quote:French owned Eurostar unit 373202 approaching Vauxhall on 19 October 2000 with the 2:23pm departure from Waterloo International to Brussels. Theextreme length of the train (by normal British standards) can be appreciated from this picture.
In the run up to the opening of the Channel Tunnel contracts were placed in December 1989 for the construction of thirty one TMST (Trans Manche Super Train) units. GEC-Alsthom was the main contractor using a number of sub contractors in Belgium, Britain and France, in particular Brush of Britain supplying the traction motors and de Dietrich of France building the body shells of the trailer cars. The power cars were built at the GEC-Alsthom works at Belfort in France and a large part of the final construction was carried out at the former Metro Cammel plant (GEC-Alsthom having acquired the company) at Washford Heath.
TMST units are technically complex having to accommodate three different operating voltages and pickups (750v DC third rail UK, 25kV AC overhead Channel Tunnel and France, 3kV DC overhead Belgium), three different 25kV catenary heights (Eurotunnel - high for the Shuttle, French LGV - fixed at 5.1m, and variable height on normal French lines), three different methods of railway operation, and three different platform heights (France 550mm above track height, Belgium 760mm and Britain 36 inches). Changes between voltage and pickup are designed to be done on the move. Each driving power car has two pantographs - one for 25kV AC and one for 3kV DC - and both bogies have retractable pickup shoes for use on 750v DC lines. Different platform heights are dealt with by retractable steps for use when in Belgium and France.
All cars are of steel construction - the long nose of the 22.15 m long driving power cars being of glass reinforced plastic with a steel safety cage. The trailer cars, which are 18.70 m long, except for the MS and TBF which are 21.85 m long, are built to a monocoque (no separate chassis) design and adjacent non powered cars are articulated about a shared bogie. The overall unit is built to less than the Continental UIC loading gauge to be able to run in Britain without requiring major building work to widen lines and raise overhead structures
haha, oke. en zo te merken heb jij je plek wel gevondenquote:
*kuch* nero601 *kuch* spastische blauw *kuch*quote:Op woensdag 29 december 2004 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Neeeeeeee zit ik weer met een kleuren crisis![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 21:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
*kuch* nero601 *kuch* spastische blauw *kuch*
je auto moet minimaal voor 1/3e die kleur hebben (aan de buitenkant), dus dan kan die nooit wit zijnquote:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL KLEURENBLINDquote:Op woensdag 29 december 2004 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je auto moet minimaal voor 1/3e die kleur hebben (aan de buitenkant), dus dan kan die nooit wit zijn
Wie ben jij nou weer ?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:31 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
NIET WAAR HIJ IS PIMPELPAARS MET GELE STIPPEN !!![]()
toch ?......![]()
nuh, ik ben pas met het donker thuis dus nog geen foto'squote:Op woensdag 29 december 2004 21:31 schreef Fwnk het volgende:
geil interieur!
Had je die foto's nou al gemaakt van je GTV?
quote:o says:
FOTOS !!
>>Richard<< GTV staat voor de deur! says:
donker he
Bo says:
je hebt een flitser
lekker oplichtende kenteken plaat
Bo says:
PS
Bo says:
zal ik ff langs rijden, lampen erop
met die zwarte 155?
Bo says:
quote:Op woensdag 29 december 2004 21:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Valt best mee!
[afbeelding]
* Alfisti laad zijn blonde snol-laria weer in
kewl!quote:Op woensdag 29 december 2004 21:11 schreef ThaFreak het volgende:
wat doe je als je je een middag verveelt
[afbeelding]
sneak preview van de vernieuwde ptaslowchat site, fok style![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 21:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nuh, ik ben pas met het donker thuis dus nog geen foto's
Je lijkt JoJo wel
[..]
http://members.chello.nl/m.immink2/PTAbanner.jpgquote:Op woensdag 29 december 2004 21:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kewl!
Een PTA en FOK! logo is alles dat nog mist
quote:
Je mag het Baf! logo ook wel gebruiken hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 21:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/m.immink2/PTAbanner.jpg
wordt als logo gebruikt, als ik FOK! er nog bij doe weet ik nog niet, ligt eraan hoe dat eruit gaat zien
Je hebt je op het doodste forum geregistreerd, gefelicitaartquote:Op woensdag 29 december 2004 21:48 schreef Fwnk het volgende:
Welcome to BAF! Forums
Please keep this email for your records. Your account information is as follows:
topiclinks komen gewoon links uitgelijndquote:Op woensdag 29 december 2004 21:44 schreef Fwnk het volgende:
Mooi centreren, PTA logo erboven
geen fok, kleuren kloppen al, toch?
tssss dan nog eerder een karbonade eropquote:Op woensdag 29 december 2004 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je mag het Baf! logo ook wel gebruiken hoor![]()
Of beidequote:Op woensdag 29 december 2004 21:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tssss dan nog eerder een karbonade erop![]()
Wasdaquote:Op woensdag 29 december 2004 21:56 schreef Fwnk het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de volledige versie van Windowblinds liggen?
Ahhquote:Op woensdag 29 december 2004 22:04 schreef Fwnk het volgende:
Progje waarmee je je windows-looks verandert, kleur en vorm vanb taakbalken enzo
http://members.home.nl/f.schothorst/Nieuwe%20map/blaat.jpg
Baf! is de shit jonguhquote:Op woensdag 29 december 2004 23:16 schreef PeuRac het volgende:
en lekker druk hier ook
ach dikke prut dat is het.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
maandag al? Das nog eerder dan ik verwachtte
Neem ook geen Norton Internet Securityquote:Op woensdag 29 december 2004 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ach dikke prut dat is het.
ik had zonealarm geïnstalleerd voor de vakantie omdat mijn pc zolang aan moet staan, maar nu houdt zonealarm netjes alle ooit gemaakte connecties met IIS (de webserver) open zodat alle resources op zijn.![]()
schijtpakketten. dat zijn het.
beter instellen jijquote:Op woensdag 29 december 2004 23:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ach dikke prut dat is het.
ik had zonealarm geïnstalleerd voor de vakantie omdat mijn pc zolang aan moet staan, maar nu houdt zonealarm netjes alle ooit gemaakte connecties met IIS (de webserver) open zodat alle resources op zijn.![]()
schijtpakketten. dat zijn het.
Valt nog meequote:Op donderdag 30 december 2004 09:51 schreef Fugie het volgende:
zie mij reactie van vannacht en reken uit
nee allemaal turkenschotels hierquote:Op donderdag 30 december 2004 10:34 schreef D-Devil het volgende:
Jullie hebben geen kabel tv in zeeland. Dat heeft niks met oud en wijs te maken
.
Hij is wel goed ingesteld...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
beter instellen jij
maar serieus, ik draai al jaren zonealarm maar werkt perfect.....
maja pc zal ook wel wat anders zijn dan een server vooral met instellen
Ik weet het.quote:
welke chat ?quote:Op donderdag 30 december 2004 10:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik weet het.
Als je de chat in de gaten houdt, had je ook kunnen lezen dat ik inmiddels een machine heb gevonden waar het forum op kan gaan draaien.
Een dedicated host dus, met een serversysteem ipv XP PRO.
Wat een openbaring. er gaat een wereld voor me open.quote:
je vraagt ze nooit om tips?quote:Op donderdag 30 december 2004 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, die hoor ik soms wel eens.
Een gastquote:Op donderdag 30 december 2004 10:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat een openbaring. er gaat een wereld voor me open.
Ik dacht eerder altijd dat jij een gast was.![]()
thnx voor de opheldering.
druk mee zeker ?quote:Op donderdag 30 december 2004 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik zoek het lekker zelf uit allemaal.
* D-Devil swaffelt erop los.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een kerel
een dude
een persoon met snikkel
een vent.
een gast.
![]()
je verkoopt je ma om boodschappen te halenquote:Op donderdag 30 december 2004 10:59 schreef Fwnk het volgende:
Ik moet mams wegbrengen voor boodschappen.... Doei!!!!![]()
ja zo van, kan dat niet wat zachter ik probeer te slapen hiero.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
o
ijsmeis, je moet eens bij je paps en mams binnen vallen als ze bezig zijn, kan je lache
Ja ja, en dan gaan ze dat voortaan ook bij mij doenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja zo van, kan dat niet wat zachter ik probeer te slapen hiero.
Knopjes?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:01 schreef Hugster het volgende:
ik ben m'n remote kwijt en me tv staat vast op TMF![]()
en ? Zeg je toch gewoon: NEE WEGWEZEN JULLIEquote:Op donderdag 30 december 2004 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja ja, en dan gaan ze dat voortaan ook bij mij doen.
Ik hoef geen kijkers, ook niet voor 2 secondenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
en ? Zeg je toch gewoon: NEE WEGWEZEN JULLIE
of zie ik het verkeerd ?
@ hugster, tmf noh vet boeken toch
tmfquote:Op donderdag 30 december 2004 11:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
en ? Zeg je toch gewoon: NEE WEGWEZEN JULLIE
of zie ik het verkeerd ?
@ hugster, tmf noh vet boeken toch
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:10 schreef Hugster het volgende:
Voor de anusgefixeerde D-Devil en Tjabbo
Ik ga er niet op klikkenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:10 schreef Hugster het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatver!quote:Op donderdag 30 december 2004 11:10 schreef Hugster het volgende:
En dit was ook de laatste keer dat je zoiets post okay?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:10 schreef Hugster het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En dit was ook de laatste keer dat je zoiets post okay?
ze zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 30 december 2004 11:15 schreef Hugster het volgende:
Ik zeg toch dat et alleen voor D-Devil en Tjabbo is?
en toch allemaal gaan klikken eh
ijsmeis hoort strax der paps en mams bezig, denkt van ik ga er wat van zeggen, ziet ze zoiets als op die sitequote:Op donderdag 30 december 2004 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatver!![]()
![]()
.
Het bed van ze heb ik altijd mooi schoon gezien hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 11:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
ijsmeis hoort strax der paps en mams bezig, denkt van ik ga er wat van zeggen, ziet ze zoiets als op die siteSta je dan met je bek vol tanden
dan moet ze der muil dichthouden, als gast heb je nix te zeggenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:17 schreef D-Devil het volgende:
Mijn ma doet het ook steeds als ze bij ons in huis blijft slapen.
hij zei net iest over webcam, stiekeme genieter die hugsterquote:Op donderdag 30 december 2004 11:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je schijnt er nogal veel over te weten blijkbaar.
vertel eens....
hey vlad :wquote:Op donderdag 30 december 2004 11:13 schreef vlad het volgende:
hallo![]()
gadverdamme hugster... ik word net geroepen voor lunch![]()
die ranzige sites haalt hij gewoon uit zijn bookmarksquote:Op donderdag 30 december 2004 11:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij zei net iest over webcam, stiekeme genieter die hugster
Ik heb geen spiegelquote:Op donderdag 30 december 2004 11:25 schreef Hugster het volgende:
ja waare het niet dat daar een spiegel aan hangt
wie heeft het over ranzigquote:Op donderdag 30 december 2004 11:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
die ranzige sites haalt hij gewoon uit zijn bookmarks
IK zal eens in je bek schijten, kijken of je dat lekker vindtquote:Op donderdag 30 december 2004 11:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
wie heeft het over ranzig
lekker man![]()
scooter kopieerd allesquote:Op donderdag 30 december 2004 11:38 schreef Tjabbo het volgende:
* Tjabbo luistert Scooter - One (Always Hardcore) CLUB MIX.
Klinkt goed, maar bekend!
Naast de rip-off van NeoPhyte, is het deuntje een regelrechte kopie van Move On Baby van Cappella.
Cappella![]()
![]()
scooter =quote:Op donderdag 30 december 2004 11:42 schreef Youp het volgende:
[..]
scooter kopieerd alles![]()
vroegah luisterde ik er nog wel redelijk graag naar
* Youp luisterd nu 01-tiesto_feat_kirsty_hawkshaw-just_be__antillas_club_mix-tgx.mp3
lekker! (oliebollen en kerstmeisjes)quote:Op donderdag 30 december 2004 11:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
scooter =![]()
ik ben weg. oliebollen bakken met pa
nog ff wat voor de vrouwenliefhebbers onder ons.
alsof je dat erg vondt ?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:47 schreef Hugster het volgende:
Ik zo van hé leuk kerstmeisjes
*scrolled naar beneden*
liggen ze ineens te fisten
hélemaal nietquote:Op donderdag 30 december 2004 11:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof je dat erg vondt ?
ik niet zo
kwas me trance muziek kwijt, dus ook alle antillas shitquote:
dankquote:
moet je ook niet kwijtrakenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
kwas me trance muziek kwijt, dus ook alle antillas shit
maar weer terug gevondeGelijk maar ff opgeruimt, 8 versies van seven days and one week is beetje overdreven
ergernis punt 2, mn moeder is boodschappen aan t doen met dr auto terwijl ik over n half uur bij mn maat moet zijn om de 1502 verder te slopenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:56 schreef Fugie het volgende:
ga je kaas kopen kaaskop
en hij krijgt er nog een voldoende voor ookquote:Op donderdag 30 december 2004 12:00 schreef Hugster het volgende:
check dit opstel![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
ja maar ik ga niet op mn pantoffels naar beneden rennen en dan de deur uit en dan helemaal naar de overkant van de straat en dan oooooh wat een leuk hondje (want dat was ie nietquote:Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef Fugie het volgende:
honden werken goed om contact te leggen
schijnt
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:15 schreef MutZ het volgende:
Dat verslag
Oh ja, mogguh
Koppijn is kut, zeker als je nog iets moet afmaken en de lettertjes over je beeld heen dansen...
wat boeit dat hondje nou, ging om dat blonde ding, amateurquote:Op donderdag 30 december 2004 12:15 schreef Youp het volgende:
[..]
ja maar ik ga niet op mn pantoffels naar beneden rennen en dan de deur uit en dan helemaal naar de overkant van de straat en dan oooooh wat een leuk hondje (want dat was ie niet)
trouwens heeft iemand een oude oorlogsgallei ofzo voor me... want ik moet mn moeder kielhalen
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:15 schreef Youp het volgende:
[..]
ja maar ik ga niet op mn pantoffels naar beneden rennen en dan de deur uit en dan helemaal naar de overkant van de straat en dan oooooh wat een leuk hondje (want dat was ie niet)
trouwens heeft iemand een oude oorlogsgallei ofzo voor me... want ik moet mn moeder kielhalen
Ik woon vlakbij het Archeon... Daar hebben ze er denk wel eentje...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:15 schreef Youp het volgende:
[..]
quote:
mn moeder had de auto gebietst terwijl ik om half 1 ergens moet zijn en dat is zeker 25min rijden... maar ze is net thuis gekomen...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij het Archeon... Daar hebben ze er denk wel eentje...
Maar hoezo??
meen jequote:Op donderdag 30 december 2004 12:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat boeit dat hondje nou, ging om dat blonde ding, amateur
Dat is het echt niet...quote:
quote:
Dat ga je niet redden...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:18 schreef Youp het volgende:
[..]
mn moeder had de auto gebietst terwijl ik om half 1 ergens moet zijn en dat is zeker 25min rijden... maar ze is net thuis gekomen...
ja achteraf snap je het ook wel jaquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is het echt niet...Gisteren was ik een stuk aan het typen, het was zo erg dat ik het niet eens kon teruglezen... Dan is het toch wel makkelijk dat je blind kunt typen... Heb toen besloten dat ik m'n pc echt uit moest zetten...
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:20 schreef Youp het volgende:
[..]![]()
* Youp is weer weg, ik moet een 1502 uit elkaar rippenen verkopen... er komt vandaag alweer iemand kijken
toedels allemaal
I tried...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
gewoon pilletje slikke en gaan me die banaaaaaannnnnnn
Als je ziek bent is er geen deadlinequote:Op donderdag 30 december 2004 12:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
I tried...
Heb zelfs imigran genomen (dat is tegen migraine), ik moet eigenlijk gewoon niet eigenwijs zijn en m'n nest ingaan, maar ik moet een deadline halen...
Ben eigenwijs... Ik moet en zal het afkrijgen...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:25 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als je ziek bent is er geen deadline.
quote:
Ik ben niet gek... Ik ben een vliegtuig...quote:
Bij dit gaat dat niet werken...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:33 schreef vlad het volgende:
kan je niet broer/zus/buur-iets oid voor je aan het werk zetten?kost je hooguit een lolly
Werkte altijd prima bij mijn huiswerk![]()
Balen...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:33 schreef D-Devil het volgende:
Mijn bumper laat gewoon nog lang op zich wachten, halverwege januari pas.
Log uit van Fok! Ga werken aan je opdrachtquote:
Ik word ook gek onderhandquote:Op donderdag 30 december 2004 12:36 schreef Fugie het volgende:
ik zou echt niet zolang op me bumpers kunnen wachte
[ontkenningsfase]quote:
*klap op hoofd geeft*quote:Op donderdag 30 december 2004 12:43 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[ontkenningsfase]
Nietes.
[/ontkenningsfase]
Dat wordt wat moeilijk als het om het jaaroverzicht van FOK! gaat...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:37 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Log uit van Fok! Ga werken aan je opdracht. Lijkt me het beste idee dan..
Nope, dat gaat niet lukken...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:37 schreef vlad het volgende:
kan je niet gewoon iets van inet plukken en inleveren onder eigen naam?![]()
Ik lig al in bedquote:Op donderdag 30 december 2004 13:04 schreef Hugster het volgende:
no doubt!!
Kijk als er een schooljaar vanaf hangt oké, daa ga ik ook wel eens snacht voor door. Maar voor Fok! ?!please ga in bed liggen en laat iemand anders het maken.
Jij laat je gewoon kut voelen door een fucking website...
Dat doe je niet...quote:Op donderdag 30 december 2004 13:06 schreef PeuRac het volgende:
MutZ get realals je nu niet snel kapt, dan zorg ik ervoor dat je volgend jaar geen kaarten meer krijgt voor Flevo
Wat heeft ie misdaan?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb rode roosjes gekregen via de post van moi Timmiej.
Aint that cute?
ik heb meer connecties dan je denktquote:Op donderdag 30 december 2004 13:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat doe je niet...
Maar goed, ik ben eten...
Een vriendin vertelde gisteren dat zij gezellig met Tim op de foto stond op het personeelsavondje.quote:
Neuh, schrijf 30 juli maar op in je agenda'tjequote:Op donderdag 30 december 2004 13:34 schreef Fugie het volgende:
be je jarig dan ?
quote:
Met dr rokje omhoog zekerquote:Op donderdag 30 december 2004 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een vriendin vertelde gisteren dat zij gezellig met Tim op de foto stond op het personeelsavondje.
Met daarbij de opmerking "jaja, toen mocht ik dat nog, want toen was ik vrijgezel".
Maar ze hebben niks gedaanAlleen zij bij hem op schoot gezeten
.
Hoezo niet? Is heel geil hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
KUCH
Breng me alstublief niet op nare gedachtes.
quote:Op donderdag 30 december 2004 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb meer connecties dan je denkt
Nou, ik ken haar.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:45 schreef Fugie het volgende:
echt weer zo typisch voor vrouwen, dat meisje maakte gewoon een grapje en ijsmeis gaat gelijk moeilijk doenLekker de kast opjagen
kom je er nog vanaf ?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik ken haar.
Ze hopt bij iedereen op schoot.
Én ze vindt Tim óók leuk.
Én Tim gaf toe dat zij dat gedaan heeft.
En als ze het dan ook nog op zo'n manier verteld, ugh.
Ik haat pubers. Grow up!
dus je gaat eerst je auto wasse voordat je hem naar de kringloop brengt ?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:52 schreef PeuRac het volgende:
ik ga ff de auto wassen, troep naar de kringloop brengen en mn nieuwe ov halen (waar een ruim 2jr oude foto op gaat komen)
quote:Op donderdag 30 december 2004 13:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
dus je gaat eerst je auto wasse voordat je hem naar de kringloop brengt ?
doe jij eens een leuk onderwerp aansnijden dan, zeike dat het dood is en zelf nix doenquote:
hehe anders blijf ook gewoon zo staanquote:
ik entertain niemand yo, ik doe gewoon zoals ik altijd doe.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:24 schreef Hugster het volgende:
en @ Fugie, You have to do better to entertain a randstad'er yo
wat is er met mij ?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:02 schreef D-Devil het volgende:
Vooral lekker als je al een kater hebt
papaskindjequote:Op donderdag 30 december 2004 15:37 schreef PeuRac het volgende:
Heb onze nieuwe auto gezien![]()
Alleen wordt die pas over 4!!!! weken afgeleverd
![]()
![]()
mn pa maar eens met de leasemaatschappij laten bellen, dis is geen porem zo
![]()
Echt een geinig auto'tjequote:Sinds september 1995 is de Lotus Elise te koop geweest in vele verschillende verschijningsvormen. De basis was een 120 pk versie; nu loopt het vermogen van de Elise op tot 189 pk. De 20.000ste Elise was een 111R in de kleur Saffron Yellow.
In de hele historie van het merk heeft Lotus 70.000 auto´s geproduceerd. Daarvan zijn er 20.000 een Elise; het model is dus verreweg de meest populaire Lotus ooit. “Het ziet er naar uit dat de Elise binnenkort nog meer mijlpalen voor Lotus zal gaan bereiken,” zegt prodcutiemanager Luke Bennett.
Volgens Lotus is de filosofie achter de Elise het lage gewicht. ’De auto weegt ongeveer de helft van een normale personenauto. Daardoor rijdt de auto fenomenaal.
Jaarlijks worden 4.500 Lotussen met de hand gebouwd. De Elise is te koop in 40 landen.
quote:
1 woord:quote:Op donderdag 30 december 2004 15:55 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb plaats zat, internet, x-box, ps2, gamecube en bier, regel ik gelijk nog een beamer !.
Wat hij zegtquote:
Oke duidelijke vraag. Wanneer gaat dit gebeurenquote:Op donderdag 30 december 2004 15:55 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb plaats zat, internet, x-box, ps2, gamecube en bier, regel ik gelijk nog een beamer !.
Welke baanquote:Op donderdag 30 december 2004 16:02 schreef Hugster het volgende:
het is alleen wel wel een teringeind rijden![]()
maar die baan is wel vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |