Ik ben geen neger, en ik bel echt wel wanneer ik zometeen naar het buitenland komquote:Op donderdag 30 december 2004 09:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Schiet ens op
Lach maar vuil stuk vretenquote:
WHAHAHAHHAHA..quote:Op donderdag 30 december 2004 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Moet gaan klussen bij m`n schoonvader, daarom moet ik er zo vroeg uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs, ik doe niet anders johhhhh.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lach maar vuil stuk vretenOoit zal jij ook vroeg op moeten staan in je vakantie.
Ik ben al aan het flossenquote:Op donderdag 30 december 2004 09:17 schreef -Struikrover- het volgende:
en Pjee komt vanmiddag dus ik moet m`n eikel nog ff poetsen![]()
Ik weet het Gijs, heb nou maar gewoon ff medelijden met mijquote:Op donderdag 30 december 2004 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, ik doe niet anders johhhhh.
Eindelijk iemand die me begrijpt.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:23 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen.....
Jammer dat ik al zo vroeg wakker ben
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 09:23 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen.....
Jammer dat ik al zo vroeg wakker ben
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me begrijpt.
quote:Op donderdag 30 december 2004 09:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
..............................................................
![]()
Ja dan leef ik met hem mee.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]hij is aan het huilen dat hij zo vroeg op moet
![]()
Nee?quote:Op donderdag 30 december 2004 09:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
..............................................................
![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 30 december 2004 09:29 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja dan leef ik met hem mee.![]()
zo voel ik me ook![]()
Alleen moet ik niet....ik doe het zelf![]()
hou op schijt uit.... ik snap het ook niet.... ze gaat vervenquote:Op donderdag 30 december 2004 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelukkig
Waarom sta je dan zo vroeg op als je niet hoeft?
Eeeerm ik hoop morgen, vandaag ga ik naar het buitenland om die Allochtoon te bezoeken.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:27 schreef silver-surfer het volgende:
Choas ...waneer kom je langs op het werk?
....quote:Op donderdag 30 december 2004 09:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hou op schijt uit.... ik snap het ook niet.... ze gaat verven![]()
Haal mij even op...wil ook wel eens zien waar die cunts werken!quote:Op donderdag 30 december 2004 09:34 schreef ChOas het volgende:
Eeeerm ik hoop morgen, vandaag ga ik naar het buitenland om die Allochtoon te bezoeken.
Als ik morgen snel klaar ben met boodschappen kom ik morgen vroeg langs!
Aan de andere kant... ik heb nog niets over werk gehoord, dus volgende week zou ook nog kunnen
chickquote:
Zet je bril maar af, anders kom je niet door de beveiligingquote:Op donderdag 30 december 2004 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal mij even op...wil ook wel eens zien waar die cunts werken!![]()
Ik ookquote:Op donderdag 30 december 2004 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, ik doe niet anders johhhhh.
Sowieso niet denk ik !quote:Op donderdag 30 december 2004 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zet je bril maar af, anders kom je niet door de beveiliging
quote:
Het leven staat goed! (ben nog niet van mijn ochtenderectie afquote:Op donderdag 30 december 2004 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Morgen GijsjesHoe staat het leven met iedereen ?
Ja beetje moe,....... verder alles okquote:Op donderdag 30 december 2004 09:47 schreef Magneet het volgende:
me hoofdpijn is al een stuk minder dus het gaat wel weer en hoe is het met jouw Q-tip?
Nog niet als in je hebt er nu een of nog niet hopende dat er een dag aanbreekt waarin je geen ochtenderectie meer krijgt. Zullen wij mannen wel nooit vanaf komen. Ben benieuwd wanneer Noot met zijn eerste ochtenderectie komtquote:Op donderdag 30 december 2004 09:48 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het leven staat goed! (ben nog niet van mijn ochtenderectie af)
al de hele weekquote:Op donderdag 30 december 2004 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja beetje moe,....... verder alles okHeb je hoofdpijn joh ?
quote:Op donderdag 30 december 2004 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
. Ben benieuwd wanneer Noot met zijn eerste ochtenderectie komt
Waarschijnlijk wanneer hij de puberteit inschietquote:Op donderdag 30 december 2004 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Noot met zijn eerste ochtenderectie komt
Als dat start openen we een topic voor hemquote:Op donderdag 30 december 2004 09:54 schreef ChOas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wanneer hij de puberteit inschiet
Kom je ook op de meet ?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tgaat weer over erectie's en daar is Gina weer.
Hehehehehequote:Op donderdag 30 december 2004 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tgaat weer over erectie's en daar is Gina weer.
Het is wel bij het water, maar er is nog nooit iemand op een van onze meets ingevallen hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 10:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hehehehehe![]()
En over de 22e ik heb koudwatervrees![]()
Vanaf dag 1 wist ik al dat jij niet te vertrouwen bentquote:Op donderdag 30 december 2004 10:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het is wel bij het water, maar er is nog nooit iemand op een van onze meets ingevallen hoor
Nou, mensenkennis heb je in iedergevalquote:Op donderdag 30 december 2004 10:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 wist ik al dat jij niet te vertrouwen bent![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 10:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nou, mensenkennis heb je in iedergeval
Tis in de buurt voor je, kom je toch gewoonquote:Op donderdag 30 december 2004 10:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hehehehehe![]()
En over de 22e ik heb koudwatervrees![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis in de buurt voor je, kom je toch gewoon
kunnen wij ff lachen!
Kom je ook eten ?quote:
nee dusquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 10:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hey jij daar niet zo bijdehand vroeg op de morgen ok![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ken wel een beetje vrouwentaal.
Lees= Nee, ik kom niet.
Ben bezig met de vakantie sitequote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 10:34 schreef Bastard het volgende:
nee? te nerderig.. sorry.
zelfs de meester zelf moest het twee keer lezen!quote:Op donderdag 30 december 2004 10:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik moest ook ff 2x kijken of jij het wel was die het poste, ik dacht nl eerst dat het magneet was
quote:Op donderdag 30 december 2004 10:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ben bezig met de vakantie site![]()
jonge jonge, je bent echt een bikkel roy...quote:Op donderdag 30 december 2004 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lach maar vuil stuk vretenOoit zal jij ook vroeg op moeten staan in je vakantie.
Hoi!, kom je ook de 22e ?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
jonge jonge, je bent echt een bikkel roy...![]()
Mogguh allemaal trouwens!!
Lijkt me wel gezellig, maar lijkt me niet dat ik kom. Als Zeus komt count me inquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
jonge jonge, je bent echt een bikkel roy...![]()
Zeus durfde niet te komen geloof ik...quote:Op donderdag 30 december 2004 11:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig, maar lijkt me niet dat ik kom. Als Zeus komt count me inanders ben ik veels te verlegen omdat ik jullie allemaal nog nooit gezien heb
We hebben allemaal een fotoboekquote:Op donderdag 30 december 2004 11:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig, maar lijkt me niet dat ik kom. Als Zeus komt count me inanders ben ik veels te verlegen omdat ik jullie allemaal nog nooit gezien heb
ZONDER foto'squote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeus durfde niet te komen geloof ik...
Hij was niet persoonlijk uitgenodigd ofzo.. maar ik zei dat het om een Gijsjes meet ging dus dat ie wel kon komen dacht ik.. hij leest/post hier toch ookquote:Op donderdag 30 december 2004 11:18 schreef QueenR het volgende:
[..]
zou niet weten waarom hij niet zou "durven".
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
ZONDER foto'splus een fotootje is wel ff iets anders dan de echte persoon
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij was niet persoonlijk uitgenodigd ofzo.. maar ik zei dat het om een Gijsjes meet ging dus dat ie wel kon komen dacht ik.. hij leest/post hier toch ook![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Christus.. een stepstone poster op de achtergrond
Ja dacht ik ook.. maar hij zei van niet ofzo.. kweet het ook niet hoor.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ja natuurlijk moet Zeus komen. Nero ook![]()
![]()
Owquote:Op donderdag 30 december 2004 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook.. maar hij zei van niet ofzo.. kweet het ook niet hoor.
Niet zoveel, hij zal best aardig wat posts missen. Maar wie weet wil ie toch wel komen. Zal het er wel met hem over hebbenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij was niet persoonlijk uitgenodigd ofzo.. maar ik zei dat het om een Gijsjes meet ging dus dat ie wel kon komen dacht ik.. hij leest/post hier toch ook![]()
Mooi,..... kom jij dan ookquote:Op donderdag 30 december 2004 11:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
Niet zoveel, hij zal best aardig wat posts missen. Maar wie weet wil ie toch wel komen. Zal het er wel met hem over hebben
jezusquote:
..stepstonequote:Op donderdag 30 december 2004 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Christus.. een stepstone poster op de achtergrond
Als ik van hem meemag welquote:
En waarom zou je van Zeus niet mogen !quote:Op donderdag 30 december 2004 11:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
Als ik van hem meemag wel [afbeelding]
haha weet ik het.. misschien wil ie me wel nooit meer zienquote:Op donderdag 30 december 2004 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En waarom zou je van Zeus niet mogen !![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
wie neemt er de groene stift mee?
gamma!!quote:Op donderdag 30 december 2004 11:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
dan neem ik wat goede watervaste stiften mee
![]()
Wat dan?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En wer terug
Hell wat een kutwerk.
Aardige jongen. Hij zag alleen een beetje groen op die foto`squote:
slaat nergens op en dat weet jezelf ook.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha weet ik het.. misschien wil ie me wel nooit meer zien![]()
![]()
Ken je dat, als ze mensen nodig hebben voor dat lompe sjouwwerkquote:
flosdraadjequote:Op donderdag 30 december 2004 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En waarom zou je van Zeus niet mogen !![]()
jij komt gewoonquote:Op donderdag 30 december 2004 11:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
slaat nergens op en dat weet jezelf ook.
Als je naar die meet wil moet je dat gewoon doen natuurlijk.![]()
Ik kijk nog ff wat ik doe
Hoe is het op school gijsquote:
Dikke vinger opsteken, zeggen dat ie lekker zelf mag doen...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ken je dat, als ze mensen nodig hebben voor dat lompe sjouwwerk
Toch kut als je verder niks kan
ooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwww steeeeeeeeeeeeeerf!!!quote:
Beetje moeilijk, hij heeft hier echt godsallejezus veel werk verricht bij onsquote:Op donderdag 30 december 2004 12:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dikke vinger opsteken, zeggen dat ie lekker zelf mag doen...
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
ooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwww steeeeeeeeeeeeeerf!!!
Godver die iconquote:Op donderdag 30 december 2004 12:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beetje moeilijk, hij heeft hier echt godsallejezus veel werk verricht bij ons
Wifi he. Lek als een zeef.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Komt ChOas hier binnen, zet z`n laptop aan. Zit gelijk op m`n netwerk kan kan via zijn laptop precies zien waar ik naartoe surf
Mijn beveiliging
moet wel die boot ligt echt niet zo bij een dergelijke golf en die rechter persoon zou echt niet naar de golf toelopenquote:
ach god.... Dr. Watson is ook weer wakkerquote:Op donderdag 30 december 2004 13:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet wel die boot ligt echt niet zo bij een dergelijke golf en die rechter persoon zou echt niet naar de golf toelopen
Photoshopquote:Op donderdag 30 december 2004 13:37 schreef Magneet het volgende:
Kat doorkruist Siberië om thuis te komenrespect voor dat beestje hoor
boten zijn gemaakt om rechtop te blijven, en aangezien hij tussen 2 golven ligt kan hij zichzelf al weer recht hebben gezet. En misschien rent die vrouw wel naar haar man/kinderen toequote:Op donderdag 30 december 2004 13:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet wel die boot ligt echt niet zo bij een dergelijke golf en die rechter persoon zou echt niet naar de golf toelopen
Bel ze ff.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:41 schreef kepler het volgende:
[..]
boten zijn gemaakt om rechtop te blijven, en aangezien hij tussen 2 golven ligt kan hij zichzelf al weer recht hebben gezet. En misschien rent die vrouw wel naar haar man/kinderen toe
ik mail ze welquote:
Hahaha, die is wel sterk inderdaad!quote:Op donderdag 30 december 2004 13:48 schreef kepler het volgende:
[..]
ik mail ze wel
gister hoorde ik wel een vreemde zin in het nieuws over de tsunami: het ziekenhuis werd overspoeld met slachtoffers
er was er nog één: de aardbeving kwam als een grote schok voor onsquote:Op donderdag 30 december 2004 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hahaha, die is wel sterk inderdaad!
Nooit grappigsquote:Op donderdag 30 december 2004 13:52 schreef kepler het volgende:
[..]
er was er nog één: de aardbeving kwam als een grote schok voor ons
quote:Op donderdag 30 december 2004 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
En niemand die reageert dus doe ik het
Morge
als je er nogsteeds zo uitziet als op die foto....laat hij je vast niet binnen.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:31 schreef ChOas het volgende:
Ik ga maar eens richting die allochtoon
quote:Op donderdag 30 december 2004 13:48 schreef kepler het volgende:
[..]
ik mail ze wel
gister hoorde ik wel een vreemde zin in het nieuws over de tsunami: het ziekenhuis werd overspoeld met slachtoffers
hij is juist heel lief vandaag. Hij is met me naar de kapper geweest en we hebben (redelijk lang) gewinkeldquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:06 schreef Toadette het volgende:
[..]
hij is juist heel lief vandaag. Hij is met me naar de kapper geweest en we hebben (redelijk lang) gewinkeld![]()
Ja nou weet ik het wel!quote:Op donderdag 30 december 2004 14:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=461830&c=29
Die beelden ookTientallen verminkte mensen die in een massagraf worden geduwd door een bulldozer
![]()
Toeristen die begraven worden zonder enig idee wie ze zijn,..je kind zal er maar liggen en je weet het niet,..nooit een begravenis of afscheid
Ik ook, echt wel. Iedere dag voel ik me kut als ik er over hoor/lees. tis verschrikkelijk.. trek het niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
sryvindt het gewoon vreselijk..
TYPHUSSSSquote:Op donderdag 30 december 2004 14:41 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=461989&c=15
Anderhalf jaar maar![]()
quote:De kans dat hij opnieuw extreem geweld zal gebruiken, is volgens hen erg groot.
Kontsex?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:09 schreef Bastard het volgende:
Hmm. tijd voor wat vrolijkers.. iemand?
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Hij maakt echt de ene computer na de andere kort
Doet de ene het weer de is andere gort![]()
![]()
Die Pjee kan ook niksquote:Op donderdag 30 december 2004 15:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Hij maakt echt de ene computer na de andere kort
Doet de ene het weer de is andere gort![]()
![]()
het zou je maar gebeuren zegquote:Op donderdag 30 december 2004 15:35 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=462050&c=122
Zo kan het ook![]()
Kan me niet anders voorstellen inderdaad.. maar ze moeten wel voldoende drinken danquote:Op donderdag 30 december 2004 15:46 schreef kepler het volgende:
http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=72869
maar dat het zoveel is....quote:Op donderdag 30 december 2004 15:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan me niet anders voorstellen inderdaad.. maar ze moeten wel voldoende drinken dan
Of je cdlade is naar de mallemoer... komt me bekend voor namelijk van eerder...quote:Op donderdag 30 december 2004 16:13 schreef kepler het volgende:
volgens mij is mijn Fable dvd kapot
krijg melding dat mn disc vuil of beschadigt is, in het spel hapert hij heel erg.
en nog vreemder: ik kan het introfilmpje pas wegdrukken als ik mijn controller er opnieuw indoe
quote:
Oh ja..quote:Op donderdag 30 december 2004 16:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Feesjte vanaaf weet je nog, daarom schop ik Pjee direct weg
hmm het is nu nog alleen bij Fablequote:Op donderdag 30 december 2004 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of je cdlade is naar de mallemoer... komt me bekend voor namelijk van eerder...
Ja, ja, ik ga al weg hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 16:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Feesjte vanaaf weet je nog, daarom schop ik Pjee direct weg
quote:Op donderdag 30 december 2004 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben een eikel.
grapje schat, grapjequote:Op donderdag 30 december 2004 11:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
slaat nergens op en dat weet jezelf ook.
Oops.quote:
Kut he meerdere accountsquote:Op donderdag 30 december 2004 18:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
Oops.ingelogd onder verkeerde naam.
(blond he) ik was het dus
![]()
nee doofus, ik ben uit mijn eigen huis verbannen deze week. Zit dus bij mijn vriendin te logeren en zij was ingelogd. Ff vergeten te veranderen.quote:
Naar welke voorstelling ga je?quote:Op donderdag 30 december 2004 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben een eikel. Ik heb namelijk al een theater voorstelling staan voor de 22e januari met gekocht kaartje a 55 euro. In Den Bosch.
Geen noot op de meet dus
Oh dat had ik wel kunnen weten zeker?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee doofus, ik ben uit mijn eigen huis verbannen deze week. Zit dus bij mijn vriendin te logeren en zij was ingelogd. Ff vergeten te veranderen.![]()
Over mijn persoonlijke rommel had ik toch al genoeg huilie gedaan in vorige topics toch? Dus idd... opletten jochiequote:Op donderdag 30 december 2004 18:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat had ik wel kunnen weten zeker?
Jochie ooooookkk..quote:Op donderdag 30 december 2004 18:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
Over mijn persoonlijke rommel had ik toch al genoeg huilie gedaan in vorige topics toch? Dus idd... opletten jochie
is al een treetje hoger dan de kabouter grumpy toch?quote:
Mag ik dan een pijpje van je ?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
is al een treetje hoger dan de kabouter grumpy toch?![]()
en doe mij maar een rood wijntje!![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 18:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mag ik dan een pijpje van je ?
Beetje te laat ge-edit, niet ?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:53 schreef QueenR het volgende:
[..]![]()
wat moet ik daar nou van denken....
Ja je begint te wennen eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2004 18:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
is al een treetje hoger dan de kabouter grumpy toch?![]()
en doe mij maar een rood wijntje!![]()
shit shit....quote:Op donderdag 30 december 2004 18:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beetje te laat ge-edit, niet ?
enge gedachte he, maar ik vind je ook wel liefquote:Op donderdag 30 december 2004 18:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja je begint te wennen eigenlijk
Ikquote:Op donderdag 30 december 2004 18:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
shit shit....
maar wie zat er dan achter ipv struikrover?
quote:
ow en jij mag niet eens mee? echte vriend hoor..quote:Op donderdag 30 december 2004 19:05 schreef ChOas het volgende:
Ja, ik ben bij Struikrover, maar ga er zo weer vandoor, hij moet naar een verjaardag
Met een pijpje bedoel Pjee een flesje bier schatquote:Op donderdag 30 december 2004 18:53 schreef QueenR het volgende:
[..]![]()
wat moet ik daar nou van denken....
[afbeelding] alsjeblieft
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Met een pijpje bedoel Pjee een flesje bier schat![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow en jij mag niet eens mee? echte vriend hoor..![]()
Bierloos feest zonder mooie vrouwen?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]geloof me, daar doe ik hem een gunst mee
![]()
Veel bier en ik heb zelf een mooie vrouw bijquote:Op donderdag 30 december 2004 19:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
Bierloos feest zonder mooie vrouwen?
Bijeenkomst van de pensioengerechtigde AA?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Veel bier en ik heb zelf een mooie vrouw bijAlleen een beetje een leeftijdsgat
![]()
dan zou ChOas juist moeten gaanquote:Op donderdag 30 december 2004 19:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
Bijeenkomst van de pensioengerechtigde AA?
oopsquote:Op donderdag 30 december 2004 19:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan zou ChOas juist moeten gaan
hoe kom je dan aan je zakgeld?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Anyway, vandaag definitief afscheid genomen van de Mac. Per 1 Januari 2005 ben ik weg daar
Dat scherpe van jou altijd.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:15 schreef Toadette het volgende:
[..]
hoe kom je dan aan je zakgeld?
Nee heb mijn split personality onder controle!quote:
Ik werk zeg maar bij de Makro sinds 8 novemberquote:Op donderdag 30 december 2004 20:15 schreef Toadette het volgende:
[..]
hoe kom je dan aan je zakgeld?
Joh, doe je daar ook de hamburgers?quote:Op donderdag 30 december 2004 20:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik werk zeg maar bij de Makro sinds 8 november
Nee, klantenservicequote:Op donderdag 30 december 2004 20:27 schreef Toadette het volgende:
[..]
Joh, doe je daar ook de hamburgers?
dus je gaat ervanuit dat de klantenservice het minder druk heeft en het leuker werk is......quote:Op donderdag 30 december 2004 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, klantenservice
Kepler doet de hamburgers bij de Makro, hij heeft het altijd druk.
Dat is ook zo, bij ons is er regelmatig gewoon niets te doenquote:Op donderdag 30 december 2004 20:31 schreef Toadette het volgende:
[..]
dus je gaat ervanuit dat de klantenservice het minder druk heeft en het leuker werk is......
nou fijn voor je hoor.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is ook zo, bij ons is er regelmatig gewoon niets te doenNu kan ik ook nog niet alles, maar het is meestal wel goed te doen.
De twee lastige klanten die je per avond krijgt vallen in het niets met de rest. Overigens vind ik het op dit moment erg leuk om te doen.
neequote:Op donderdag 30 december 2004 22:44 schreef QueenR het volgende:
Allemaal alweer klaar voor bed?
truste alvast!quote:Op donderdag 30 december 2004 22:39 schreef O-Ren het volgende:
sinds een week weer gewerkt
Ik ben verrot![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 22:46 schreef Toadette het volgende:
[..]
nee![]()
ik moet nog wachten tot de droger is uitgerateld.
Wanneer jij het vraagt, altijdquote:Op donderdag 30 december 2004 22:44 schreef QueenR het volgende:
Allemaal alweer klaar voor bed?
|Zorg dat je mannetje je ff lekker masseerd...hmmmmmmmmquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 22:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
|Zorg dat je mannetje je ff lekker masseerd...hmmmmmmmm
Niet???quote:Op donderdag 30 december 2004 22:56 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ben bang van niet! GA maar gewoon lekker douchen
en dan naar bed!![]()
![]()
de was en ongesteldheid zijn allebei uitgevonden door een vent.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
de was... nog iets wat we god kwalijk kunnen nemen (schiep de wereld en het wasgoed...ok ok flauw, mijn niveau is erg laag vanavond.)
idd zou wel makkelijk zijn. Nou heb ik daar niet zo'n problemen mee, dat zwanger wordenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:59 schreef Toadette het volgende:
[..]
de was en ongesteldheid zijn allebei uitgevonden door een vent.
We moeten pilletjes nemen om niet zwanger te worden.....
Het had zo gemaakt moeten zijn dat je met een pilletje juist wel zwanger kan worden als je daar zin in hebt.
Ik zou niet weten of ik problemen heb om zwanger te worden (laten we dat ook nog lang zo houden). Ik weet alleen dat ik regelmatig problemen heb om aan het pilletje te denken om het nog ff kinderloos te houden.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
idd zou wel makkelijk zijn. Nou heb ik daar niet zo'n problemen mee, dat zwanger wordenmaar zeker...degene die die dingen verzint moet wel man zijn
die vriendin ligt lekker in dromenland te genieten van het feit dat iedere eurocent van haar internetabonnement deze maand goed besteed is.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:40 schreef QueenR het volgende:
Kruip er maar ook in, me vriendin ligt er allang in dus het bed is lekker warmnog niet echt moe, maar vast voorslapen voor knalfeest morgen:P
![]()
lijkt me ook niets.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:34 schreef QueenR het volgende:
hmmm spiraal of dat staafje in je arm misschien dan een betere oplossing??
en dan zou de x-box niet uitgevonden zijn.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:29 schreef Strolie75 het volgende:
God een vrouw? Riiiiiiiiiiiiiiiiight
Dan was de aarde niet in 7 dagen geschapen maar was ze nog steeds aan het twijfelen over de kleur van het gras.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 23:53 schreef Toadette het volgende:
[..]
die vriendin ligt lekker in dromenland te genieten van het feit dat iedere eurocent van haar internetabonnement deze maand goed besteed is.
quote:Op donderdag 30 december 2004 23:29 schreef Strolie75 het volgende:
Dan was de aarde niet in 7 dagen geschapen maar was ze nog steeds aan het twijfelen over de kleur van het gras.![]()
En het is nog waar ookquote:Op donderdag 30 december 2004 23:29 schreef Strolie75 het volgende:
WHAHAHAHAHAHAAHAquote:Op donderdag 30 december 2004 23:29 schreef Strolie75 het volgende:
quote:
Nee, absoluut nog nooooooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Ken je dat, veel gezopen, laat naar bed. Word je om 8 uur al wakker met een rotte kop en ken je niet meer slapen
Murningquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee, absoluut nog nooooooit meegemaakt.![]()
moggeh trouwens![]()
![]()
Gijs.... moet je werken zo???quote:
yummiequote:Op vrijdag 31 december 2004 09:25 schreef Chocobo het volgende:
OLIEBOLLEN VOOR ONTBIJT !!!!!
wat was het probleem dan? firewall?quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:08 schreef -Struikrover- het volgende:
ChOas heeft die bug weggehaald dat ik iemand af en toe niet kon horen op live en vice versa
eet je Surfer niet helemaal op??quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:25 schreef Chocobo het volgende:
wat flauwquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eet je Surfer niet helemaal op??
Moggeh lieverd!quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:25 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:30 schreef silver-surfer het volgende:
Mooooguuu
He lekker... oliebollen.... en optijd naar huis
hè jammer...... vond het juist lekker rustig af en toequote:Op vrijdag 31 december 2004 09:08 schreef -Struikrover- het volgende:
ChOas heeft die bug weggehaald dat ik iemand af en toe niet kon horen op live en vice versa
Ik heb z'n IP adres, kan er wel voor zorgen dat jij 'm nooit meer hoortquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hè jammer...... vond het juist lekker rustig af en toe
Port forwarden ofzo ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
wat was het probleem dan? firewall?
wat was zijn probleem? x-box achter de firewall oid?quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:48 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb z'n IP adres, kan er wel voor zorgen dat jij 'm nooit meer hoort
Dan mute je mequote:Op vrijdag 31 december 2004 09:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hè jammer...... vond het juist lekker rustig af en toe
quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:48 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb z'n IP adres, kan er wel voor zorgen dat jij 'm nooit meer hoort
quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
wat was zijn probleem? x-box achter de firewall oid?
Whahahahahaha ...sukkelquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eet je Surfer niet helemaal op??
quote:
Wat is bubbeltjes wijnquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:59 schreef ChOas het volgende:
He lekker
Moet nog typhus veel afwas doen, bubbeltjeswijn kopen, bier halen, nootjes/chips halen
Dat leven
Champagnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |