Jeetje, da's wel luxe!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:57 schreef _evenstar_ het volgende:
meeste zkh hebben geloof ik tegenwoordig wel wireless internet.
Ja hoor, jij bent stoer, maar dat wisten we al.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:21 schreef Loedertje het volgende:
Wat maken jullie je toch druk over ondergoed, gewoon geen ondergoed en een tampon naar binnen prakken en klaar ben je.
Ik had de keizersnede verticaal(spoed) en hechtingen met van die krammen i.p.v. een keurige hechting, de streep was het eerste jaar best lelijk maar je ziet er na een zomertje amper meer iets van en m'n *zwangerschapsbuik* was na een maand alweer plat. (kon al m;n maatjes 36 weer zonder moeite aan)
Snap het gesteun en gekreungehalte van deze thread dan ook niet zo maar het kan ook komen dat ik door mijn beleving de situatie wat anders bekeek op dát moment. Ik was al dolblij dat mijn kindje bleef leven en ik hem na 3 maanden heen en weer hobbelen (couveuse-afdeling) mee naar huis mocht nemen .
Nou Nou Leah, stoer niet te guitig met credits hé..... eerder oliedom als ik Loedertje's eerdere reactie in de topic ff omhoog vis.quote:Op maandag 4 september 2006 09:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ben 5 dagen na de KS gewoon gaan verhuizen en heb nergens last van gehad tijdens het tillen en verslepen van meubels en dozen.
Wat heeft het met stoer zijn te makenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:51 schreef Leah het volgende:
[..]
Ja hoor, jij bent stoer, maar dat wisten we al.
Laat de rest van de wereld ook even fijn hun ervaringen kwijt raken, wil je? Je hoèft hier niet te lezen hoor
Ik had geen kraamhulp muts.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:15 schreef marlieske het volgende:
En de kraamhulp hielp zeker mee met dozen sjouwen en zei zeker niets.... ja daaaaaaaag geloof je zelf toch niet.
Marianne Hugenholtz was mijn vroedvrouw en zij heeft geen enkel commentaar gegeven op mijn handelen na de keizersnede. Ze was erg betrokken bij het geheel omdat het allemaal (helaas) niet zo is gelopen als ik had verwacht)quote:026/ZG Wij houden uw kindje nog even hier. Bert Bakker
M. Hugenholtz - R. De Leeuw
Het is achteraf ook niet zo slim om te gaan tillen hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:19 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben nu bijna drie weken verder en doe eigenlijk zo goed als alles weer behalve mij ver uitrekken en zware dingen tillen want dat doet gewoon nog zeer.
nogmaals, een kraamhulp is totaal overbodig als je kind nog maanden in het ziekenhuis ligt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:15 schreef marlieske het volgende:
En de kraamhulp hielp zeker mee met dozen sjouwen en zei zeker niets.... ja daaaaaaaag geloof je zelf toch niet.
Ik denk trouwens dat de zorgen om je kindje en de drang om haar/hem te zien de pijn wel stukken minder relevant maakt. Bij ons was het niet zo ernstig, maar ze lag wel aan de monitor en bij het voeden stopte ze soms met ademen. Die angst is inderdaad niets vergeleken met de pijn die je op dat moment hebt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is achteraf ook niet zo slim om te gaan tillen hoorJe voelt de wond wel en daarnaast schijnt het voor de genezing inwendig ook niet echt goed te zijn (hoorde ik pas bij een nacontrole, mij hebben ze verder totaal niets verteld bij het verlaten van het ziekenhuis omdat het allemaal nogal raar was gelopen.)
Bij die bewuste nacontroles kwamen er plotseling allerlei dingen en tips met betrekking tot wat je wel en niet had mogen doen .
Precies, je hebt wel wat anders om je druk over te maken. (Je schikt je bij die apnoe's (geen idee of ik het goed schrijf) helemaal rot de eerste keer he?)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de zorgen om je kindje en de drang om haar/hem te zien de pijn wel stukken minder relevant maakt. Bij ons was het niet zo ernstig, maar ze lag wel aan de monitor en bij het voeden stopte ze soms met ademen. Die angst is inderdaad niets vergeleken met de pijn die je op dat moment hebt.
Slotervaart ziekenhuis, onderbezetting personeel en een overvolle kraamafdeling, verwijt hen niets, het was veelste druk.quote:Wel een vreemde en slechte gang van zaken zeg.
Ik heb jullie bevallingsverhalen niet echt gevolgd, is het ergens terug te lezen?quote:Wij hebben trouwens ook geen kraamzorg. Ons kindje ligt in het ziekenhuis en ik heb verder geen hulp nodig want ik kan het meerendeel zelf en voor andere dingen heb ik gelukkig mensen in d ebuurt die me meehelpen.
Ik heb heel paniekerig "Yade YADE!" staan roepen tot de verpleegkundige kwam en haar goed tussen de ribben even duwde waardoor ze ineens weer ging ademen. We hebben het gelukkig nooit meegemaakt dat ze echt weer beademend moest worden. En dan was Yade "slechts" 5 a 6 weken te vroeg. Een babietje dat nog jonger is lijkt me helemaal eng zeg.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Precies, je hebt wel wat anders om je druk over te maken. (Je schikt je bij die apnoe's (geen idee of ik het goed schrijf) helemaal rot de eerste keer he?)
Er ging zo'n keihard alarm af (alsof er luchtalarm was) (in mijn beleving althans) en etegn de tijd dat ik besefte wat er gebeurde stonden er allemaal van die verpleegsters om ons heenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb heel paniekerig "Yade YADE!" staan roepen tot de verpleegkundige kwam en haar goed tussen de ribben even duwde waardoor ze ineens weer ging ademen. We hebben het gelukkig nooit meegemaakt dat ze echt weer beademend moest worden. En dan was Yade "slechts" 5 a 6 weken te vroeg. Een babietje dat nog jonger is lijkt me helemaal eng zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |