Ik ben geen neger, en ik bel echt wel wanneer ik zometeen naar het buitenland komquote:Op donderdag 30 december 2004 09:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Schiet ens op
Lach maar vuil stuk vretenquote:
WHAHAHAHHAHA..quote:Op donderdag 30 december 2004 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Moet gaan klussen bij m`n schoonvader, daarom moet ik er zo vroeg uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs, ik doe niet anders johhhhh.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lach maar vuil stuk vretenOoit zal jij ook vroeg op moeten staan in je vakantie.
Ik ben al aan het flossenquote:Op donderdag 30 december 2004 09:17 schreef -Struikrover- het volgende:
en Pjee komt vanmiddag dus ik moet m`n eikel nog ff poetsen![]()
Ik weet het Gijs, heb nou maar gewoon ff medelijden met mijquote:Op donderdag 30 december 2004 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, ik doe niet anders johhhhh.
Eindelijk iemand die me begrijpt.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:23 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen.....
Jammer dat ik al zo vroeg wakker ben
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 09:23 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen.....
Jammer dat ik al zo vroeg wakker ben
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me begrijpt.
quote:Op donderdag 30 december 2004 09:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
..............................................................
![]()
Ja dan leef ik met hem mee.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]hij is aan het huilen dat hij zo vroeg op moet
![]()
Nee?quote:Op donderdag 30 december 2004 09:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
..............................................................
![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 30 december 2004 09:29 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja dan leef ik met hem mee.![]()
zo voel ik me ook![]()
Alleen moet ik niet....ik doe het zelf![]()
hou op schijt uit.... ik snap het ook niet.... ze gaat vervenquote:Op donderdag 30 december 2004 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelukkig
Waarom sta je dan zo vroeg op als je niet hoeft?
Eeeerm ik hoop morgen, vandaag ga ik naar het buitenland om die Allochtoon te bezoeken.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:27 schreef silver-surfer het volgende:
Choas ...waneer kom je langs op het werk?
....quote:Op donderdag 30 december 2004 09:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hou op schijt uit.... ik snap het ook niet.... ze gaat verven![]()
Haal mij even op...wil ook wel eens zien waar die cunts werken!quote:Op donderdag 30 december 2004 09:34 schreef ChOas het volgende:
Eeeerm ik hoop morgen, vandaag ga ik naar het buitenland om die Allochtoon te bezoeken.
Als ik morgen snel klaar ben met boodschappen kom ik morgen vroeg langs!
Aan de andere kant... ik heb nog niets over werk gehoord, dus volgende week zou ook nog kunnen
chickquote:
Zet je bril maar af, anders kom je niet door de beveiligingquote:Op donderdag 30 december 2004 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal mij even op...wil ook wel eens zien waar die cunts werken!![]()
Ik ookquote:Op donderdag 30 december 2004 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, ik doe niet anders johhhhh.
Sowieso niet denk ik !quote:Op donderdag 30 december 2004 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zet je bril maar af, anders kom je niet door de beveiliging
quote:
Het leven staat goed! (ben nog niet van mijn ochtenderectie afquote:Op donderdag 30 december 2004 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Morgen GijsjesHoe staat het leven met iedereen ?
Ja beetje moe,....... verder alles okquote:Op donderdag 30 december 2004 09:47 schreef Magneet het volgende:
me hoofdpijn is al een stuk minder dus het gaat wel weer en hoe is het met jouw Q-tip?
Nog niet als in je hebt er nu een of nog niet hopende dat er een dag aanbreekt waarin je geen ochtenderectie meer krijgt. Zullen wij mannen wel nooit vanaf komen. Ben benieuwd wanneer Noot met zijn eerste ochtenderectie komtquote:Op donderdag 30 december 2004 09:48 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het leven staat goed! (ben nog niet van mijn ochtenderectie af)
al de hele weekquote:Op donderdag 30 december 2004 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja beetje moe,....... verder alles okHeb je hoofdpijn joh ?
quote:Op donderdag 30 december 2004 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
. Ben benieuwd wanneer Noot met zijn eerste ochtenderectie komt
Waarschijnlijk wanneer hij de puberteit inschietquote:Op donderdag 30 december 2004 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Noot met zijn eerste ochtenderectie komt
Als dat start openen we een topic voor hemquote:Op donderdag 30 december 2004 09:54 schreef ChOas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wanneer hij de puberteit inschiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |