My thoughts exactly.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis ook best wel afzetterij...
een 2D zelda game...die mischien een kwart van de tijd kost van een 3d zelda...met Gameboy graphics...en als je wilt multiplayen moet je verplicht 2 GBA's gebruiken of meer , en snoertje knopen a 15 euro het stuk per GBA , en het spel zelf kost ookal 60 pleuro...en tijdelijk met 1 snoertje.
De singe player is de moeite niet dus een 8,1 is nog hoog
Ik snap dat GBA linken ook niet. Wil gewoon in mijn eentje een coole Zelda game spelen. Dat kan met deze wel maar is duidelijk gemaakt voor MP iddquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
een 2D zelda game...die mischien een kwart van de tijd kost van een 3d zelda...met Gameboy graphics...en als je wilt multiplayen moet je verplicht 2 GBA's gebruiken of meer , en snoertje knopen a 15 euro het stuk per GBA , en het spel zelf kost ookal 60 pleuro...en tijdelijk met 1 snoertje.
dat het puur voor de mp is hoeft niet perse erg te zijn,quote:Op zondag 2 januari 2005 08:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap dat GBA linken ook niet. Wil gewoon in mijn eentje een coole Zelda game spelen. Dat kan met deze wel maar is duidelijk gemaakt voor MP idd! Misschien dat ik WW nog eens in mijn pyjama ga spelen ofzo
Die save heb ik nog staan
Jah je hebt wel gelijk, maar als je 4 GBA's hebt en link-kabels dan heb je een echt enorm spel die IMO wel een 9 waard isquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wie heeft er in godsnaam 4 gba's en 4 snoeren???quote:Op zondag 2 januari 2005 17:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah je hebt wel gelijk, maar als je 4 GBA's hebt en link-kabels dan heb je een echt enorm spel die IMO wel een 9 waard is
Je kan toch ook vrienden hebben die hun eigen GBA en linksnoer meenemen? En die snoertjes zijn te koop voor een euro of 5. Dan zijn de kosten voor het spel dus 60 euro (het spel zelf). De GBA heb je uiteraard dan zelf al want die koop je niet speciaal voor 1 spel. De uiteindelijke kosten voor het spel vind ik dan ook best normaal, alleen moet Nintendo er rekening mee houden dat het spel niet supergoed zal gaan verkopen omdat niet alle mensen met een gamecube een GBA hebben of vrienden met GBA's hebben.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wie heeft er in godsnaam 4 gba's en 4 snoeren???
wat kost een standaard GBA nu? euro fo 90? 4 x 90 = 360 euro + 3 x 15 euro snoertjes aangezien je er 1 op het moment bij krijgt = 405 +60 = 465 euro voor 1 spel als je het volledig wilt benutten...+ dat standaard GBA''s irritant zijn omdat je er nooit wat opziet dus als je er SP's van maakt komt er nog is 200 euro bij dan zou het 665 euro kosten...absurd dus
4x SP's: 100 euro (als je goedkopere winkel hebt al gauw 85 euro) = 380 euroquote:Op zondag 2 januari 2005 18:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wie heeft er in godsnaam 4 gba's en 4 snoeren???
wat kost een standaard GBA nu? euro fo 90? 4 x 90 = 360 euro + 3 x 15 euro snoertjes aangezien je er 1 op het moment bij krijgt = 405 +60 = 465 euro voor 1 spel als je het volledig wilt benutten...+ dat standaard GBA''s irritant zijn omdat je er nooit wat opziet dus als je er SP's van maakt komt er nog is 200 euro bij dan zou het 665 euro kosten...absurd dus
En een SP gebruik je maar één keer natuurlijkquote:zou het 665 euro kosten
Die mastercard rekening krijg je ook voor je kiezen aan het einde van de maand.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:41 schreef HomerJ het volgende:
Legend of Zelda: Four swords adventure: 60 euro
GBA SP: 100 euro
GBA-Cube linkkabel: 5 euro.
Fun die je beleefd met vrienden: Onbetaalbaar
Voor de rest: Mastercard
Als je maar meer punten als je concurrenten hebt. De volle 40 punten is dus geen must.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:48 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
MP: Ik zit nu in de Magmoor Caverns met mn Varia Suit![]()
het kost me allemaal wel veel moeite en ga ook redelijk vaak dood...
ben ik slecht?![]()
MKDD: heb nog steeds niet alle cups op 100cc met volle 40 punten gehaald...
is dat wel nodig of is dat just for the record?
ik ga maar eens een gouden beker proberen te halen op 150cc
Wil je een eerlijk antwoord of een aardig antwoord?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comfortably numb
ik vond star fox adventures helemaal geen slechte game...ik vond em beter dan zelda : TWW en leuker om te spelen ook...quote:Op zondag 2 januari 2005 23:55 schreef Denni5 het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wat ik van de nieuwe Star Fox moet vinden.
Op de snes en de n64 waren het toppers, maar sinds Star Fox Adventures...
en die voice acting was nog slechter dan die van gieling in harry potterquote:Op zondag 2 januari 2005 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
De nieuwe StarFox lijkt een beetje op een standaard 3rd person shooter die niet veel te bieden heeft.
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en die voice acting was nog slechter dan die van gieling in harry potter![]()
Het is geen slechte game, maar ook zeker geen goede, hij is veel te makkelijk en heeft niks te maken met Star Fox, ik weet de reden daarvan wel, maar dat is toch geen excuus vind ik.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond star fox adventures helemaal geen slechte game...ik vond em beter dan zelda : TWW en leuker om te spelen ook...
Het schijnt zo te zijn dat ze speciaal voor de E3 de voices even snel hebben opgenomen. Vandaar dat ze zo belachelijk waren.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en die voice acting was nog slechter dan die van gieling in harry potter![]()
Ja dat denk ik ook,..... Een game voor de fansquote:Op zondag 2 januari 2005 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
De nieuwe StarFox lijkt een beetje op een standaard 3rd person shooter die niet veel te bieden heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |