Nope, zelfs dit nieuws kan er vandaag niet voor zorgen dat mijn enthousiasme voor de Cube gedempt wordt.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:32 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo komt met een nieuwe Mario game!
[..]
Hieronder de eerste screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dansen![]()
OMGquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dansen![]()
Ik wist niet hoe ik het moest zeggen maar jij verwoord het het bestequote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nope, zelfs dit nieuws kan er vandaag niet voor zorgen dat mijn enthousiasme voor de Cube gedempt wordt.
Sportief bewegenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:45 schreef RaymanNL het volgende:
Nou wat zal er nog meer komen? Mario voetbal? Mario volleyball? Of misschien een heuse Mario Sports verzamel disc
Ik was bij het begin vrij interesseert in een dance game op de cube (voor mijn gezondheid, lekker sportief bewegen) Maar nu helemaal! Het is een blijft uitmelken vind ik, maar ze maken er bij nintendo altijd wel wat leuks van![]()
Er komt een mat bij, die is eind vorig jaar ofzow aangekondigd!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sportief bewegen![]()
?? Met je duimen
Of komt er een mat bij
Ik heb je zien trommelen, maar ik heb er heel wat euro's voor over om je te zien dansenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
DDR met Mario
Ik wil Mario Soccer
Do the Marioquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dansen![]()
Af en toe die NES fitnessmat gespeeld bij Struik. Ook heb ik in de arcades een keer DDR Extreme geprobeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb je zien trommelen, maar ik heb er heel wat euro's voor over om je te zien dansen![]()
![]()
*twee weken lang in hyperventilerende shock raakt*quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
De beste Resident Evil en survival horror game ooit gemaakt_________O__________
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
9.8 OVERALL
(out of 10 / not an average)
Nintendo hoereert z'n karakters echt schandalig aan alle bedrijven.. Positief is wel weer dat daardoor een hele hoop 3rd party developers weer staan te springen iets exclusiefs voor de gamecube uit te brengen..quote:
Werkelijk, ik zit nu nogsteeds te freaken.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:57 schreef speknek het volgende:
[..]
*twee weken lang in hyperventilerende shock raakt*
Of Mario 128 blijkt een disc te zijn met 128 verschillende Mario spelletje (verklaard het lange wachten, als ze nog maar bij de 100 waren)...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:45 schreef RaymanNL het volgende:
Nou wat zal er nog meer komen? Mario voetbal? Mario volleyball?
Zijn er 128 sports? Vast welquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:21 schreef P8R het volgende:
[..]
Of Mario 128 blijkt een disc te zijn met 128 verschillende Mario spelletje (verklaard het lange wachten, als ze nog maar bij de 100 waren)...
Iedereen enthousiast over Resident evil 4, komt Rayman met zijn dansspelquote:Order Number: 1471083
Ordered On: Saturday, December 11 2004, 07:01:45 AM
Item(s):
1x Resident Evil 4 @ $65.95
Product ID: 90058327
Product Type: Nintendo GameCube
Nee Mario met z'n dansspelquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:47 schreef HomerJ het volgende:Resident evil
Nog 2 weekje ongeveer
[..]
Iedereen enthousiast over Resident evil 4, komt Rayman met zijn dansspel
Mario Skeleton, Mario Skivliegen, Mario Cross-Country, Mario Marathon (met loopband natuurlijk), Mario Korfbal, Mario Wild Water Varen, Mario Zeilen (Zelda WW engine), Mario Onder Water Zwemmen (voorheen Olympische sport)...quote:
Ja, ik bedoel, een 9.8 op IGN is natuurlijk niet iets om wild van te worden, een 5/5 op gamespot ook niet overigens...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:55 schreef Denni5 het volgende:
RE4![]()
Ik snap nou echt niet waarom de helft van de mensen hier een stijve tokus van krijgen.
Hij zal misschien wel aardig zijn, maar om er nou zo wild van te worden...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |