Glenn Miller staat er wel in met In the mood, toch?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:29 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Glenn Miller er geen een keer in,net als Benny Goodman![]()
![]()
In de Belgische top 2000 ook nietquote:Op woensdag 29 december 2004 23:29 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Glenn Miller er geen een keer in,net als Benny Goodman![]()
![]()
quote:
Anna & Kate McGarrigle - Complainte pour Ste. Catherine (1976)quote:Op woensdag 29 december 2004 23:32 schreef Posdnous het volgende:
Wtf..dit toffe liedje zoek ik al lang.
Hoe heet het?
Ja, Complainte Pour Ste. Catherine dus. Van Anna & Kate McGarrigle. Het enige nummer waar ik elk jaar op stem.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:32 schreef Posdnous het volgende:
Wtf..dit toffe liedje zoek ik al lang.
Hoe heet het?
Ow,waar danquote:Op woensdag 29 december 2004 23:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Glenn Miller staat er wel in met In the mood, toch?
Thanks, nooit gedacht dat het zo populair zou zijn.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, Complainte Pour Ste. Catherine dus. Van Anna & Kate McGarrigle. Het enige nummer waar ik elk jaar op stem.
Dat heb ik dan weer niet. Ik ben er niet mee opgegroeidquote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Fool to cry![]()
Oh sweet childhood memories![]()
1393 Glenn Miller In the mood 1940quote:
Leg uit.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:36 schreef fotoloog het volgende:
Uitgerekend bij dit nummer heb ik m'n vader verloren,...hoe wrang....
Ik leg het je later via msn wel uit.....quote:Op woensdag 29 december 2004 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg uit.
Ik hoorde het overlijden van mijn beste vriend tioen ik naar Blilly Bragg luisterde met New England
Ik heb een casette bandje van zequote:Op woensdag 29 december 2004 23:48 schreef shmoopy het volgende:
Things ain't cooking in my kitchen...
Crowded fukking House.
The Commodores... zucht.quote:
Daar heb ik ook last van.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:50 schreef Jane het volgende:
Sjeezus, als ik zo vooruit kijk naar de lijst wil ik helemaal niet naar bed.
Niet allemaal even mooi natuurlijk, maar er zitten toch ook veel juweeltjes tussen.
Hele tijd niets en dan:quote:Op woensdag 29 december 2004 23:50 schreef Jane het volgende:
Sjeezus, als ik zo vooruit kijk naar de lijst wil ik helemaal niet naar bed.
Niet allemaal even mooi natuurlijk, maar er zitten toch ook veel juweeltjes tussen.
Dat vind ik ook. Die band werd steeds slechter naarmate de jaren verstreken. Eerste album is erg okéquote:Op woensdag 29 december 2004 23:56 schreef tong80 het volgende:
Wat een bagger als je de oude UB40 kent
Nopequote:Op donderdag 30 december 2004 00:00 schreef fotoloog het volgende:
Scrut,tong, Kingston towm geen mooi nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |