welke chat ?quote:Op donderdag 30 december 2004 10:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik weet het.
Als je de chat in de gaten houdt, had je ook kunnen lezen dat ik inmiddels een machine heb gevonden waar het forum op kan gaan draaien.
Een dedicated host dus, met een serversysteem ipv XP PRO.
Wat een openbaring. er gaat een wereld voor me open.quote:
je vraagt ze nooit om tips?quote:Op donderdag 30 december 2004 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, die hoor ik soms wel eens.
Een gastquote:Op donderdag 30 december 2004 10:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat een openbaring. er gaat een wereld voor me open.
Ik dacht eerder altijd dat jij een gast was.![]()
thnx voor de opheldering.
druk mee zeker ?quote:Op donderdag 30 december 2004 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik zoek het lekker zelf uit allemaal.
* D-Devil swaffelt erop los.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een kerel
een dude
een persoon met snikkel
een vent.
een gast.
![]()
je verkoopt je ma om boodschappen te halenquote:Op donderdag 30 december 2004 10:59 schreef Fwnk het volgende:
Ik moet mams wegbrengen voor boodschappen.... Doei!!!!![]()
ja zo van, kan dat niet wat zachter ik probeer te slapen hiero.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
o
ijsmeis, je moet eens bij je paps en mams binnen vallen als ze bezig zijn, kan je lache
Ja ja, en dan gaan ze dat voortaan ook bij mij doenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja zo van, kan dat niet wat zachter ik probeer te slapen hiero.
Knopjes?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:01 schreef Hugster het volgende:
ik ben m'n remote kwijt en me tv staat vast op TMF![]()
en ? Zeg je toch gewoon: NEE WEGWEZEN JULLIEquote:Op donderdag 30 december 2004 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja ja, en dan gaan ze dat voortaan ook bij mij doen.
Ik hoef geen kijkers, ook niet voor 2 secondenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
en ? Zeg je toch gewoon: NEE WEGWEZEN JULLIE
of zie ik het verkeerd ?
@ hugster, tmf noh vet boeken toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |