Kan ik bij jou drugs kopen daar?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef Angelface het volgende:
Ik ben die gozer in die lange zwarte leren jas met zwart petje enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in WoW : Come on.. help meWWWWWWWWWWWWW
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:19 schreef Angelface het volgende:
Hehehe, ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in WoW : Come on.. help meWWWWWWWWWWWWW
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Buitenlanders ontlopen? Op de Dordtselaan?.
Ik kan niet vliegen hoor.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:19 schreef Angelface het volgende:OMG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
'ZIjn niet veel huizen over om uit te proberen na de beschrijving die je al heb vertelt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben wel nieuwsgierig in welk portiek je woont... Maar ja, ik ga m'n huisnummer hier ook niet neerplempen.
* uit raam gaat hangenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:26 schreef Angelface het volgende:
Cryptisch.
Vanaf Maashaven P 512 volgende portiek.
Wiveco is ongeveer 3 portieken breedquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
'ZIjn niet veel huizen over om uit te proberen na de beschrijving die je al heb vertelt..
En, hoevbeel schietpartijen zie je?quote:
bij jou, voor op de stoep?quote:
Valt dus te doen, je kan bepaalde achternamen al afschrijven natuurlijk. Of je kijkt op welke naam de auto staat die je net hebt omschreven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wiveco is ongeveer 3 portieken breed.
0, wel veel negersquote:
Niet op de mijnequote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Valt dus te doen, je kan bepaalde achternamen al afschrijven natuurlijk. Of je kijkt op welke naam de auto staat die je net hebt omschreven..
Ah, daar heb ik nooit last van, heb in pendrecht gewoont dus dat ben ik wel gewend. Hier in charlois meer marokkanen en turken, daar heb je meer last van.quote:
LOL, wie heeft er hier WEL een naambordje?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet op de mijne. En ik heb ook geen naambordje
.
In mijn portiek de meestenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:33 schreef Angelface het volgende:
[..]
LOL, wie heeft er hier WEL een naambordje?
Dát is pas slim, nu hoef je alleen de huizen zonde rnaamboordje te checken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet op de mijne. En ik heb ook geen naambordje
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in WoW : Come on.. help meWWWWWWWWWWWWW
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |