Je kan toch Desperate Housewives kijken, is ook leuk hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:24 schreef Myriam7 het volgende:
Jezus , wat zal het saai zijn vanavond, op mn vast tv avondje.
GEEN ...Gilmore girls..bah..
Om half 7 op net 5 elke dag herhalingen. Ook wel weer leukquote:Op zondag 27 februari 2005 21:56 schreef karoltje het volgende:
Is GG nu elke dag? Staat niks over in de tv-gids namelijk..?
Heb ik nog nooit gezien, maar ik ga het proberenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:45 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Je kan toch Desperate Housewives kijken, is ook leuk hoor.
Niet echt... De enige die een beetje in de buurt komt is Mike.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:21 schreef Myriam7 het volgende:
Zou er zo'n type als luke bij zijn?
eg wel, ik vind die herhalingen helemaal geweldigquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:20 schreef karoltje het volgende:
Dean en Rory zijn in die oude afleveringen echt veeeeet schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets wil weten zou ik het bovenstaande niet lezen zijn spoilers over seizoen 5!!!!!!!!!!!!!!!! je bent gewaarschuwddon't give me that fucking bullshit
Net 5 heeft gezegd dat er minimaal 6 maanden tussen zullen zitten ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:32 schreef Faithy het volgende:
hm...iemand al enig idee wanneer ze weer verder gaan?
wordt dat pas september?![]()
's inderdaad een erg fijn seizoen :-)quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:58 schreef haagse_elfje het volgende:
als het nieuwe tv seizoen van start gaat dat is idd in september....
want in the states zijn ze nu bij aflv 5X16
Omdat ie toch superlief doet en er niks voor terugkrijgt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:44 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Waarom zielig?
Ik vind dat Luke er nu (serie 5) een stuk beter uit ziet dan in serie 1 btw
Das waar, daar moest 'ie idd 4 seizoenen op wachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:50 schreef mitt het volgende:
[..]
Omdat ie toch superlief doet en er niks voor terugkrijgt.
Volgens mij nog in Seizoen 1.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:45 schreef Remzz het volgende:
Leuk dat ze nu elke avond worden uitgezonden had het hiervoor eigenlijk nooit gezien.
In welk seizoen zitten ze nu met de herhalingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |