grotere talenten zijn voor het Nederlandse voetbal dan Sneijder en van der Vaart.quote:
Geboren in Almerequote:Op maandag 3 januari 2005 04:40 schreef JAM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |