Glenn Miller staat er wel in met In the mood, toch?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:29 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Glenn Miller er geen een keer in,net als Benny Goodman![]()
![]()

In de Belgische top 2000 ook nietquote:Op woensdag 29 december 2004 23:29 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Glenn Miller er geen een keer in,net als Benny Goodman![]()
![]()

quote:

Anna & Kate McGarrigle - Complainte pour Ste. Catherine (1976)quote:Op woensdag 29 december 2004 23:32 schreef Posdnous het volgende:
Wtf..dit toffe liedje zoek ik al lang.
Hoe heet het?

Ja, Complainte Pour Ste. Catherine dus. Van Anna & Kate McGarrigle. Het enige nummer waar ik elk jaar op stem.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:32 schreef Posdnous het volgende:
Wtf..dit toffe liedje zoek ik al lang.
Hoe heet het?

Ow,waar danquote:Op woensdag 29 december 2004 23:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Glenn Miller staat er wel in met In the mood, toch?

Thanks, nooit gedacht dat het zo populair zou zijn.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, Complainte Pour Ste. Catherine dus. Van Anna & Kate McGarrigle. Het enige nummer waar ik elk jaar op stem.

Dat heb ik dan weer niet. Ik ben er niet mee opgegroeidquote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Fool to cry![]()
Oh sweet childhood memories![]()

1393 Glenn Miller In the mood 1940quote:

Leg uit.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:36 schreef fotoloog het volgende:
Uitgerekend bij dit nummer heb ik m'n vader verloren,...hoe wrang....

Ik leg het je later via msn wel uit.....quote:Op woensdag 29 december 2004 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg uit.
Ik hoorde het overlijden van mijn beste vriend tioen ik naar Blilly Bragg luisterde met New England

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |