Volgens mij zijn alleen de games met gratis verzending thuis te bezorgen. Hardware niet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Wtf! Wat is dat play.com? Is dat altijd en overal Free Delivery? Hoe moet je betalen dan?
Ik ga een GameCube kopen, ik zat zo te kijken Nedgame en had een aardig pakket weten te samenstellen (Gamecube+MK:DD+Metroid Prime+Zelda:WW voor 150 euro). Maar ik weet het niet.
Is het dan bij play.com goedkoper?
Edit: Laat maar.
Alles is met gratis verzending, je moet alleen opletten want sommige dingen versturen ze niet buiten de UK en voor de betaling heb je een Credit Card nodigquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen de games met gratis verzending thuis te bezorgen. Hardware niet.
Als je die spel eindelijk gewoon op je TV scherm ziet... je komt klaar.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik blijf hier toch zo op geilen
[afbeelding]
Ow, dat is wel aardig van Play.com.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Alles is met gratis verzending, je moet alleen opletten want sommige dingen versturen ze niet buiten de UK en voor de betaling heb je een Credit Card nodig
Ik tril altijd als ik een nieuwe Zelda game in mijn Nintendo console doe.... zoooooo goed altijd, al vind ik de laatste Zelda wel de minstequote:Op vrijdag 31 december 2004 19:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als je die spel eindelijk gewoon op je TV scherm ziet... je komt klaar.
Zit je nou Zelda af te kraken?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik tril altijd als ik een nieuwe Zelda game in mijn Nintendo console doe.... zoooooo goed altijd, al vind ik de laatste Zelda wel de minsteZe zullen een hoop goedmaken bij mij met deze nieuwe volwassen Zelda !
Hij zegt dat hij Wind Waker niks vind (of Four Swords/Minish Cap?), kan toch. Rest vind ie geweldig.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zit je nou Zelda af te kraken?
Of mag ik me kogels sparen?
http://www.gamespot.com/g(...)ourswords/index.htmlquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:05 schreef Denni5 het volgende:
Nou, die Four Swords komt echt m'n Cube niet in, dat lijkt me zo'n kutspel.
Ik kan overigens niet wachten op de nieuwste Legend of Zelda![]()
Bron? Wat betekend deze zin?quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:16 schreef Ruzbeh het volgende:
De game designer op de nieuwe Zelda zei dat er een stukje was in The Wind Waker waar Miyamoto zelf een stukje bongo speelde.
Nintendo.
kvond deel 1 helemaal niet leuk...in het begin was het wel grappig, maar zodra je op het punt aankomt dat je constant heen en weer over hetzelfde stuk loopt komt het snel je strot uitquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:46 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
vind je het hele spel niks of alleen het onderdeel van het geschiedenis lezen?
http://cube.ign.com/articles/517/517033p1.htmlquote:In terms of full orchestration of the music, we haven't really had the facilities at Nintendo to do something like that. If Mr. Kondo thinks that will be best for an upcoming title then we'll look at ways to do that. And I think people can look forward to that in the future at some point. There aren't any concrete plans right now, but it's definitely something we're thinking about.
You may recall that the opening sequence to The Wind Waker starts off with a mandolin that's played and that's actually sampled from Mr. Miyamoto playing. It was basically the result of some discussion that we really needed to have that kind of sound to start things off and be part of that music. So obviously we're looking at what types of instruments and sounds we're going to need. I'd kind of like it if I could get my bongo-playing in the game [laughs].
Mandolin is een soort gitaarquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
http://cube.ign.com/articles/517/517033p1.html
Ok, verkeerd gelezen. Blijkbaar is het een mandolin ofzo.
Ja, de intro (fly by over outset island).quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:50 schreef Lexie het volgende:
[..]
Mandolin is een soort gitaar. Volgens mij weet ik wel welk stuk dat dat is
.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:03 schreef Thomper het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij Wind Waker niks vind (of Four Swords/Minish Cap?), kan toch. Rest vind ie geweldig.
quote:Electronic Arts is eyeing Capcom and Namco for investment, says Wall Street Journal. The American giant of the games Electronic Arts, that recently acquired 20% of the French competitor Ubi Soft, wants to consolidate its positionr with the purchase of an overseas producer, informs the Wall Street Journal. With $2.5 Billion in the safe for investments, the company would be eyeing American and English competitors - between them Activision, THQ, Midway and Eidos -, but in names also known of Japan as the Capcom, creator of "Street Fighter" & "Resident Evil", & Namco, of the series "Tekken" & "Ace Combat". EA also holds exclusitivity of the NFL brand in the production of games, the Electronic Arts has in its portifólio popular titles like "FIFA", "The Sims", "Need For Speed", "Command & Conquer", among many others.
dit gaat helemaal de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:27 schreef BMH het volgende:
Naast het Franse Ubisoft wil EA ook stukjes van Capcom & Namco in haar grote zak stoppen.
[..]
Een 8,1? Das wel erg laag voor een Zelda-spel vind je niet?quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/g(...)ourswords/index.html
tis ook best wel afzetterij...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:26 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Een 8,1? Das wel erg laag voor een Zelda-spel vind je niet?
Volgens mij waren de vorige Zelda-spellen met zulke lage scores de Zelda's voor de CD-i![]()
alhoewel die waarschijnlijk de 8 niet eens haalden
ritueel verbranden die klootzakken , laat ze zelf eens fatsoenlijke gamestudios opzetten en laat ze die slopen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:27 schreef BMH het volgende:
Naast het Franse Ubisoft wil EA ook stukjes van Capcom & Namco in haar grote zak stoppen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |