Tja, als jij met een groep meiden staat dan fluit je ook naar een leuke jongen toch. Maar kan begrijpen dat je het na een tijdje minder leuk gaat vinden, ligt er ook aan wat voor opmerking natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee precies.
Hoewel ik het laatst op een stukje van het pinapparaat naar de shoarmaboer wel ff beu was toen het zoveelste groepje negers opmerkingen moest maken.
Ehm nee, eigenlijk niet. Althans niet zó opvallend.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tja, als jij met een groep meiden staat dan fluit je ook naar een leuke jongen toch. Maar kan begrijpen dat je het na een tijdje minder leuk gaat vinden, ligt er ook aan wat voor opmerking natuurlijk.
Ja, absoluut. Hoewel ik eerlijk gezegd wel wat vrees heb, met links weer aan het roer...quote:Maar imo is Rotterdam stukken aan het opknappen..
Same here.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, absoluut. Hoewel ik eerlijk gezegd wel wat vrees heb, met links weer aan het roer...
Hie rook, maar wel logisch dat het aan de hand is, met zoveel allochtonen in Rotterdam.quote:
Met zoveel allochtonen en verschillende culturen vind ik het juist bijsterend goed gaan eik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hie rook, maar wel logisch dat het aan de hand is, met zoveel allochtonen in Rotterdam.
Dat wel ja, het is een multi-culturele stad en vaak gaat het goed tussen die culturen, die toch zo dicht op elkaar wonen. Ik heb hierdoor toich vrienden van allerlei afkomsten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Met zoveel allochtonen en verschillende culturen vind ik het juist bijsterend goed gaan eik..
Ik heb op een stembureau gewerkt, afgelopen gemeenteraadsverkiezingen, in een voornamelijk allochtone buurt. Daar kwamen mensen binnen die géén Nederlands spraken, nog nooit hadden gestemd, het enige wat ze uit wisten te brengen was: "Peeveedeeaaaa". Dat zet je toch te denkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Alleen jammer dat de meeste links stemmen, maar dat is hun goed recht natuurlijk.
Je kan het zelf niet eensquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef teknomist het volgende:
Als je in Zuid gaat wonen is het wel handig om even de lokale spreektaal onder de knie te krijgen!
Woordenboek Straattaal - ABN
Wat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef Perruche het volgende:
haha, op zich vond ik zuid wel te doen, behalve dat er 2 keer is ingebroken en keertje soort van overvallen ben. Maar het is zo ver van de bewoonde wereld, dat vind k wel bneetje jammer.
haha ja dat is ook zo, maar ik bedoel meer van, snachts enzo. Nu woon ik bij witte de with en dat noem ik pas bewoonde wereld ;-)quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat?Ik woon 3 minuten lopen van de metro en 8 minuten metroën van de Beurs
.
Mijn ouders moeten in de auto stappen en 10 minuten rijden voordat ze bij een winkel zijn. Dát is ver van de bewoonde wereld.
Ja, die ken ik. Een tante van me (uit Muiden) maar roepen dat Rotterdam Zuid zo'n 'Kashba' is. Ehmmm....Marijke? Bij mij in de buurt wonen vooral veel Antillianen.......quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:26 schreef Alicey het volgende:
Het is niet mogelijk om zonder hoofddoekje rond te lopen. Tot zover de publieke opinie.
Ik vind het wel meevallen. Het is er 's avonds druk, en er hangen wat jongeren rond. Ik vind dat ergens juist wel prettig. Heb zelf juist meer moeite met uitgestorven gebieden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:07 schreef klaasenbos het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Een tante van me (uit Muiden) maar roepen dat Rotterdam Zuid zo'n 'Kashba' is. Ehmmm....Marijke? Bij mij in de buurt wonen vooral veel Antillianen.......
Die wist ook even niet meer hoe te reageren. Maar goed, bij de Dordtse (en daarachter, zeg tussen de Dordtse en de Mijnsherenlaan, wat vroeger trouwens dure buurten waren) is het 's avonds niet echt fijn, zeg maar.![]()
Daar woon ik, no problem at allquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:07 schreef klaasenbos het volgende:
Maar goed, bij de Dordtse (en daarachter, zeg tussen de Dordtse en de Mijnsherenlaan, wat vroeger trouwens dure buurten waren) is het 's avonds niet echt fijn, zeg maar.![]()
Ik heb er gewoond....ik vond het er wel leuk maar volgens mij is het niet voor iedereen. Of is het in de laatste twee jaar verbeterd? (iets dat slechter kan worden, kan ook beter worden natuurlijk).quote:
Het is ontzettend verbeterd de afgelopen 2 jaar! Ze hebben de overbewoning echt keihard aangepakt en zeer actief hennepkwekerijen aan het opruimen geweest. Er worden initiatieven opgezet om ondernemers te stimuleren een zaak te openen hier. Mede daardoor hebben we hier nu een supergoed restaurantje in de straat én een leuke bloemenzaakquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:32 schreef klaasenbos het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond....ik vond het er wel leuk maar volgens mij is het niet voor iedereen. Of is het in de laatste twee jaar verbeterd? (iets dat slechter kan worden, kan ook beter worden natuurlijk).
Kijk aan, dat is goed nieuws! Vasthouden die trent!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is ontzettend verbeterd de afgelopen 2 jaar! Ze hebben de overbewoning echt keihard aangepakt en zeer actief hennepkwekerijen aan het opruimen geweest. Er worden initiatieven opgezet om ondernemers te stimuleren een zaak te openen hier. Mede daardoor hebben we hier nu een supergoed restaurantje in de straat én een leuke bloemenzaak.
Ja, het wordt steeds leuker eigenlijk.
Ja klopt, en ze zijn er ook druk bezig met renoveren. Alleen wel kut dat je moet oversteken bij die fietspad fietspad afgesloten ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is ontzettend verbeterd de afgelopen 2 jaar! Ze hebben de overbewoning echt keihard aangepakt en zeer actief hennepkwekerijen aan het opruimen geweest. Er worden initiatieven opgezet om ondernemers te stimuleren een zaak te openen hier. Mede daardoor hebben we hier nu een supergoed restaurantje in de straat én een leuke bloemenzaak.
Ja, het wordt steeds leuker eigenlijk.
Er staat niet in wat groene thee is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef teknomist het volgende:
Als je in Zuid gaat wonen is het wel handig om even de lokale spreektaal onder de knie te krijgen!
Woordenboek Straattaal - ABN
Dát fietspadquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:13 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ja klopt, en ze zijn er ook druk bezig met renoveren. Alleen wel kut dat je moet oversteken bij die fietspad fietspad afgesloten ofzo?(Gister ff met fiets langsgereden en toen moest ik oversteken, teveel moeite
)
"die fietspad" is anders vaak gehoord op zuid.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dát fietspad![]()
Ja, ze zijn steigers aan het afbreken en elders weer aan het opbouwen.
Maar dat wil niet zeggen dat het correct isquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
"die fietspad" is anders vaak gehoord op zuid.
Nee, maar integratie met je buren is ook belangrijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat het correct is.
Best, maar dan ga ik wel voor de positieve aspecten. Taalverloedering vind ik niet bepaald positief en ik doe er dan ook niet aan meequote:Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, maar integratie met je buren is ook belangrijk.
Je bent wel erg selectief met integreren hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Best, maar dan ga ik wel voor de positieve aspecten. Taalverloedering vind ik niet bepaald positief en ik doe er dan ook niet aan mee.
Absoluutquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent wel erg selectief met integreren hoor.
Hey allochtoon hequote:Op donderdag 22 juni 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dát fietspad![]()
Ja, ze zijn steigers aan het afbreken en elders weer aan het opbouwen.
Ik heb leefbaar Rotterdam gestemd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:12 schreef DenniZZ het volgende:
Helaas! De PvdA heeft alle allochtonen geronseld dus het zeer succesvolle beleid van Leefbaar Rotterdam wordt de komende vier jaar weer teniet gedaan door linkse boomknuffelarij!
Ik ook! Net als ongeveer 30% van de rest van de Rotterdammers.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb leefbaar Rotterdam gestemd..
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb leefbaar Rotterdam gestemd..
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:40 schreef mic_forever het volgende:
volges mij is de ts al neergestoken :d
Ik hoorde wel wat geschreeuw net buiten op de bijerlandse laan.quote:
De tofheid, een laangenootquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:41 schreef Angelface het volgende:
Ik woon sinds februari op de Dordtselaan
Dat vroeg ik mij als Nederlandse laanbewoonster ook al afquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:04 schreef klaasenbos het volgende:
Toevallig zeg, al die lui van de dordtse hier. Enne, ik ben zo'n ehm...frigide...Nederlander...hoe bedoel je trouwens "frigide" in dit verband?
Okeeeeeee.....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef amornl87 het volgende:
niet naar rotterdam-zuid komen, als je dat doet, maak ik je af! ik sta er nu te wachten met een geweer, ik hou niet van mensen die bas heten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Buitenlanders ontlopen? Op de Dordtselaan?.
Ik kan niet vliegen hoor.
dus niet ontlopen, maar ontwijken, als in niet eens in de buurt komen. Dat bedoelde ik.quote:Maar zoals ik het hier zie lopen de Nederlanders nogal vaak een blokje om als er een groep buitenlanders staat.
LOL, je bent dan echt een buurman van me. Ik zit net een blok terug in het midden. Ofwel 2 minuten afstand. Jij diegene met die grote bruine Ridgeback honden?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef klaasenbos het volgende:
Nou, ik ben niet zo snel beledigd hoor, ik vroeg het me gewoon af. Als ik van maashaven naar huis liep (boven de tabakswinkel, als die er nog zit), had ik inderdaad moeten vliegen om geen buitenlanders te ontmoeten op de dordtse. Mij maakt het niet veel uit, als ik maar met rus gelaten wordt. En dat werd ik wel met mijn postuur.
Idiot.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef amornl87 het volgende:
niet naar rotterdam-zuid komen, als je dat doet, maak ik je af! ik sta er nu te wachten met een geweer, ik hou niet van mensen die bas heten![]()
![]()
Mja, als ik als vrouw 's avonds in m'n eentje door de laan loop, doe ik dat ook hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:58 schreef Angelface het volgende:
[..]
[..]
dus niet ontlopen, maar ontwijken, als in niet eens in de buurt komen. Dat bedoelde ik.![]()
Een blok terug? Bedoel je dan verder de laan op richting Zuidplein, of het blok net voorbij de Cillershoek, richting Maashaven?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef Angelface het volgende:
[..]
LOL, je bent dan echt een buurman van me. Ik zit net een blok terug in het midden. Ofwel 2 minuten afstand. Jij diegene met die grote bruine Ridgeback honden?
Ik ben inmiddels verhuisd (vandaar, "naar huis LIEP")quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef Angelface het volgende:
[..]
LOL, je bent dan echt een buurman van me. Ik zit net een blok terug in het midden. Ofwel 2 minuten afstand. Jij diegene met die grote bruine Ridgeback honden?
Richting Maashaven.. weet niet wat Cillershoek is, ben verders nogal slecht in straatnamen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een blok terug? Bedoel je dan verder de laan op richting Zuidplein, of het blok net voorbij de Cillershoek, richting Maashaven?
Cillershoekstraat. Dus het blok tegenover de Wiveco of tegenover het Sleutelhuis?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:04 schreef Angelface het volgende:
[..]
Richting Maashaven.. weet niet wat Cillershoek is, ben verders nogal slecht in straatnamen.
Is dat waar die kapsalon is?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:04 schreef Angelface het volgende:
[..]
Richting Maashaven.. weet niet wat Cillershoek is, ben verders nogal slecht in straatnamen.
Carella, jaquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:06 schreef Angelface het volgende:
lol, Wiveco, recht tegenover de Apotheek.
Woon je er al lang? Want ik woon nu sinds een jaar in Gouda (en als je er toen al woonde, dan hadden we elkaar kunnen kennen). Wel geinig, zo op fok...quote:
Nah, je woont in hetzelfde blokquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:10 schreef Angelface het volgende:
Kom 's een bakkie doen, zou ik zeggen. lol
Hmz. Heb je lang blond haar in een staart?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef Angelface het volgende:
Ik durf het niet te zeggen. Ik ben die gozer in die lange zwarte leren jas met zwart petje enzo. Ik ken verders hier geen mensen in de buurt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Kan ik bij jou drugs kopen daar?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef Angelface het volgende:
Ik ben die gozer in die lange zwarte leren jas met zwart petje enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in WoW : Come on.. help meWWWWWWWWWWWWW
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:19 schreef Angelface het volgende:
Hehehe, ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in WoW : Come on.. help meWWWWWWWWWWWWW
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Buitenlanders ontlopen? Op de Dordtselaan?.
Ik kan niet vliegen hoor.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:19 schreef Angelface het volgende:OMG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
'ZIjn niet veel huizen over om uit te proberen na de beschrijving die je al heb vertelt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben wel nieuwsgierig in welk portiek je woont... Maar ja, ik ga m'n huisnummer hier ook niet neerplempen.
* uit raam gaat hangenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:26 schreef Angelface het volgende:
Cryptisch.
Vanaf Maashaven P 512 volgende portiek.
Wiveco is ongeveer 3 portieken breedquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
'ZIjn niet veel huizen over om uit te proberen na de beschrijving die je al heb vertelt..
En, hoevbeel schietpartijen zie je?quote:
bij jou, voor op de stoep?quote:
Valt dus te doen, je kan bepaalde achternamen al afschrijven natuurlijk. Of je kijkt op welke naam de auto staat die je net hebt omschreven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wiveco is ongeveer 3 portieken breed.
0, wel veel negersquote:
Niet op de mijnequote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Valt dus te doen, je kan bepaalde achternamen al afschrijven natuurlijk. Of je kijkt op welke naam de auto staat die je net hebt omschreven..
Ah, daar heb ik nooit last van, heb in pendrecht gewoont dus dat ben ik wel gewend. Hier in charlois meer marokkanen en turken, daar heb je meer last van.quote:
LOL, wie heeft er hier WEL een naambordje?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet op de mijne. En ik heb ook geen naambordje
.
In mijn portiek de meestenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:33 schreef Angelface het volgende:
[..]
LOL, wie heeft er hier WEL een naambordje?
Dát is pas slim, nu hoef je alleen de huizen zonde rnaamboordje te checken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet op de mijne. En ik heb ook geen naambordje
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in WoW : Come on.. help meWWWWWWWWWWWWW
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |