TerugVindPost. Verkapt bookmarkje voor hun MyActiveTopics of MyAT.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:55 schreef kniekousje het volgende:
Wat bedoelen jullie toch met 'TVP'?

Tis idd een erg mooi meisje.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:22 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
TerugVindPost. Verkapt bookmarkje voor hun MyActiveTopics of MyAT.
Oh ja, Alexis =

Volgens mij is daar niks raars mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:03 schreef DMaarten het volgende:
Ok, dit vraag ik me al een hele tijd af en nu ga ik het eindelijk maar eens vragen
Wat is er met Jackson (de man van Sookie) gebeurd? Die heb ik al zo lang niet gezien dat ik begin te denken dat ik een cruciale aflevering gemist heb of zo.

Die is er nog gewoon hoor, komt alleen verdomd weinig in beeldquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:03 schreef DMaarten het volgende:
Ok, dit vraag ik me al een hele tijd af en nu ga ik het eindelijk maar eens vragen
Wat is er met Jackson (de man van Sookie) gebeurd? Die heb ik al zo lang niet gezien dat ik begin te denken dat ik een cruciale aflevering gemist heb of zo.

Geweldige aflevering afgelopen dinsdag:quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een enorm leuke aflevering gister.. Ik heb me echt kapotgelachen bij die stukjes in Florida. Paris is echt helemaal tof.
.
En ik zag van de week Lauren Graham bij Seinfeld. Dat was echt raar. Qua uiterlijk zag je wel dat ze het was, maar haar stem klonk daar echt heel erg enorm anders.

wel hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:55 schreef Star-lady het volgende:
Ha nog veel meer gilmoregirls fans!!
Ik wil dat Luke en Lorelai wat krijgen samen!! perfecte koppel toch!! (al vind ik die vent die ze nu heeft ook wel een leukerd)
Rory en Dean zal wel gebeuren ja (maar vind het ondertussen een beetje afgezaagd) ze mag wel eens met een lekker ding op de proppen komen.
Ik wil ook alle serie's op dvd!!!! (zal wel pas komen als het gestopt is)

quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:32 schreef shiNinG_staR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

In de VS is seizoen 1 al op dvd en seizoen 2 komt daar binnenkort uit dus het zal dan ook niet lang meer duren voordat het hier uitkomtquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:55 schreef Star-lady het volgende:
......
Ik wil ook alle serie's op dvd!!!! (zal wel pas komen als het gestopt is)

Ow, bij RTL Boulevard hadden ze het echt al over dinsdag alsof het al vaststond. Op zich zou het ook niet zo gek zijn, dinsdag is wel een soort van ladies night en daar zou Desperate Housewives prima in passen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:14 schreef Charys het volgende:
DH komt pas vanaf maart op tv en GG is inderdaad over 5 afleveringen afgelopen en volgens Net 5 weten ze nog niet wanneer het uitgezonden zal worden. "Zodra dit duidelijk wordt, dan zullen we dit meteen naar buiten toe communiceren".

volgens mij heb ik die avond ook RTL Boulevard gezien, maar ik kreeg er niet het idee door dat het deze dinsdag zou komen, volgens mij ging het idd ook over maart pas...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:25 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ow, bij RTL Boulevard hadden ze het echt al over dinsdag alsof het al vaststond. Op zich zou het ook niet zo gek zijn, dinsdag is wel een soort van ladies night en daar zou Desperate Housewives prima in passen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |