Ik denk dat hij 25 euro in totaal geeft aan de goede doelen.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
dus jij geeft per maand ¤150 aan goede doelen?
hoe zo'n inkomen heb je?
Ik neem aan dat ie bedoelt 25 euro in totaalquote:Op woensdag 29 december 2004 18:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
dus jij geeft per maand ¤150 aan goede doelen?
hoe zo'n inkomen heb je?
volgens mij is TS een zij, maar dat terzijde..quote:Op woensdag 29 december 2004 18:50 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 25 euro in totaal geeft aan de goede doelen.
ik zie t als een opsommingquote:Ik steun elke maand rond de 25,- euro de Cliniclowns, de Zonnebloem (een ouderenbond), het Aidsfonds, de Kankerbestrijding, het Wereld Natuurfonds en Amnesty International.
Nu even afwachten wie er hapt.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:54 schreef knowall het volgende:
Geld geven aan goede doelen is gewoon het wegkopen van je schuldgevoelens.
Inderdaad, het staat er misleidend. Ik geef rond de 25,- in totaal aan de goede doelen.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
volgens mij is TS een zij, maar dat terzijde..
[..]
ik zie t als een opsomming
Kun je ze beter een buskaartje gevenquote:Op woensdag 29 december 2004 18:57 schreef 2609 het volgende:
ik geef weleens 50 cent of 1 euro als ze aan de deur komen anders lopen ze ook dat hele eind van de poort naar mn voordeur voor niks
Ja, die hoort er natuurlijk ook bij. Die koop ik ook vaak.quote:
Die kost hier 1,50 en de puzzel is altijd wel leukquote:
Gaat iemand hier nog op happen of kan ik stoppen met F5-en?quote:Op woensdag 29 december 2004 18:54 schreef knowall het volgende:
Geld geven aan goede doelen is gewoon het wegkopen van je schuldgevoelens.
En aangezien ik geen schuldgevoelens heb voel ik mij ook niet geroepen om geld te spenderen aan goede doelen
wat doe je?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:07 schreef _The_General_ het volgende:
Ik doe een uur of 12 vrijwilligerswerk per week. Doe wel genoeg voor de gemeenschap
Ja, ik zit ook weleens op Fok!!quote:Op woensdag 29 december 2004 19:07 schreef _The_General_ het volgende:
Ik doe een uur of 12 vrijwilligerswerk per week. Doe wel genoeg voor de gemeenschap
Ik werk in een lokaal museum, tentoonstellingen inrichten, informatie verzamelen, mensen interviewen, film middagen verzorgen etc.quote:
Happen, nee. Erop ingaan, ja.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:08 schreef knowall het volgende:
[..]
Gaat iemand hier nog op happen of kan ik stoppen met F5-en?
Iedereen doet het ongetwijfeld om een goed gevoel te krijgen.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:11 schreef Serinde het volgende:
[..]
Happen, nee. Erop ingaan, ja.
Vandaag kreeg ik weer het blad voor bloeddonoren in de bus en daar stond toevalig een stukje in over dat mensen die beweren bloed te doneren "voor anderen", in de meeste gevallen liegen. Je doet het ook om er zelf een goed gevoel van te krijgen. Dat je toch iets doet, een stukje waardering van de mensen bij de bloedbank en van jezelf.
Zo is het met goede doelen ook. So what dat ik een goed gevoel krijg als ik een goed doel steun. Het is een win-win situatie.
Afkopen van mijn schuldgevoel, wat je wil. Ik geef aan goede doelen (en dus niet de Postcode Loterij) en jij niet. Good for you
Mooi we zijn het dus eens.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:11 schreef Serinde het volgende:
[..]
Happen, nee. Erop ingaan, ja.
Vandaag kreeg ik weer het blad voor bloeddonoren in de bus en daar stond toevalig een stukje in over dat mensen die beweren bloed te doneren "voor anderen", in de meeste gevallen liegen. Je doet het ook om er zelf een goed gevoel van te krijgen. Dat je toch iets doet, een stukje waardering van de mensen bij de bloedbank en van jezelf.
Zo is het met goede doelen ook. So what dat ik een goed gevoel krijg als ik een goed doel steun. Het is een win-win situatie.
Afkopen van mijn schuldgevoel, wat je wil. Ik geef aan goede doelen (en dus niet de Postcode Loterij) en jij niet. Good for you
Cliniclowns omdat het voor zieke kinderen in Nederland is. Die kids kunnen af en toe wel een verzetje gebruiken en het is een doel binnen Nederland.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:11 schreef Blinky het volgende:
Wat ook misschien interessant is om te weten: waarom geef je juist aan die doelen?
oh ja dat is waar ook.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:11 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik werk in een lokaal museum, tentoonstellingen inrichten, informatie verzamelen, mensen interviewen, film middagen verzorgen etc.
Niet direct iets voor de "arme of hongerige" maar in mijn ogen toch iets dat je voor de gemeenschap doet. Ik geef wel aan collectes enzo maar voel me niet geroepen om hiernaast nog tientale euro's te gaan storten..
Ja, ik had het toen bij de aanval op de Twin Towers, ik wilde erheen om te helpen, nu met Azie weer, en vorig jaar Bam ook...quote:Op woensdag 29 december 2004 18:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik geef niks. Geen inkomen.
Ik vraag me af wat ik kan doen, net als die artsen zonder grenzen. Gewoon daar heen gaan en dan helpen. Dat zou ik wel doen.
WHAHAHA BEN JE SOMS HOMO?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:19 schreef Stuart het volgende:
Ik geef rond de 100 euro per jaar maar![]()
Waaromquote:Op woensdag 29 december 2004 19:19 schreef Stuart het volgende:
Dat is toch een heel aardig bedrag hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 19:19 schreef Stuart het volgende:
Typisch Nederlands; je durft geen risico voor een ander te nemen.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:23 schreef Blinky het volgende:
[..]
Waarom?
Als je niet meer kán is het toch genoeg? Ik zou ook wel meer willen geven, maar het is niet de bedoeling dat ik er zelf in de financiële problemen door kom.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 29 december 2004 19:20 schreef knowall het volgende:
[..]
WHAHAHA BEN JE SOMS HOMO?
xxx,
Knowall
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |