Er staat niet in wat groene thee is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef teknomist het volgende:
Als je in Zuid gaat wonen is het wel handig om even de lokale spreektaal onder de knie te krijgen!
Woordenboek Straattaal - ABN
Dát fietspadquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:13 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ja klopt, en ze zijn er ook druk bezig met renoveren. Alleen wel kut dat je moet oversteken bij die fietspad fietspad afgesloten ofzo?(Gister ff met fiets langsgereden en toen moest ik oversteken, teveel moeite
)
"die fietspad" is anders vaak gehoord op zuid.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dát fietspad![]()
Ja, ze zijn steigers aan het afbreken en elders weer aan het opbouwen.
Maar dat wil niet zeggen dat het correct isquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
"die fietspad" is anders vaak gehoord op zuid.
Nee, maar integratie met je buren is ook belangrijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat het correct is.
Best, maar dan ga ik wel voor de positieve aspecten. Taalverloedering vind ik niet bepaald positief en ik doe er dan ook niet aan meequote:Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, maar integratie met je buren is ook belangrijk.
Je bent wel erg selectief met integreren hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Best, maar dan ga ik wel voor de positieve aspecten. Taalverloedering vind ik niet bepaald positief en ik doe er dan ook niet aan mee.
Absoluutquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent wel erg selectief met integreren hoor.
Hey allochtoon hequote:Op donderdag 22 juni 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dát fietspad![]()
Ja, ze zijn steigers aan het afbreken en elders weer aan het opbouwen.
Ik heb leefbaar Rotterdam gestemd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:12 schreef DenniZZ het volgende:
Helaas! De PvdA heeft alle allochtonen geronseld dus het zeer succesvolle beleid van Leefbaar Rotterdam wordt de komende vier jaar weer teniet gedaan door linkse boomknuffelarij!
Ik ook! Net als ongeveer 30% van de rest van de Rotterdammers.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb leefbaar Rotterdam gestemd..
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb leefbaar Rotterdam gestemd..
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:40 schreef mic_forever het volgende:
volges mij is de ts al neergestoken :d
Ik hoorde wel wat geschreeuw net buiten op de bijerlandse laan.quote:
De tofheid, een laangenootquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:41 schreef Angelface het volgende:
Ik woon sinds februari op de Dordtselaan
Dat vroeg ik mij als Nederlandse laanbewoonster ook al afquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:04 schreef klaasenbos het volgende:
Toevallig zeg, al die lui van de dordtse hier. Enne, ik ben zo'n ehm...frigide...Nederlander...hoe bedoel je trouwens "frigide" in dit verband?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |