abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24436159
Tvp
Was hem al kwijt uit My active topics..

Dinsdag is het weer zover..
  donderdag 6 januari 2005 @ 18:16:41 #52
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_24436179
En Luke die afreageerd op een auto hahahaha. Die relatie van hem snap ik echt niets van.
En waarom hij niet gewoon ff aanbelt? Raar maar een schatje!
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  donderdag 6 januari 2005 @ 18:22:43 #53
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_24436283
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 17:55 schreef kniekousje het volgende:
Wat bedoelen jullie toch met 'TVP'?
TerugVindPost. Verkapt bookmarkje voor hun MyActiveTopics of MyAT.

Oh ja, Alexis =
The Internets, I needs it..
pi_24436853
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:22 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

TerugVindPost. Verkapt bookmarkje voor hun MyActiveTopics of MyAT.

Oh ja, Alexis =
Tis idd een erg mooi meisje.

Maar Luke blijft maar favo Hij is gewoon lief.

vrijdag 7 januari 2005 @ 00:41:54 #55
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_24444033
Ze gaat ook spelen in Sin City....
Ooooeee die film wordt soooo dope!!!!
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_24444575
Ok, dit vraag ik me al een hele tijd af en nu ga ik het eindelijk maar eens vragen

Wat is er met Jackson (de man van Sookie) gebeurd? Die heb ik al zo lang niet gezien dat ik begin te denken dat ik een cruciale aflevering gemist heb of zo.
Ik hou van mijn Sweety!
pi_24444724
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:03 schreef DMaarten het volgende:
Ok, dit vraag ik me al een hele tijd af en nu ga ik het eindelijk maar eens vragen

Wat is er met Jackson (de man van Sookie) gebeurd? Die heb ik al zo lang niet gezien dat ik begin te denken dat ik een cruciale aflevering gemist heb of zo.
Volgens mij is daar niks raars mee.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_24444729
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:03 schreef DMaarten het volgende:

Die is er nog gewoon hoor, komt alleen verdomd weinig in beeld . Gaat wel veranderen.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 09:00:11 #59
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_24447738
Gaan ze nou over een week of wat stoppen met uitzenden als ze die nieuwe series (iets met Housewives) gaan uitzenden, of vervalt/verschuift the O.C. dan?

* Jojogirl hoorde over de andere serie bij RTL Boulevard en hoopte meteen dat de Gilmore Girls dan wel op hun plekkie blijven.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 11:55:33 #60
52555 jadelovespat
pi_24449765
oww meen je niet

Ik heb stukjes van housewifes bij Oprah gezien, goeie aanvulling op de dinsdag

Lees wel -> aanvulling. Want als er wat vervalt dan gaan we massaal mailen naar net 5, deal?!
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_24450574
Over een stuk of 5 afleveringen is het vierde seizoen van GG afgelopen, dus waarschijnlijk komt het dan pas weer in het naseizoen terug en zal dat Desperate housewives ervoor in de plaats worden uitgezonden...
  vrijdag 7 januari 2005 @ 13:26:51 #62
52555 jadelovespat
pi_24451091
op die manier, ja dat kan je niet verhelpen he

Ach ja, dan is het niet erg. Ik heb zo'n raar iets dat als ik iets echt heel leuk vind. Dan heb ik liever het idee dat ik nog zoveel te kijken heb, dan dat het voorbij is. Als je kan begrijpen wat ik bedoel.
Can't rain all the time
pi_24451580
DH komt pas vanaf maart op tv en GG is inderdaad over 5 afleveringen afgelopen en volgens Net 5 weten ze nog niet wanneer het uitgezonden zal worden. "Zodra dit duidelijk wordt, dan zullen we dit meteen naar buiten toe communiceren".
pi_24452548
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een enorm leuke aflevering gister. . Ik heb me echt kapotgelachen bij die stukjes in Florida. Paris is echt helemaal tof. .

En ik zag van de week Lauren Graham bij Seinfeld. Dat was echt raar. Qua uiterlijk zag je wel dat ze het was, maar haar stem klonk daar echt heel erg enorm anders.
Geweldige aflevering afgelopen dinsdag:

> nationale doopdag!
> die sokken van Luke
> in Florida met Paris. "get away, you're not my type"
> de "talking key"
> Rory zogenaamd wagenziek en moest voorin van Loreli vanwege de airbags.

Wat bedoelde diegene met dat badpak? van Rory, van Paris?
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:55:39 #65
20054 Star-lady
heeft het FOK! virus
pi_24453583
Ha nog veel meer gilmoregirls fans!!
Ik wil dat Luke en Lorelai wat krijgen samen!! perfecte koppel toch!! (al vind ik die vent die ze nu heeft ook wel een leukerd)

Rory en Dean zal wel gebeuren ja (maar vind het ondertussen een beetje afgezaagd) ze mag wel eens met een lekker ding op de proppen komen.
Ik wil ook alle serie's op dvd!!!! (zal wel pas komen als het gestopt is)

Een luisterend oor luisterd ook wanneer het stil is......
pi_24453801
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:55 schreef Star-lady het volgende:
Ha nog veel meer gilmoregirls fans!!
Ik wil dat Luke en Lorelai wat krijgen samen!! perfecte koppel toch!! (al vind ik die vent die ze nu heeft ook wel een leukerd)

Rory en Dean zal wel gebeuren ja (maar vind het ondertussen een beetje afgezaagd) ze mag wel eens met een lekker ding op de proppen komen.
wel hoor .

klik klik klik!
pi_24453995
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_24454080
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:55 schreef Star-lady het volgende:
......

In de VS is seizoen 1 al op dvd en seizoen 2 komt daar binnenkort uit dus het zal dan ook niet lang meer duren voordat het hier uitkomt
Hell was full so I came back
pi_24454152
Alexis is echt een mooi meisje ja... Ben best wel jaloers op dat uiterlijk! Wisten jullie trouwens dat ze half Mexicaans en half Argentijns is, en haar eerste taal Spaans is?
Nog wat foto's

vrijdag 7 januari 2005 @ 23:27:33 #70
52555 jadelovespat
pi_24455853
foto's poof gone

ach ja sommige mensen hebben gewoon alles ucht: maaar ja....

Got to love GG !
Can't rain all the time
pi_24455936

De kracht van de serie: snelle dialogen tussen Rory en Lorelai
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:34:37 #72
52555 jadelovespat
pi_24457982
en die heerlijke sarcasme en doorgaan op fantasieėn.

En tuurlijk al die aparte mensen in dat dorp, wat zou ik ervoor geven om echt een kirk te kennen. Dat zou echt lachu zijn
Can't rain all the time
  zaterdag 8 januari 2005 @ 09:25:45 #73
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_24460126
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 14:14 schreef Charys het volgende:
DH komt pas vanaf maart op tv en GG is inderdaad over 5 afleveringen afgelopen en volgens Net 5 weten ze nog niet wanneer het uitgezonden zal worden. "Zodra dit duidelijk wordt, dan zullen we dit meteen naar buiten toe communiceren".
Ow, bij RTL Boulevard hadden ze het echt al over dinsdag alsof het al vaststond. Op zich zou het ook niet zo gek zijn, dinsdag is wel een soort van ladies night en daar zou Desperate Housewives prima in passen.
pi_24460937
Fuck, stomme foto's. Er ging al iets mis met posten...
Kijken of deze HQ het doet...

http://www.visionsofalexis.com/galleries/tp/02.jpg
pi_24461251
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 09:25 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ow, bij RTL Boulevard hadden ze het echt al over dinsdag alsof het al vaststond. Op zich zou het ook niet zo gek zijn, dinsdag is wel een soort van ladies night en daar zou Desperate Housewives prima in passen.
volgens mij heb ik die avond ook RTL Boulevard gezien, maar ik kreeg er niet het idee door dat het deze dinsdag zou komen, volgens mij ging het idd ook over maart pas...
People live to learn things, and I learn to live...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')