Dat duurt nog wel evenquote:Op woensdag 29 december 2004 19:11 schreef ArcticBlue het volgende:
Dat ziet er erg leuk uit, alleen meestal moet je toch betalen voor zulke spellen online?
kijk aanquote:Welke classes kun je kiezen?
Je kan kiezen uit:
- Soldier (later kun je kiezen uit:Knight/Champ)
- Muse (later kun je kiezen uit: Cleric/Magician)
- Hawker (later kun je kiezen uit: Scout/Raider)
- Dealer (later kun je kiezen uit: Artisan/Bourgeois)
Meer info over classes: http://www.roseon.com/Guide/jobinfo.asp
nou niet echt.. echte keer dat ik ze heb gezien en heb toch aardig wat mmorpgs gespeeldquote:Op woensdag 29 december 2004 20:32 schreef ArcticBlue het volgende:
Wat zijn hawkers, en dealers en wat is een muse? Zijn dat algemene termen voor de meeste MMORPG's (die ik overigens niet goed ken omdat ik nooit wilde betalen voor zoiets)?
huh kan het kloppen dat niemand die zin begrpijt of ben ik het alleen ?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:50 schreef OreO het volgende:
[..]
nou niet echt.. echte keer dat ik ze heb gezien en heb toch aardig wat mmorpgs gespeeld
spelfoutje!quote:Op woensdag 29 december 2004 20:50 schreef OreO het volgende:
[..]
nou niet echt.. eerste keer dat ik ze heb gezien en heb toch aardig wat mmorpgs gespeeld
bij mij wel hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:17 schreef OreO het volgende:
omdat die zegt dat ik bij me eerste account hem niet geverifeerd had ofzo.. maar je kan dat nergers doen.. heb een nog een account gemaakt en deze verstuurde wel een mail.. maar je moet zo op een button drukken in die mail(word er gezegt) maar er is helemaal geen button..
als je hotmail gebruikt moet je kijken of het niet bij de ongewenste emails zit.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:36 schreef Elocyp het volgende:
Hoelang moet het ong duren voordat je die e-mail krijg om je aanmelding te bevestigen?
Dr zijn ook maar 3 servers ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:06 schreef OreO het volgende:
al doet het spel het kom je er nog niet in.De servers zijn zo ongelooflijk vol... en zullen dat denk ik ook blijven.. heel veel AFK';ers denk ik
Misschien moet je even op de site kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:13 schreef DarkAapie het volgende:
maakt niets uit of ik er in zou komen of niet ik krijg het spel niet eens werkend ik krijg gelijk een koreaanse foutmelding waarop ik ja of nee kan drukken en wel geluid maar geen beeld.
en welke ik ook druk hij gaat terug naar me desktop
Je moet de client helemaal op nieuw downloaden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:18 schreef BMH het volgende:
Ik krijg nog steeds een 404 als ik hem wil starten.
Icoontje van het appeltje sleep je naar de quickbar (F1,F2,F3 enzo) dan druk je op de bijbehorende toets.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:00 schreef Internationalist het volgende:
hmm hoe gebruik je nou een item? appeltje bijv?
en waneer kun je een class kiezen? ben nu visitor?
Okay thnx gevondenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:43 schreef Floepsje het volgende:
[..]
als je hotmail gebruikt moet je kijken of het niet bij de ongewenste emails zit.
dank u hartelijk!quote:Op zondag 2 januari 2005 00:23 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Icoontje van het appeltje sleep je naar de quickbar (F1,F2,F3 enzo) dan druk je op de bijbehorende toets.
Je kan een class kiezen als je lvl 10 bent. Dan moet je steeds naar het noorden gaan, door de woestijn naar de stad genaamd: Zant, daar moet je bij een ventje genaamd Warren een jobquest doen.
Klopt. Rotdingen zitten constant volquote:Op zondag 2 januari 2005 14:35 schreef Elocyp het volgende:
Komt niemand op een server of ligt dat aan mij?
Klopt het ook dat ik maar 1 server zie en 3 kanalen?
Yep.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:02 schreef Xrenity het volgende:
Hebben jullie ook de hele tijd server exceeded?
Er is toch maar 1 server?quote:Op zondag 2 januari 2005 15:03 schreef Jaguar645 het volgende:
! jij FOK! <-> GoT crossposter!
maargoed je weet dus allang dat ik ook meespeelvoor de rest: ik speel gewoon onder me eigen naam, oftewel Jaguar645
![]()
op welke server spelen de mensen hier trouwens?
Dat maakt niks uit volgens mij, ik speel gewoon op het channel dat vrij is en dat kan met hetzelfde character als je overal hebt.quote:
Dit is dus ook de reden dat ik het spel verwijderd heb, als ik zin heb om te spelen dan wil ik dat meteen kunnen doen en niet zolang moeten wachten totdat de server weer een plek vrij heeftquote:Op zondag 2 januari 2005 15:28 schreef Rahl het volgende:
echt irritant dit, ik probeer al een kwartier erin te komen maar de servers zijn steeds exceeded
mjah ik heb toch liever dit dan dat het ECHT overvol zit en je dus helemaal niet kan spelen door een irritante lagquote:Op zondag 2 januari 2005 15:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit is dus ook de reden dat ik het spel verwijderd heb, als ik zin heb om te spelen dan wil ik dat meteen kunnen doen en niet zolang moeten wachten totdat de server weer een plek vrij heeft
Typisch Gravity..quote:Op zondag 2 januari 2005 15:35 schreef Tain het volgende:
Dit is dus ook de reden dat ik het spel verwijderd heb, als ik zin heb om te spelen dan wil ik dat meteen kunnen doen en niet zolang moeten wachten totdat de server weer een plek vrij heeft
Als je niet op de server komt, dan komt er van spelen ook weinigquote:Op zondag 2 januari 2005 15:52 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
mjah ik heb toch liever dit dan dat het ECHT overvol zit en je dus helemaal niet kan spelen door een irritante lag
318 mb dacht ikquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:10 schreef Roellie80 het volgende:
mensen... ik ben aan het downen met 22kb/sec en zit nu op de 221MB
kan ik voor 5 uur het spel nog uitproberen of moet ik met deze snelheid tot morgen wachten?
ik heb geen idee hoe groot de zip file is?
Je kan de boot nemen vanuit adventure plains naar Junon Polis. Daar kan je ook naar andere planeten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:17 schreef Elocyp het volgende:
Zijn er ook nog andere steden dan Zant? Er moeten toch ook andere planeten zijn ofzo? En als die er zijn hoe kom je daar dan?
als het goed is staan in het rechtervakje channels, en dat zijn de servers zegmaar. kan zijn dat ze down zijn atm, want vanmorgen ging er 1 down terwijl ik erop zatquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:07 schreef BMH het volgende:
Ik zie nu alleen maar de naam Casio staan, geen servers om te kiezen...
Nu staan er geen. Jammer, was bijna op lvl 9quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:13 schreef Rahl het volgende:
[..]
als het goed is staan in het rechtervakje channels, en dat zijn de servers zegmaar. kan zijn dat ze down zijn atm, want vanmorgen ging er 1 down terwijl ik erop zat
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:35 schreef Cerbie het volgende:
Jij = featuresWist niet dat je op Fok! zat
Maar je post toch niet op dat Tweakzone hequote:
Je bent lvl 16 en valt nog steeds Elder pumpkins aan met 5 a 6 pijlen?!quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:32 schreef DaFan het volgende:
Tvp ik word moe van iedereen die elke keer de link moet hebben
Hawker lvl 16. Pijlen zijn duur
1000 stuks zijn 3000 of 4000 zulie, en per vijand heb je er toch wel 5 a 6 nodig (Elder pumpkins etc)
Kan bij die knight in Zant, 1500 voor combat of bow mastery. Koop een boek maar 1 keer, want vaker heb je ze niet nodig (wist dat zelf nog nietquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:20 schreef DaFan het volgende:
Ja ik moet wat aan strength doenen zo'n Hawker skill dinges kopen (ergens).
Ik zit op server 2 onder de naam Malfunction.
Die quest met Master Queen BeeBees op het einde?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:02 schreef DaFan het volgende:
Arme Gabez
Ik kreeg een wapen voor als ik nog s 7 lvls gestegen ben
Nee die quest van binnen 10 minuten 10 Aqua Captains killenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die quest met Master Queen BeeBees op het einde?Ik had het Long Sword gekozen voor lvl 29 (ben nog steeds 28) maar heb nu al een speer die veel sterker is
Zo bedoel ik het niet :pquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:34 schreef Gabez het volgende:
hehe ik ga ook onmiddelijk naar Zant als ik morgen level 30 binnenloopje moet wel spulletjes oppakken en verkopen muse
of aan mij geven mag ook
Ik vind er geen hol aan daarom spelen we het ook al dik 2 weken onafgebrokenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
is dit spelletje echt leuk om te doen?
Wat is dat Team of Runo preciesquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:28 schreef Cerbie het volgende:
Dan kun je hem nog wel omzetten
Ik heb trouwens al sinds ik geïnstalleerd heb het probleem dat screenshots niet in de map 'captures' worden geplaatst, het spel staat wel even stil maar ze worden niet opgeslagen
Tenzij ik nu ergens een grote map met veel screenshots heb staan waarvan ik niet weet waar ie is
editje: Ik heb nu Team of Juno uit RO bij Junon, die is echt véél beter. Als iemand webruimte over heeft wil ik hem wel sturen (~1,6MB)
Misschien even opnieuw installeren. Ik heb het soms ook (onleesbaar) maar als ik dan opnieuw opstart doet ie het wel weer.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:17 schreef Paxlie het volgende:
Ik heb dit spel ooit gespeeld, maar als ik het nu wil spelen krijg ik steeds de volgende error:
[afbeelding]
iemand ideeen?
Ik heb het spel nu al 5x opnieuw geinstalleerdquote:Op zondag 30 januari 2005 16:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Misschien even opnieuw installeren. Ik heb het soms ook (onleesbaar) maar als ik dan opnieuw opstart doet ie het wel weer.
quote:Op zondag 30 januari 2005 16:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb het spel nu al 5x opnieuw geinstalleerd
Team of Juno is het nummer dat in de stad Juno in Ragnarok wordt gedraaid.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat is dat Team of Runo precies![]()
Stuur me maar een mailtje dan kan ik het wel voor je hosten (vanavond).
Ik ga even op zoek naar een mailadresquote:
*replied.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Team of Juno is het nummer dat in de stad Juno in Ragnarok wordt gedraaid.
Je moet het bestand *:\Program Files\Triggersoft\Rose Online\Sound\BGM\Town02_junon.ogg vervangen door degene die je wil, het is wel handig als je een backup maakt als je het origineel ooit terug wil.
Er staat ook een mp3versie in die map, maar ik geloof dat je alleen de .ogg hoeft te vervangen.
(*mailt*)
Lvl 39 is ook niet echt een pretjequote:Op donderdag 3 februari 2005 07:40 schreef Gabez het volgende:
haha great, op mijn kamercomputer deed ie het ook ineens weer, Cerbie niet zo zeuren over traag levelen als lvl 30, moet je lvl 43 eens proberen, 169k Exp points :|
Ik hoop dat er een goede private server uitkomt als de serversoftware lekt, zoiets als PRO met 5x 5x 2x ratesquote:Op donderdag 3 februari 2005 07:40 schreef Gabez het volgende:
haha great, op mijn kamercomputer deed ie het ook ineens weer, Cerbie niet zo zeuren over traag levelen als lvl 30, moet je lvl 43 eens proberen, 169k Exp points :|
Ga nu dan maar vast met die elf lullen zodat je naar Adventure Plain kan. Omdat je dan nog relatief laag bent qua lvl (omdat je daar meestal pas heen gaat als je lvl 10 bent) is de kans dat je goede items krijgt groterquote:
(Ik moest wel ff wat zinnen veranderen want dat engels is natuurlijk niksquote:What is Union Battle?
It is a battle between the alliance of Righteous Knight and Pharalle and the alliance of
Junon Religious Order and Arumic.
Offense ? those who lost the battle a day ago
Defense ? those who won the battle a day ago
When is it held?
The union battle is held for 30 minutes at channel 1 everyday.
Scheduled time for the Union Battle
22:00 - Seoul
13:00 - Lundon
14:00 - Rome
14:00 - Paris
15:00 - Athens
21:00 - Beijing
03:00 - Honolulu
06:00 - Denver
07:00 - Chicago
08:00 - New York
15:00 - Cairo
18:30 - New Delhi
20:00 - Bangkok
21:00 - Hong Kong
22:00 - Tokyo
23:00 - Sydney
05:00 - LA
10:00 ? Buenos Aires
How to participate in the battle?
Every user with union battle quest can participate in the battle. Users who have already
joined union (one of four unions of Righteous Knight, Arumic, Junon Religious Order or
Pharalle) can get the quest by visiting the union NPC in Junon Polis. If you get a quest,
go to the center of Junon Polis where mayor Daren is located. When time for union battle
comes, Warp will open and you can be transferred to Junon Cartel (union battle field.)
How does the union battle proceed?
Offense
* Destroy one of the two Sunrise Crystals (First goal)
* Destroy Sunset Crystal (Second goal)
If the offense fails to destroy one of the two Sunrise Crystals, Sunset Crystal will not
appear.
Defense
* Protect two Sunrise Crystals and 1 Sunset Crystal.
* Destroy Dusk Crystal and transfer all the offense members to the starting point
(Resurrection area) while delaying their offense.
Rewards
Winners
20 union points
2000 Zuly
(Number of users you killed ? number of you killed by others)2000 Zuly (Max 20,000 Zuly)
Losers
(Number of users you killed ? number of you killed by others)1000 Zuly (Max 10,000 Zuly)
Uitzoomen? Prima te doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:56 schreef RayMania het volgende:
Ik vind die camera echt zuigen, speelt echt kut
Hoe zoom je uit danquote:
Die is al klaar om carnaval te vierenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:36 schreef DaFan het volgende:
Niet!! Dat deed die n00b van een Romalo (en jorryt).
Wheeee check mij
[afbeelding]
Ben ik klaar mee danquote:Op maandag 7 februari 2005 01:02 schreef DaFan het volgende:
Gabez = Gabez en de rest van de clan komt hier (bijna) niet.
Rest weet ik niet.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Fok! nick R.O.S.E. nick Channel Bot13 Features Channel ? Cerbie Cerbie Channel 3 DaFan malfunction Channel 2 Gabez Gabez Channel ? Hamotje FriktetNL Channel 3 Jaguar645 Jaguar645 Channel ? kokos Kokos Channel ? Migwi Aviendha Channel 3 Niwa SnqqpyV3 Channel ? R_o_N Solynnor Channel ? SuPerTje Petturik Channel 2 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Fok! nick R.O.S.E. nick Channel Bot13 Features Channel ? Cerbie Cerbie Channel 2 DaFan malfunction Channel 2 Gabez Gabez Channel ? Hamotje FriktetNL Channel 3 Jaguar645 Jaguar645 Channel ? kokos Kokos Channel ? Migwi Aviendha Channel 3 Niwa SnqqpyV3 Channel ? R_o_N Solynnor Channel ? SuPerTje Petturik Channel 2 Paxlie Paxlie Channel 2 mg237652 eMGee1 Channel 2 |
Ik zag jouw laats dood liggen bij King Aquaquote:Op donderdag 10 februari 2005 01:19 schreef DaFan het volgende:
Anders koop ik ff een nieuwe bow:
[afbeelding]
Kwam van Hitting rate: 44
Attack speed: +2 fast
Attack: 55
Durability: 41
Betaal je wel 225000 zuly voor, maar dan heb je ook wat
Kan gebeurenquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zag jouw laats dood liggen bij King Aqua
Ik heb op het moment gewoon geen tijdquote:Op maandag 7 februari 2005 13:48 schreef Gabez het volgende:
Met DaFan en mij heb je wel zo'n beetje de harde kern te pakken :p al schijn ik de enige verslaafde te zijn
Mail me maar als je de inlog weet dan ga ik s kijken of je nog iets moois hebtquote:Op donderdag 10 februari 2005 16:34 schreef Migwi het volgende:
Oh, joh, ik zag ff dat lijstje
Maar mij mag je er wel uitgooien
Speel al lang niet meer en nu ik WoW straks heb ga ik dit al helemaal niet meer spelen.
WoW is imo 10x beter.
Niet dat dit niet leuk was, heb 't toch tot lvl 30 Hawker geschopt in paar daagjes door full time te spelen omdat 't zo leuk was, maar WoWi nog leuker dus, imo
Ik zou m'n char wel weg willen geven aan iemand die geïnteresseerd is, maar geen idee meer wat m'n login en pass zijn
quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mail me maar als je de inlog weet dan ga ik s kijken of je nog iets moois hebt
(Als het maar in zuly om te zetten is)
dat is idd best kut, maar dat is eenmalig croutquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:48 schreef Dr_Crouton het volgende:
Lekker hoor, start de game voor het eerst op, gaat ie zipjes downloaden... En dan met een lekkere snelheid van 1kbps-7kbps... Plus dat ie om de zoveel minuten ermee ophoudt...
Gelukkig ja, duurde nog wel een half uur...quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat is idd best kut, maar dat is eenmalig crout
Niet helemaal eenmalig, want hij blijft regelmatig updaten. Dat zijn dan wel kleinere bestanden.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat is idd best kut, maar dat is eenmalig crout
Het juweel zit er dan inquote:Op maandag 14 februari 2005 12:52 schreef DaFan het volgende:
Socketed Necklace kost in een winkel 1500, en als je dan iets in je socket wil doen (een juweel) kosten die los tussen de 75k en de 100k.
En 30 La Reines? Ik heb er nog nooit meer dan 3 gehad
Maarja, als jij ervoor wil gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |