Tja, als jij met een groep meiden staat dan fluit je ook naar een leuke jongen toch. Maar kan begrijpen dat je het na een tijdje minder leuk gaat vinden, ligt er ook aan wat voor opmerking natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee precies.
Hoewel ik het laatst op een stukje van het pinapparaat naar de shoarmaboer wel ff beu was toen het zoveelste groepje negers opmerkingen moest maken.
Ehm nee, eigenlijk niet. Althans niet zó opvallend.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tja, als jij met een groep meiden staat dan fluit je ook naar een leuke jongen toch. Maar kan begrijpen dat je het na een tijdje minder leuk gaat vinden, ligt er ook aan wat voor opmerking natuurlijk.
Ja, absoluut. Hoewel ik eerlijk gezegd wel wat vrees heb, met links weer aan het roer...quote:Maar imo is Rotterdam stukken aan het opknappen..
Same here.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, absoluut. Hoewel ik eerlijk gezegd wel wat vrees heb, met links weer aan het roer...
Hie rook, maar wel logisch dat het aan de hand is, met zoveel allochtonen in Rotterdam.quote:
Met zoveel allochtonen en verschillende culturen vind ik het juist bijsterend goed gaan eik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hie rook, maar wel logisch dat het aan de hand is, met zoveel allochtonen in Rotterdam.
Dat wel ja, het is een multi-culturele stad en vaak gaat het goed tussen die culturen, die toch zo dicht op elkaar wonen. Ik heb hierdoor toich vrienden van allerlei afkomsten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Met zoveel allochtonen en verschillende culturen vind ik het juist bijsterend goed gaan eik..
Ik heb op een stembureau gewerkt, afgelopen gemeenteraadsverkiezingen, in een voornamelijk allochtone buurt. Daar kwamen mensen binnen die géén Nederlands spraken, nog nooit hadden gestemd, het enige wat ze uit wisten te brengen was: "Peeveedeeaaaa". Dat zet je toch te denkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Alleen jammer dat de meeste links stemmen, maar dat is hun goed recht natuurlijk.
Je kan het zelf niet eensquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef teknomist het volgende:
Als je in Zuid gaat wonen is het wel handig om even de lokale spreektaal onder de knie te krijgen!
Woordenboek Straattaal - ABN
Wat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef Perruche het volgende:
haha, op zich vond ik zuid wel te doen, behalve dat er 2 keer is ingebroken en keertje soort van overvallen ben. Maar het is zo ver van de bewoonde wereld, dat vind k wel bneetje jammer.
haha ja dat is ook zo, maar ik bedoel meer van, snachts enzo. Nu woon ik bij witte de with en dat noem ik pas bewoonde wereld ;-)quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat?Ik woon 3 minuten lopen van de metro en 8 minuten metroën van de Beurs
.
Mijn ouders moeten in de auto stappen en 10 minuten rijden voordat ze bij een winkel zijn. Dát is ver van de bewoonde wereld.
Ja, die ken ik. Een tante van me (uit Muiden) maar roepen dat Rotterdam Zuid zo'n 'Kashba' is. Ehmmm....Marijke? Bij mij in de buurt wonen vooral veel Antillianen.......quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:26 schreef Alicey het volgende:
Het is niet mogelijk om zonder hoofddoekje rond te lopen. Tot zover de publieke opinie.
Ik vind het wel meevallen. Het is er 's avonds druk, en er hangen wat jongeren rond. Ik vind dat ergens juist wel prettig. Heb zelf juist meer moeite met uitgestorven gebieden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:07 schreef klaasenbos het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Een tante van me (uit Muiden) maar roepen dat Rotterdam Zuid zo'n 'Kashba' is. Ehmmm....Marijke? Bij mij in de buurt wonen vooral veel Antillianen.......
Die wist ook even niet meer hoe te reageren. Maar goed, bij de Dordtse (en daarachter, zeg tussen de Dordtse en de Mijnsherenlaan, wat vroeger trouwens dure buurten waren) is het 's avonds niet echt fijn, zeg maar.![]()
Daar woon ik, no problem at allquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:07 schreef klaasenbos het volgende:
Maar goed, bij de Dordtse (en daarachter, zeg tussen de Dordtse en de Mijnsherenlaan, wat vroeger trouwens dure buurten waren) is het 's avonds niet echt fijn, zeg maar.![]()
Ik heb er gewoond....ik vond het er wel leuk maar volgens mij is het niet voor iedereen. Of is het in de laatste twee jaar verbeterd? (iets dat slechter kan worden, kan ook beter worden natuurlijk).quote:
Het is ontzettend verbeterd de afgelopen 2 jaar! Ze hebben de overbewoning echt keihard aangepakt en zeer actief hennepkwekerijen aan het opruimen geweest. Er worden initiatieven opgezet om ondernemers te stimuleren een zaak te openen hier. Mede daardoor hebben we hier nu een supergoed restaurantje in de straat én een leuke bloemenzaakquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:32 schreef klaasenbos het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond....ik vond het er wel leuk maar volgens mij is het niet voor iedereen. Of is het in de laatste twee jaar verbeterd? (iets dat slechter kan worden, kan ook beter worden natuurlijk).
Kijk aan, dat is goed nieuws! Vasthouden die trent!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is ontzettend verbeterd de afgelopen 2 jaar! Ze hebben de overbewoning echt keihard aangepakt en zeer actief hennepkwekerijen aan het opruimen geweest. Er worden initiatieven opgezet om ondernemers te stimuleren een zaak te openen hier. Mede daardoor hebben we hier nu een supergoed restaurantje in de straat én een leuke bloemenzaak.
Ja, het wordt steeds leuker eigenlijk.
Ja klopt, en ze zijn er ook druk bezig met renoveren. Alleen wel kut dat je moet oversteken bij die fietspad fietspad afgesloten ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is ontzettend verbeterd de afgelopen 2 jaar! Ze hebben de overbewoning echt keihard aangepakt en zeer actief hennepkwekerijen aan het opruimen geweest. Er worden initiatieven opgezet om ondernemers te stimuleren een zaak te openen hier. Mede daardoor hebben we hier nu een supergoed restaurantje in de straat én een leuke bloemenzaak.
Ja, het wordt steeds leuker eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |