Die heb ik helaas niet. Misschien dat ik die nog los kan regelen, maar dat denk ik niet...quote:
Noem is een paar voorbeelden van leuke mini-gamesquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:44 schreef neggix het volgende:
Whhaa, Zojuist Mario Party 6 een uurtje ofzo gedaan. Tis zeker wel beter geworden. Speelsnelheid is een stuk omhoog gebracht waardoor het allemaal nog wat leuker word. De games aan het begin halen is ook veel beter geworden, want je word niet elke keer naar een oude mini-game gestuurd. Verder is het dag/nacht effect ook wel grappig ingesteld.
Mini-Games zijn ook veel leuker geworden, en heb er toch nu toe nog weinig klachten over.
Ook Mario Power Tennis een paar minuten gedaan, maar dat werd beetje verdrongen door Mp6
Maar Mpt zag er zeker wel goed uit, geen moeilijke knoppem combo's en veel verschillende slagen. Vanavond maar ff verder gaan ermee
mmm,... klinkt wel cool voor een partyquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:44 schreef neggix het volgende:
Whhaa, Zojuist Mario Party 6 een uurtje ofzo gedaan. Tis zeker wel beter geworden. Speelsnelheid is een stuk omhoog gebracht waardoor het allemaal nog wat leuker word. De games aan het begin halen is ook veel beter geworden, want je word niet elke keer naar een oude mini-game gestuurd. Verder is het dag/nacht effect ook wel grappig ingesteld.
Mini-Games zijn ook veel leuker geworden, en heb er toch nu toe nog weinig klachten over.
Ook Mario Power Tennis een paar minuten gedaan, maar dat werd beetje verdrongen door Mp6
Maar Mpt zag er zeker wel goed uit, geen moeilijke knoppem combo's en veel verschillende slagen. Vanavond maar ff verder gaan ermee
idd. en mirror mode all cup tour was helemaal drama. moest echt met z'n tweeën zodat de #1 een blokker had om een klein beetje veilig te zijn...quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Reken er maar op dat 150 CC spannend isFucking hell wat heb ik daar lopen schelden zeg!
Ik probeerde dat ookquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
...![]()
Ik ga niet gek worden, ik ga niet gek worden....
quote:
quote:Ordered On: Sunday, October 3 2004
Items on this Order more information
• 1 of: Resident Evil 4 @ $65.95ea.
Arrival Date: Wednesday, January 12 2005
Het kan nog erger, heb Jade Empire al sinds juli vorig jaar in de pre-order staanquote:
Hieronder de eerste screens:quote:Nintendo en Konami hebben de handen in één geslagen voor een nieuw deel in de populaire Dance Dance Revolution serie. Dit deel zal zich in z'n geheel richten op Mario en andere kornuiten uit Mushroom Kingdom. Het bevat vele nieuwe minigames en zal voor iedereen toegankelijk zijn. De officiele titel laat zich het best vertalen als 'Dance Dance Revolution met Mario', maar dit verandert ongetwijfeld nog voor de Amerikaanse en Europese versies. De game zal te zien zijn op de stands van zowel Konami als Nintendo op de aankomende Shogakukan World Hobby Fair. Nintendo zal het nog deze zomer uitbrengen in Japan. Over een Amerikaanse of Europese lancering is niets bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |