tmfquote:Op donderdag 30 december 2004 11:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
en ? Zeg je toch gewoon: NEE WEGWEZEN JULLIE
of zie ik het verkeerd ?
@ hugster, tmf noh vet boeken toch
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:10 schreef Hugster het volgende:
Voor de anusgefixeerde D-Devil en Tjabbo
Ik ga er niet op klikkenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:10 schreef Hugster het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatver!quote:Op donderdag 30 december 2004 11:10 schreef Hugster het volgende:
En dit was ook de laatste keer dat je zoiets post okay?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:10 schreef Hugster het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En dit was ook de laatste keer dat je zoiets post okay?
ze zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 30 december 2004 11:15 schreef Hugster het volgende:
Ik zeg toch dat et alleen voor D-Devil en Tjabbo is?
en toch allemaal gaan klikken eh
ijsmeis hoort strax der paps en mams bezig, denkt van ik ga er wat van zeggen, ziet ze zoiets als op die sitequote:Op donderdag 30 december 2004 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatver!![]()
![]()
.
Het bed van ze heb ik altijd mooi schoon gezien hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 11:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
ijsmeis hoort strax der paps en mams bezig, denkt van ik ga er wat van zeggen, ziet ze zoiets als op die siteSta je dan met je bek vol tanden
dan moet ze der muil dichthouden, als gast heb je nix te zeggenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:17 schreef D-Devil het volgende:
Mijn ma doet het ook steeds als ze bij ons in huis blijft slapen.
hij zei net iest over webcam, stiekeme genieter die hugsterquote:Op donderdag 30 december 2004 11:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je schijnt er nogal veel over te weten blijkbaar.
vertel eens....
hey vlad :wquote:Op donderdag 30 december 2004 11:13 schreef vlad het volgende:
hallo![]()
gadverdamme hugster... ik word net geroepen voor lunch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |