Okeeeeeee.....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef amornl87 het volgende:
niet naar rotterdam-zuid komen, als je dat doet, maak ik je af! ik sta er nu te wachten met een geweer, ik hou niet van mensen die bas heten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Buitenlanders ontlopen? Op de Dordtselaan?.
Ik kan niet vliegen hoor.
dus niet ontlopen, maar ontwijken, als in niet eens in de buurt komen. Dat bedoelde ik.quote:Maar zoals ik het hier zie lopen de Nederlanders nogal vaak een blokje om als er een groep buitenlanders staat.
LOL, je bent dan echt een buurman van me. Ik zit net een blok terug in het midden. Ofwel 2 minuten afstand. Jij diegene met die grote bruine Ridgeback honden?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef klaasenbos het volgende:
Nou, ik ben niet zo snel beledigd hoor, ik vroeg het me gewoon af. Als ik van maashaven naar huis liep (boven de tabakswinkel, als die er nog zit), had ik inderdaad moeten vliegen om geen buitenlanders te ontmoeten op de dordtse. Mij maakt het niet veel uit, als ik maar met rus gelaten wordt. En dat werd ik wel met mijn postuur.
Idiot.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef amornl87 het volgende:
niet naar rotterdam-zuid komen, als je dat doet, maak ik je af! ik sta er nu te wachten met een geweer, ik hou niet van mensen die bas heten![]()
![]()
Mja, als ik als vrouw 's avonds in m'n eentje door de laan loop, doe ik dat ook hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:58 schreef Angelface het volgende:
[..]
[..]
dus niet ontlopen, maar ontwijken, als in niet eens in de buurt komen. Dat bedoelde ik.![]()
Een blok terug? Bedoel je dan verder de laan op richting Zuidplein, of het blok net voorbij de Cillershoek, richting Maashaven?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef Angelface het volgende:
[..]
LOL, je bent dan echt een buurman van me. Ik zit net een blok terug in het midden. Ofwel 2 minuten afstand. Jij diegene met die grote bruine Ridgeback honden?
Ik ben inmiddels verhuisd (vandaar, "naar huis LIEP")quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef Angelface het volgende:
[..]
LOL, je bent dan echt een buurman van me. Ik zit net een blok terug in het midden. Ofwel 2 minuten afstand. Jij diegene met die grote bruine Ridgeback honden?
Richting Maashaven.. weet niet wat Cillershoek is, ben verders nogal slecht in straatnamen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een blok terug? Bedoel je dan verder de laan op richting Zuidplein, of het blok net voorbij de Cillershoek, richting Maashaven?
Cillershoekstraat. Dus het blok tegenover de Wiveco of tegenover het Sleutelhuis?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:04 schreef Angelface het volgende:
[..]
Richting Maashaven.. weet niet wat Cillershoek is, ben verders nogal slecht in straatnamen.
Is dat waar die kapsalon is?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:04 schreef Angelface het volgende:
[..]
Richting Maashaven.. weet niet wat Cillershoek is, ben verders nogal slecht in straatnamen.
Carella, jaquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:06 schreef Angelface het volgende:
lol, Wiveco, recht tegenover de Apotheek.
Woon je er al lang? Want ik woon nu sinds een jaar in Gouda (en als je er toen al woonde, dan hadden we elkaar kunnen kennen). Wel geinig, zo op fok...quote:
Nah, je woont in hetzelfde blokquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:10 schreef Angelface het volgende:
Kom 's een bakkie doen, zou ik zeggen. lol
Hmz. Heb je lang blond haar in een staart?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef Angelface het volgende:
Ik durf het niet te zeggen. Ik ben die gozer in die lange zwarte leren jas met zwart petje enzo. Ik ken verders hier geen mensen in de buurt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |