en hij krijgt er nog een voldoende voor ookquote:Op donderdag 30 december 2004 12:00 schreef Hugster het volgende:
check dit opstel![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
ja maar ik ga niet op mn pantoffels naar beneden rennen en dan de deur uit en dan helemaal naar de overkant van de straat en dan oooooh wat een leuk hondje (want dat was ie nietquote:Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef Fugie het volgende:
honden werken goed om contact te leggen
schijnt
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:15 schreef MutZ het volgende:
Dat verslag
Oh ja, mogguh
Koppijn is kut, zeker als je nog iets moet afmaken en de lettertjes over je beeld heen dansen...
wat boeit dat hondje nou, ging om dat blonde ding, amateurquote:Op donderdag 30 december 2004 12:15 schreef Youp het volgende:
[..]
ja maar ik ga niet op mn pantoffels naar beneden rennen en dan de deur uit en dan helemaal naar de overkant van de straat en dan oooooh wat een leuk hondje (want dat was ie niet)
trouwens heeft iemand een oude oorlogsgallei ofzo voor me... want ik moet mn moeder kielhalen
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:15 schreef Youp het volgende:
[..]
ja maar ik ga niet op mn pantoffels naar beneden rennen en dan de deur uit en dan helemaal naar de overkant van de straat en dan oooooh wat een leuk hondje (want dat was ie niet)
trouwens heeft iemand een oude oorlogsgallei ofzo voor me... want ik moet mn moeder kielhalen
Ik woon vlakbij het Archeon... Daar hebben ze er denk wel eentje...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:15 schreef Youp het volgende:
[..]
quote:
mn moeder had de auto gebietst terwijl ik om half 1 ergens moet zijn en dat is zeker 25min rijden... maar ze is net thuis gekomen...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij het Archeon... Daar hebben ze er denk wel eentje...
Maar hoezo??
meen jequote:Op donderdag 30 december 2004 12:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat boeit dat hondje nou, ging om dat blonde ding, amateur
Dat is het echt niet...quote:
quote:
Dat ga je niet redden...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:18 schreef Youp het volgende:
[..]
mn moeder had de auto gebietst terwijl ik om half 1 ergens moet zijn en dat is zeker 25min rijden... maar ze is net thuis gekomen...
ja achteraf snap je het ook wel jaquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is het echt niet...Gisteren was ik een stuk aan het typen, het was zo erg dat ik het niet eens kon teruglezen... Dan is het toch wel makkelijk dat je blind kunt typen... Heb toen besloten dat ik m'n pc echt uit moest zetten...
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:20 schreef Youp het volgende:
[..]![]()
* Youp is weer weg, ik moet een 1502 uit elkaar rippenen verkopen... er komt vandaag alweer iemand kijken
toedels allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |