En dat is natuurlijk inclusief de officiele licenties?!quote:Op woensdag 29 december 2004 21:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
Natuurlijk inclusief Windows XP Pro SP1, Office 2003 en Antivirus.
3000+ zal ie wel bedoelen,quote:Op woensdag 29 december 2004 21:51 schreef inode het volgende:
3000 MHZ ?!
Het zijn AIO-UVK licenties. Legale licenties gebruikt voor school of kantoor. Legaal dus, maar zonder cd erbij.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk inclusief de officiele licenties?!
Ja, maar de boxen zijn 2.1, van philips. Goed geluid, maar geen Hi-Fi volumes natuurlijk.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:56 schreef Burbo het volgende:
Soundmax 5.1 Dolby surround, dus incl. boxen?
Klopt, je hebt gelijk. Interne snelheid is dan 2,1 ghz, ofzo, geloof ik. Heb zelf meestal intel, dus ben niet zeker over de exacte snelheid.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:57 schreef MrWes het volgende:
Je processor klopt niet.
Zal wel een 3000+ zijn.
Succes!@
De Anti-Virus is trouwens van f-Prot, welke gratis is voor thuisgebruik.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:36 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het zijn AIO-UVK licenties. Legale licenties gebruikt voor school of kantoor. Legaal dus, maar zonder cd erbij.
Maar niet bedoeld om aan anderen beschikbaar te stellen. Mijn Windows XP-versie is ook officieel. Maar als ik het voorgeinstalleerd en zonder de officiele volledige licentie doorverkoop, dan doe ik iets dat niet de bedoeling is.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:36 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het zijn AIO-UVK licenties. Legale licenties gebruikt voor school of kantoor. Legaal dus, maar zonder cd erbij.
Ik verkoop ook altijd PC's met XP voorgeïnstalleerdquote:Op donderdag 30 december 2004 01:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar niet bedoeld om aan anderen beschikbaar te stellen. Mijn Windows XP-versie is ook officieel. Maar als ik het voorgeinstalleerd en zonder de officiele volledige licentie doorverkoop, dan doe ik iets dat niet de bedoeling is.
Dat je niets rekent voor eventuele andere software, doet niets af aan het feit dat het niet legaal is en dus ook niet toegestaan in V&A.
OP conform bovenstaande aangepast.
Kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen, maar als je ze via V&A wilt aanbieden, dan zul je je moeten houden aan de regels van V&A, en een daarvan is dat illegale software niet mag worden aangeboden.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:11 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Ik verkoop ook altijd PC's met XP voorgeïnstalleerd
Ben ik dan fout bezig en zou ik er of de licentie uit moeten slopen, of moet ik er Linux op zetten zodat er nog wel een bruikbaar OS op staat?
Het exact type moet ik thuis even opzoeken, maar het is het bord met de KT400 Chipset van VIA.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:00 schreef chopmax het volgende:
Mag ik het illegale software geneuzel even overstijgen en opnieuw vragen welk ASUS mobo erin zit?
Een preinstall windows mag wel van eigenaar naar eigenaar, hij mag echter niet van pc naar pc. Daarom zit bij een volledige licentie een boekje met daarop je licentie en bij een pre install zit de sticker op de pc waar de licentie aangekoppeld is. In dit geval gaat het zelfs om een AIO-UVK licentie, een Assistent in Opleiding ?? licentie, die geld dus alleen binnen de universiteit en zijn medewerkers. Maar goed ik heb op dit forum al vaker meegemaakt dat alle software als illegaal wordt beschouwd om iedere vorm van twijfel te vermijden.
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:00 schreef chopmax het volgende:
Een preinstall windows mag wel van eigenaar naar eigenaar, hij mag echter niet van pc naar pc.
Dat klopt ja.quote:Daarom zit bij een volledige licentie een boekje met daarop je licentie en bij een pre install zit de sticker op de pc waar de licentie aangekoppeld is.
Inderdaad, behalve dan dat het gaan om studenten en medewerkers van onderwijsinstellingen.quote:In dit geval gaat het zelfs om een AIO-UVK licentie, een Assistent in Opleiding ?? licentie, die geld dus alleen binnen de universiteit en zijn medewerkers.
Volgens mij is dat nogal onzin.quote:Maar goed ik heb op dit forum al vaker meegemaakt dat alle software als illegaal wordt beschouwd om iedere vorm van twijfel te vermijden.
Je hebt je zin toch al? Je hebt mijn regel met software verwijderd, en blijkbaar bied ik nu dus een systeem aan voor 750 euro zonder software, waarvan je donders goed weet dat die er nog steeds op staat als iemand hem komt halen.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
[..]
Dat klopt ja.
[..]
Inderdaad, behalve dan dat het gaan om studenten en medewerkers van onderwijsinstellingen.
[..]
Volgens mij is dat nogal onzin.
Het kan mij persoonlijk niet boeien hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 16:42 schreef HTT-Thalan het volgende:
Je hebt je zin toch al? Je hebt mijn regel met software verwijderd, en blijkbaar bied ik nu dus een systeem aan voor 750 euro zonder software, waarvan je donders goed weet dat die er nog steeds op staat als iemand hem komt halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |