Uiteraardquote:Op donderdag 30 december 2004 00:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Before Sunset?
Das niet het correcte woord.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:53 schreef DarknessThere het volgende:
the snake wrangler?
Dat welquote:Op donderdag 30 december 2004 00:54 schreef stevenstifler het volgende:
snake charmer?
Weer correct maar welke oorlog hebben ze gemeen?quote:Op donderdag 30 december 2004 01:21 schreef DarknessThere het volgende:
oorlogsfilms?
Dat is goed. Alle 3 zijn films over de Balkanoorlog.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:23 schreef stevenstifler het volgende:
of die oorlog rondom bosnië daar in de buurt..
Dat was LLquote:Op donderdag 30 december 2004 01:43 schreef Jeroenus het volgende:
Deep Blue Sea
Ik reken ze goed minus die up in smoke uiteraard. Barbershop 1 en 2, Torque, Boyz n the hood enThree kings hadden ook nog gekund.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:45 schreef stevenstifler het volgende:
dangerous ground is er iig een.. die heb ik helaas op dvd
up in smoke tour ook op dvd, maar das niet echt een film...
friday
next friday
en friday after next
Ah, "negergangsterfilms"quote:Op donderdag 30 december 2004 01:45 schreef stevenstifler het volgende:
dangerous ground is er iig een.. die heb ik helaas op dvd
up in smoke tour ook op dvd, maar das niet echt een film...
friday
next friday
en friday after next
Tot morgen DarknessTherequote:Op donderdag 30 december 2004 01:48 schreef DarknessThere het volgende:
Ik hou het voor bekeken. Slaapwel.
De Fridays zijn geen echte gangsterfilms meer weedcomedies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |