Succesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dát is pas slim, nu hoef je alleen de huizen zonde rnaamboordje te checken.

Ah, een portiek zoeken waar de meeste een naamboordje hebben en dan degenen af gaan die er geen hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In mijn portiek de meesten.
Ik twijfel bij jou tussen 2 portieken....

Geen tijd.quote:

Niet slim, in dit hele blok zijn er meer ZONDER dan MET naambordje.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dát is pas slim, nu hoef je alleen de huizen zonde rnaamboordje te checken.

quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:37 schreef Angelface het volgende:Mja, vanuit mijn gezichtspunt kunnen het dan nog 2 portieken zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!

Met die informatie sla je iig degene over met naamboordje, maakt de kans toch groter.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:38 schreef Angelface het volgende:
[..]
Niet slim, in dit hele blok zijn er meer ZONDER dan MET naambordje.

Verrooit dan maar.. enige plaats met 3 parkeerplaatsen naast elkaar die leeg staan. Dat houdt nog maar 1 portiek over.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, vanuit mijn gezichtspunt kunnen het dan nog 2 portieken zijn.

Mja, ben eruit denk ikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:40 schreef Angelface het volgende:
[..]
Verrooit dan maar.. enige plaats met 3 parkeerplaatsen naast elkaar die leeg staan. Dat houdt nog maar 1 portiek over.

Het fascineert je wel he!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:42 schreef pc-fr34k het volgende:
Je kan ook op MSN je huisnummer doorgeven aan elkaar. Stukm makkeliojker dan hints, wel minder leuk..

quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Onder mijn raam staat *nu* een groepje flinke dames te praten.

Ik kan ook wel zeggen dat het voluptueuze negerinnen zijn, maar ja, is ook weer zowat he?quote:

Nee... als hij z'n audi (geloof ik) ontgrendelt, hoor je dat geluidjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:45 schreef Angelface het volgende:
Oh, was dat een auto? Ik dacht dat het een of andere machine was van die gasten daar.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |