Proficiatquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:29 schreef De_Ananas het volgende:
Sta eerste met Ajax bij Football Manager![]()
staat al in de linkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Daar maken we de kijkersvraag van.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dat weet tong niet.
Stelletje goedkope hoerenquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mja das in die babes en beer teasers bar op de damrak![]()
![]()
En terwijl Heerenveen door zowat iedere NOS'er doodgeknuffeld wordt, die burgerlijke kutclub.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:38 schreef cultheld het volgende:
'Het Studio-Ajax gevoel' dat bij veel fans van andere clubs diep van binnen blijkt te zitten (Studio Sport zou een voorkeur hebben voor Ajax) blijkt ook bij menig voetbalbestuurder een issue. Voorzitter Riemer van der Velde liet bij Omrop Fryslân weten dat dat een rol had gespeeld bij de gunning van de voetbalrechten aan John de Mol, zo bericht AbeLenstra.com. "Ajax en de NOS zijn zo'n beetje hetzelfde. Van Studio Ajax werden we zo langzamerhand ook wel eens moe" zo zou de voorzitter van Heerenveen hebben gemeld.
Sjonnie zat toch ook in de raad van commissarissen van Ajax? Lijkt mij inderdaad een goede ruil voor Riemerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:38 schreef cultheld het volgende:
'Het Studio-Ajax gevoel' dat bij veel fans van andere clubs diep van binnen blijkt te zitten (Studio Sport zou een voorkeur hebben voor Ajax) blijkt ook bij menig voetbalbestuurder een issue. Voorzitter Riemer van der Velde liet bij Omrop Fryslân weten dat dat een rol had gespeeld bij de gunning van de voetbalrechten aan John de Mol, zo bericht AbeLenstra.com. "Ajax en de NOS zijn zo'n beetje hetzelfde. Van Studio Ajax werden we zo langzamerhand ook wel eens moe" zo zou de voorzitter van Heerenveen hebben gemeld.
Ach, de mediahoer uit Friesland wilde ook weer eens 'goedkoop' scoren.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En terwijl Heerenveen door zowat iedere NOS'er doodgeknuffeld wordt, die burgerlijke kutclub.
Ik sta net zo zeer in mijn recht als Riemer.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:51 schreef SCH het volgende:
Riemer moet niet zo zeiken. (En Dr. Daggla ook niet trouwens)
Hans Vonk heeft trouwens de wintersport goed doorstaan.
Dat zeg ik: Riemer moet zijn bek houden met zijn gezeik. Hij heeft zijn ziel aan de duivel verkocht en de supporters verraden en zoekt nu een goedkope smoesch.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik sta net zo zeer in mijn recht als Riemer..
!
Hij verdient wel iets meer credits van het Ajax-publiek vind ik.quote:En Hansie V. doet het inderdaad meer dan prima als kEePaH.
Zoiets duurt meestal ff, helemaal met keepers. Flappie had ook een seizoen nodig voordat men (het Ajaxpubliek dus) hem als volwaardige opvolger van Menzo accepteerde..quote:Op zondag 2 januari 2005 01:08 schreef SCH het volgende:
Hij verdient wel iets meer credits van het Ajax-publiek vind ik.
Maar die tijd krijgt Hans Vonk natuurlijk niet - dit is zijn eerste en laatste seizoen.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zoiets duurt meestal ff, helemaal met keepers. Flappie had ook een seizoen nodig voordat men (het Ajaxpubliek dus) hem als volwaardige opvolger van Menzo accepteerde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |