quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:33 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
bron
Mario 128 toch nog op de cube. Voor de Revolution mogen ze ook wel even goed gaan praten met 3e party developpers en natuurlijk online
Consolewars all over againquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:55 schreef jan55en het volgende:
[..]Mario 128
Revolution vs. PS3 vs. Xenon
Bring it on !!!
Pff, niet weer.quote:
ik deed niets bijzonders en ik heb alle schijfjes altijd netjes in de doosjes zitten... Ik wilde juist een gamecube omdat die niet zou vastlopen (een Xbox vertrouw ik niet hoor, Microsoftquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ja zoiets heb ik geloof ik ook wel eens gehadMaarja ik heb ook gehad dat mn GameCube vastliep..... 2x
(Timesplitters 2 he..)
Ik denk een soort van Nieuwe Super Mario 64, oif een opvolger van Super Mario Sunshinequote:Op donderdag 6 januari 2005 11:48 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
wat gaat mario 128 eigenlijk worden...?
heb er nog niet zoveel over gelezen
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
(een Xbox vertrouw ik niet hoor, Microsoft)
SMS moet ik ook nog hebben ! die lijkt me echt heel erg tofquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk een soort van Nieuwe Super Mario 64, oif een opvolger van Super Mario Sunshine![]()
ik hoop dat niet.. ik vond SMS (grappige afkortingquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
of een opvolger van Super Mario Sunshine![]()
Ik vond hem wel leukquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:13 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ik hoop dat niet.. ik vond SMS (grappige afkorting) niet zo spectaculair
Dan ben jee zeker niet teleurgesteld als je Super Mario 64 DS hebt!quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:24 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
dan schaf ik wel eerst SMS aan en daarna koop ik een DS met mario 64
Nog nooit gehad, dus dat kan in elk geval niet aan dat heldenspel liggen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ja zoiets heb ik geloof ik ook wel eens gehadMaarja ik heb ook gehad dat mn GameCube vastliep..... 2x
(Timesplitters 2 he..)
ik denk het niet... op het moment dat ie vastliep waren er heel erg veel explosies (sovietquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:36 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, dus dat kan in elk geval niet aan dat heldenspel liggen.
Misschien een beetje stof in je cube?
ik heb 'm net 1,5 week en het deksel gaat alleen kort open om de disc te verwisselen en bij mij is het nu niet meer voorgekomen... zelfde spel, zelfde baan, heb 'm nu wel gehaald.. (alleen nu werd ik 2e ipv 1equote:Op donderdag 6 januari 2005 12:36 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, dus dat kan in elk geval niet aan dat heldenspel liggen.
Misschien een beetje stof in je cube?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |