die ranzige sites haalt hij gewoon uit zijn bookmarksquote:Op donderdag 30 december 2004 11:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij zei net iest over webcam, stiekeme genieter die hugster
Ik heb geen spiegelquote:Op donderdag 30 december 2004 11:25 schreef Hugster het volgende:
ja waare het niet dat daar een spiegel aan hangt
wie heeft het over ranzigquote:Op donderdag 30 december 2004 11:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
die ranzige sites haalt hij gewoon uit zijn bookmarks
IK zal eens in je bek schijten, kijken of je dat lekker vindtquote:Op donderdag 30 december 2004 11:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
wie heeft het over ranzig
lekker man![]()
scooter kopieerd allesquote:Op donderdag 30 december 2004 11:38 schreef Tjabbo het volgende:
* Tjabbo luistert Scooter - One (Always Hardcore) CLUB MIX.
Klinkt goed, maar bekend!
Naast de rip-off van NeoPhyte, is het deuntje een regelrechte kopie van Move On Baby van Cappella.
Cappella![]()
![]()
scooter =quote:Op donderdag 30 december 2004 11:42 schreef Youp het volgende:
[..]
scooter kopieerd alles![]()
vroegah luisterde ik er nog wel redelijk graag naar
* Youp luisterd nu 01-tiesto_feat_kirsty_hawkshaw-just_be__antillas_club_mix-tgx.mp3
lekker! (oliebollen en kerstmeisjes)quote:Op donderdag 30 december 2004 11:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
scooter =![]()
ik ben weg. oliebollen bakken met pa
nog ff wat voor de vrouwenliefhebbers onder ons.
alsof je dat erg vondt ?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:47 schreef Hugster het volgende:
Ik zo van hé leuk kerstmeisjes
*scrolled naar beneden*
liggen ze ineens te fisten
hélemaal nietquote:Op donderdag 30 december 2004 11:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof je dat erg vondt ?
ik niet zo
kwas me trance muziek kwijt, dus ook alle antillas shitquote:
dankquote:
moet je ook niet kwijtrakenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
kwas me trance muziek kwijt, dus ook alle antillas shit
maar weer terug gevondeGelijk maar ff opgeruimt, 8 versies van seven days and one week is beetje overdreven
ergernis punt 2, mn moeder is boodschappen aan t doen met dr auto terwijl ik over n half uur bij mn maat moet zijn om de 1502 verder te slopenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:56 schreef Fugie het volgende:
ga je kaas kopen kaaskop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |