abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 21 juni 2006 @ 23:53:23 #101
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39097184
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee precies .

Hoewel ik het laatst op een stukje van het pinapparaat naar de shoarmaboer wel ff beu was toen het zoveelste groepje negers opmerkingen moest maken .
Tja, als jij met een groep meiden staat dan fluit je ook naar een leuke jongen toch. Maar kan begrijpen dat je het na een tijdje minder leuk gaat vinden, ligt er ook aan wat voor opmerking natuurlijk.

Maar imo is Rotterdam stukken aan het opknappen. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:54:51 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39097246
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Tja, als jij met een groep meiden staat dan fluit je ook naar een leuke jongen toch. Maar kan begrijpen dat je het na een tijdje minder leuk gaat vinden, ligt er ook aan wat voor opmerking natuurlijk.
Ehm nee, eigenlijk niet. Althans niet zó opvallend.
quote:
Maar imo is Rotterdam stukken aan het opknappen. .
Ja, absoluut. Hoewel ik eerlijk gezegd wel wat vrees heb, met links weer aan het roer...

Enfin, time for bed .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39097340
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, absoluut. Hoewel ik eerlijk gezegd wel wat vrees heb, met links weer aan het roer...
Same here.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2006 @ 00:01:47 #104
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39097559
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:57 schreef teknomist het volgende:

[..]

Same here.
Hie rook, maar wel logisch dat het aan de hand is, met zoveel allochtonen in Rotterdam.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_39097605
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:01 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Hie rook, maar wel logisch dat het aan de hand is, met zoveel allochtonen in Rotterdam.
Met zoveel allochtonen en verschillende culturen vind ik het juist bijsterend goed gaan eik. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2006 @ 00:04:26 #106
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_39097669
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:02 schreef teknomist het volgende:

[..]

Met zoveel allochtonen en verschillende culturen vind ik het juist bijsterend goed gaan eik. .
Dat wel ja, het is een multi-culturele stad en vaak gaat het goed tussen die culturen, die toch zo dicht op elkaar wonen. Ik heb hierdoor toich vrienden van allerlei afkomsten.

Alleen jammer dat de meeste links stemmen, maar dat is hun goed recht natuurlijk.
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:45:34 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39102901
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:04 schreef pc-fr34k het volgende:

Alleen jammer dat de meeste links stemmen, maar dat is hun goed recht natuurlijk.
Ik heb op een stembureau gewerkt, afgelopen gemeenteraadsverkiezingen, in een voornamelijk allochtone buurt. Daar kwamen mensen binnen die géén Nederlands spraken, nog nooit hadden gestemd, het enige wat ze uit wisten te brengen was: "Peeveedeeaaaa". Dat zet je toch te denken .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39103173
Als je in Zuid gaat wonen is het wel handig om even de lokale spreektaal onder de knie te krijgen!

Woordenboek Straattaal - ABN
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:08:59 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39103357
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef teknomist het volgende:
Als je in Zuid gaat wonen is het wel handig om even de lokale spreektaal onder de knie te krijgen!

Woordenboek Straattaal - ABN
Je kan het zelf niet eens

Het is wonen op Zuid, niet in Zuid .
pi_39103404
Ommoord!
pi_39104352
haha, op zich vond ik zuid wel te doen, behalve dat er 2 keer is ingebroken en keertje soort van overvallen ben. Maar het is zo ver van de bewoonde wereld, dat vind k wel bneetje jammer.
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:57:17 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39104671
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef Perruche het volgende:
haha, op zich vond ik zuid wel te doen, behalve dat er 2 keer is ingebroken en keertje soort van overvallen ben. Maar het is zo ver van de bewoonde wereld, dat vind k wel bneetje jammer.
Wat? Ik woon 3 minuten lopen van de metro en 8 minuten metroën van de Beurs .

Mijn ouders moeten in de auto stappen en 10 minuten rijden voordat ze bij een winkel zijn. Dát is ver van de bewoonde wereld .
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:58:04 #113
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39104696
persoonlijk zou ik nooit in rotterdam willen wonen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39105353
Ik heb op de Dordtselaan gewoond, in Charlois. Gevaarlijke buurt? Ach, wat zal ik zeggen. De junks zijn het grootste risico voor de meesten. Dus moet je meteen laten zien dat er niet met je te sollen valt en consequent junks uit je portiek wegjagen. Geen politie erbij halen, die doen toch weinig. Gewoon deur opentrekken en zeggen dat als je over 5 minuten terug komt zij opgerot zijn en anders..... Werkte altijd goed bij mij. Een keer is er bij me ingebroken, althans een poging daartoe. De dealers weten al snel wie je bent en waar je woont, dus die laten je met rust want die hebben geen trek in problemen.
that's ok, see the children bleed,
they'll look great on the T.V....
pi_39105518
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat? Ik woon 3 minuten lopen van de metro en 8 minuten metroën van de Beurs .

Mijn ouders moeten in de auto stappen en 10 minuten rijden voordat ze bij een winkel zijn. Dát is ver van de bewoonde wereld .
haha ja dat is ook zo, maar ik bedoel meer van, snachts enzo. Nu woon ik bij witte de with en dat noem ik pas bewoonde wereld ;-)

Nee, niet helemaal waar, maar ik vind de tarwewijk gewoon niet zo gezellig. Vind het gewoon heerlijk om nu binnen 5 minuten bij het station, het park, het centrum, cafe's, restaurants enzo te zijn
pi_39105526
mm ik vind rotterdam niet super gevaarlijk..ben er vaak zat geweest en kom nog altijd leven thuis met al mn geld opzak
maar meneer agent..ik heb gewoon een avontuurlijk dna ;-)
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:26:04 #117
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39105583
Rotterdam Zuid is levensgevaarlijk. Overal berovingen, loop je er 's avonds over straat wordt je verkracht. Het is niet mogelijk om zonder hoofddoekje rond te lopen. Tot zover de publieke opinie.

Rotterdam Zuid is prima te doen, hoewel het wel van straat tot straat enigszins kan verschillen. Gevaarlijke woongebieden kent Rotterdam echter niet, zolang je zelf niet actief bent in de criminele sector.
pi_39107169
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:26 schreef Alicey het volgende:
Het is niet mogelijk om zonder hoofddoekje rond te lopen. Tot zover de publieke opinie.
Ja, die ken ik. Een tante van me (uit Muiden) maar roepen dat Rotterdam Zuid zo'n 'Kashba' is. Ehmmm....Marijke? Bij mij in de buurt wonen vooral veel Antillianen.......
Die wist ook even niet meer hoe te reageren. Maar goed, bij de Dordtse (en daarachter, zeg tussen de Dordtse en de Mijnsherenlaan, wat vroeger trouwens dure buurten waren) is het 's avonds niet echt fijn, zeg maar.
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:10:15 #119
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39107246
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:07 schreef klaasenbos het volgende:

[..]

Ja, die ken ik. Een tante van me (uit Muiden) maar roepen dat Rotterdam Zuid zo'n 'Kashba' is. Ehmmm....Marijke? Bij mij in de buurt wonen vooral veel Antillianen.......
Die wist ook even niet meer hoe te reageren. Maar goed, bij de Dordtse (en daarachter, zeg tussen de Dordtse en de Mijnsherenlaan, wat vroeger trouwens dure buurten waren) is het 's avonds niet echt fijn, zeg maar.
Ik vind het wel meevallen. Het is er 's avonds druk, en er hangen wat jongeren rond. Ik vind dat ergens juist wel prettig. Heb zelf juist meer moeite met uitgestorven gebieden.
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:23:40 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39107730
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:07 schreef klaasenbos het volgende:

Maar goed, bij de Dordtse (en daarachter, zeg tussen de Dordtse en de Mijnsherenlaan, wat vroeger trouwens dure buurten waren) is het 's avonds niet echt fijn, zeg maar.
Daar woon ik, no problem at all .
pi_39108007
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Daar woon ik, no problem at all .
Ik heb er gewoond....ik vond het er wel leuk maar volgens mij is het niet voor iedereen. Of is het in de laatste twee jaar verbeterd? (iets dat slechter kan worden, kan ook beter worden natuurlijk).
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:35:52 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39108150
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:32 schreef klaasenbos het volgende:

[..]

Ik heb er gewoond....ik vond het er wel leuk maar volgens mij is het niet voor iedereen. Of is het in de laatste twee jaar verbeterd? (iets dat slechter kan worden, kan ook beter worden natuurlijk).
Het is ontzettend verbeterd de afgelopen 2 jaar! Ze hebben de overbewoning echt keihard aangepakt en zeer actief hennepkwekerijen aan het opruimen geweest. Er worden initiatieven opgezet om ondernemers te stimuleren een zaak te openen hier. Mede daardoor hebben we hier nu een supergoed restaurantje in de straat én een leuke bloemenzaak .

Ja, het wordt steeds leuker eigenlijk .
pi_39108322
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het is ontzettend verbeterd de afgelopen 2 jaar! Ze hebben de overbewoning echt keihard aangepakt en zeer actief hennepkwekerijen aan het opruimen geweest. Er worden initiatieven opgezet om ondernemers te stimuleren een zaak te openen hier. Mede daardoor hebben we hier nu een supergoed restaurantje in de straat én een leuke bloemenzaak .

Kijk aan, dat is goed nieuws! Vasthouden die trent!
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:12:55 #124
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39109301
Helaas! De PvdA heeft alle allochtonen geronseld dus het zeer succesvolle beleid van Leefbaar Rotterdam wordt de komende vier jaar weer teniet gedaan door linkse boomknuffelarij!
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_39109324
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja klopt, en ze zijn er ook druk bezig met renoveren. Alleen wel kut dat je moet oversteken bij die fietspad fietspad afgesloten ofzo? (Gister ff met fiets langsgereden en toen moest ik oversteken, teveel moeite )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')