Ik had het transcript al gelezen van deze aflevering, ik vond het op papier alquote:Op woensdag 26 januari 2005 08:44 schreef Alsgeenander het volgende:
Heeerlijke aflevering! Het gaat nu toch eindelijk beginnen!
Wat mooi was dat toen Luke erachter kwam met die bandjes, 'woh'
Dat wordt aftellen naar volgende week! Spannend spannend..
Jaaa, ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 26 januari 2005 08:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had het transcript al gelezen van deze aflevering, ik vond het op papier almaar op TV was het echt zoooooooooooo super
![]()
![]()
![]()
Absoluut, wat een rat bah! Hij heeft zo zijn "gaat wel" momenten. Maar met zijn karakter erbij is bij gewoon altijd Bah bah bahquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:32 schreef karoltje het volgende:
Woei Jess zag er uit als een junk...
Wow jij bent wel heel erg verslaafd. Eerst het script lezen en dan de serie kijken hahahaha.quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had het transcript al gelezen van deze aflevering, ik vond het op papier almaar op TV was het echt zoooooooooooo super
![]()
![]()
![]()
Hahahaah, dat doe ik meestal.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:40 schreef Piepje het volgende:
Ik vond de aflevering gister wel geweldig
heb zelfs hardop gelachen
Ah bedanktquote:Op woensdag 26 januari 2005 08:28 schreef merry77 het volgende:
Kuukse: for your info: sleeping with the zuchinis.
Ja erg he! Maar ik hoor de grappen nu wel beter, ze praten meer dan dat er vertaald kan worden volgens mijquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:11 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Wow jij bent wel heel erg verslaafd. Eerst het script lezen en dan de serie kijken hahahaha.
Luke koopt zelfhulpboeken met bijpassende bandjesquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:44 schreef Hik het volgende:
Ok, kan iemand me even bijpraten... heb zo te zien een goede aflevering gemist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |