Fuck ... dat zie ik nu pas ...quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jee zeg.... Indrukwekkend.
En dat er dan mensen zijn die linkjes naar foto's van overledenen erbij zetten omdat ze denken de vermiste gevonden te hebben... (op zich wel een goed gebaar dat ze meezoeken natuurlijk) Ik zou écht gek worden van onzekerheid.![]()
De gedachte dat je iemand aan het zoeken bent en ál die foto's door moet kijken in de hoop dat je de persoon die je zoekt vindt. Natuurlijk wil je iemand levend terugzien, maar zeker weten dat iemand overleden is schijnt altijd nog beter te zijn dan nooit meer iets van iemand vernemen...quote:
Hoewel het je erg veel doet blijf je toch kijken. Wat is dat nou toch? Ook ik kan mijn blik niet losscheuren van de vele pagina's met vele, vele doden... Ik sluit mijn jaar wat minder in stijl af dan gewoonlijk denk ik. Maak er een rustige avond van. (heb het geld wat ik normaal uit zou geven gedoneerd op giro 555) Feestelijkheden vind ik even niet zo gepast...quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:19 schreef Aventura het volgende:
Oh, ik heb er ook al te lang naar gekeken. Shocking ook zoveel kinderen tussen de 0 en 5 jaar. Die waren natuurlijk volkomen kansloos. Ik ben helemaal vanstreek nu, wat een leed.
Mijn 20e verjaardag zal me wel lang bijblijven ben ik bangquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:17 schreef -DailaLama- het volgende:
http://www.manager.co.th/Home/PostPic.aspx
Ja, je hebt gelijk. Al valt er ook wat voor te zeggen dat zoveel mogelijk mensen de foto's zien, en op die manier een 'match' kunnen maken...quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:40 schreef Daalemmer het volgende:
Volgens mij hebben die website waar foto's van vermisten en overledenen worden uitgewisseld een enorm tekort aan bandbreedte. Is het in dat licht wel verstandig om de links hier te posten, en die sites met zijn allen te gaan bekijken? Volgens mij is het beter om de links maar even te verwijderen, om zo bandbreedte voor die sites te besparen.
Attente gedachte.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:40 schreef Daalemmer het volgende:
Volgens mij hebben die website waar foto's van vermisten en overledenen worden uitgewisseld een enorm tekort aan bandbreedte. Is het in dat licht wel verstandig om de links hier te posten, en die sites met zijn allen te gaan bekijken? Volgens mij is het beter om de links maar even te verwijderen, om zo bandbreedte voor die sites te besparen.
Maar wat heeft het voor nut dat wij die sites als vermaak gaan zitten bekijken? Dan moeten zij wellicht straks weer een nieuwe server gaan zoeken, omdat een paar Hollanders het leuk vinden om die foto's te gaan bekijken om te zien hoe erg het wel niet is. Niet dat ik dat veroordeel, maar het is een beetje zinloos en zonde van het dataverkeer.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Attente gedachte.Maar op het wereldwijde verbruik maakt het echt niks uit of ze hier nu wel of niet staan. Bovendien zullen er vast genoeg aanbieders van bandbreedte beschikbaar zijn als men dat nodig heeft.
Er wordt niet alleen uit vermaak gekeken. Als betreffende links niet gepost worden weten veel mensen ze ook niet te vinden. (ook de mensen die wél op zoek zijn naar iemand)quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:53 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Maar wat heeft het voor nut dat wij die sites als vermaak gaan zitten bekijken? Dan moeten zij wellicht straks weer een nieuwe server gaan zoeken, omdat een paar Hollanders het leuk vinden om die foto's te gaan bekijken om te zien hoe erg het wel niet is. Niet dat ik dat veroordeel, maar het is een beetje zinloos en zonde van het dataverkeer.
Geen. Behalve het vermaak dan. (ik weet niet of mensen daar uit vermaak naar gaan kijken, misschien wel uit nieuwsgierigheid ofzo)quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:53 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Maar wat heeft het voor nut dat wij die sites als vermaak gaan zitten bekijken?
Treurig inderdaad, net helemaal gelezenquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:08 schreef Aventura het volgende:
http://www.marjoleinenfroukje.whereareyou.net/
Dit is ook erg, dit gastenboek begint supervrolijk, dan is men een beetje ongerust, en dan slaat de paniek toe. Ergens halverwege reageert Marjolein (linker meisje) die het overleefd heeft, maar het andere meisje (Froukje) is ws. dood...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:08 schreef Aventura het volgende:
Dit is ook erg, dit gastenboek begint supervrolijk, dan is men een beetje ongerust, en dan slaat de paniek toe. Ergens halverwege reageert Marjolein (linker meisje) die het overleefd heeft, maar het andere meisje (Froukje) is ws. dood...
quote:wouter (vd gronden)
27 Dec 2004 19:09 hours
laat alles met froukje in godsnaam in orde zijn.. marjolein en de rest van de families heel veel sterkte, kus wouter
quote:HONG KONG (AP) - Action star Jet Li injured his foot as he protected his daughter from tsunami waves that flooded his hotel in the Maldives, Hong Kong newspapers reported Tuesday.
Li, who played the villain in 1998's Lethal Weapon 4, was with his daughter in the hotel's lobby Sunday when huge waves gushed into the hotel, the Apple Daily newspaper reported, quoting a friend vacationing with Li.
He slightly injured his foot while picking up his daughter, the report said. Ming Pao Daily News reported Li struck his foot against a floating piece of furniture.
vreselijkquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:08 schreef Aventura het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |