Mooie kat. En die tandjes op die 2e foto, cute.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:52 schreef Oom_Agent het volgende:
Aan komen lopen als zwerfkat, nu al weer 3 maandjes in huis en vermaakt zich prima.........
Volgens mij is het een Havana Brown kat, super lief ding........
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik bedoelde de foto's waarop de katten met de touwtjes spelen, zie ik ook wel eens langskomen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:13 schreef Magneet het volgende:
zit geen touwtje aan mijn cam hoor, Salem is gewoon camera geil en blijft me volgen als ik met de cam loop en face reageert goed als ik zijn naam roep
quote:
Verbeeld ik me dat nou altijd, of zijn de witte plekjes altijd zachter dan de rode plekjes? Misschien kwam dat bij onze kat ook wel omdat de witte plekjes vooral zijn buikje en onder zijn kinnetje waren...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
Ook maar weer 's een Pollespam dan. Ze wordt juli van dit jaar 3 en momenteel heeft ze weer een 'piesen buiten de bak'-fase, gelukkig niet in de huiskamer op 't laminaat
Kussentjes(nageltjes zijn inmiddels weer bijgeknipt)
Lekker mutsen op een Crapmeet. Het liefst ligt ze de hele avond lang voor pampus
in je armen.
Kartonnen doosjes met handdoekjes liggen toch 't fijnst
Druk aan het kletsen met het poezengezelschap dat altijd op haar
bed zit
Kijkt Diddle altijd zo scheel?quote:Op maandag 21 februari 2005 22:23 schreef DuchessX het volgende:
Ik ziePolle
wel
Hier nog eenfoto van Diddle
[afbeelding]
Wat een mooi poezebeest!quote:Op maandag 21 februari 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Hey, wat ligt daar nou op het balkon
[afbeelding]
Een vogel, van zo dichtbij... ff proeven
[afbeelding]
Hij kijkt er ook zo somber bijquote:Op maandag 28 februari 2005 13:09 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Dribbel aan het chillen onder de kast
Oi, drie poezen en een kater-zonder-ballen he! Sjors heeft het al zo moeilijk met al die wijven, en als je hem dan ook nog eens een poes noemt, voelt hij zich helemaal zo'n kneusje.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:00 schreef SEMTEX het volgende:
Jee, wat veel poezen Muus! Maar wel hele lieve![]()
zo slim is julius nou.. doe hem dat maar eens na!quote:
ze is een lilac heilig birmaan poes.quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
die blauwe ogen
wat is nala voor een merk, powerpeewee?
ik mis de bosmutsen van spindizzy.....
zijn die in winterslaap ofzo?
quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:38 schreef Rewimo het volgende:
Spelen met speelgoed dat helemaal niet eens van jou is
[afbeelding]
Wat mot je nou?
[afbeelding]
*smelt*quote:
Die onderste foto, so cutequote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:11 schreef Silmarwen het volgende:
Sinds 2 maanden hebben wij ook kittens. Ze waren 4 maanden toen we ze haalde uit het kattenopvanghuis in Katwijk. Het zijn vondelingetjes uit Amsterdam en waarschijnlijk zijn ze op straat geboren. Cobol (de bovenste) is nog enorm schuw, maar ze komt al in de buurt van ons, aaien is not done iigPixel is een echt knuffeldiertje die in het begin ook super schuw was, maar nu bij je komt en enorm veel miauwt. Hij is gek op aandacht en aaien
En elke ochtend als Knut de deur uit is komt hij mij wakker maken door op mijn hoofd te lopen te miauwen en mij kopjes te geven
Op deze foto zijn ze nog 4 maanden, nu zijn ze al 6 maandjes oud. Binnenkort even nieuwe foto's uploaden van onze scheetjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lieverdquote:Op maandag 21 maart 2005 17:50 schreef ZOWIEE het volgende:
Vandaag lekker in de zon gelegen
'Ik ben niet dik'
[afbeelding]
'Maar wel lui'
[afbeelding]
Wat is ze prachtig zegquote:Op donderdag 10 maart 2005 07:52 schreef powerpeewee het volgende:
[..]
ze is een lilac heilig birmaan poes.
nog maar een paar om het af te leren voorlopig
haar dagelijkse bezigheden. Languit op je schoot ( in de weg) liggen slapen, terwijl je eigenlijk lekker wilt Fok!ken op je laptop om haar de spammen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een mooie kopjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:10 schreef Saffron het volgende:
Wij hebben een britse korthaar poes en kater die samen in april 1 kitten hebben gekregen![]()
hier wat fotootjes met name van Annabel (is nu 8 weken)
Sam
[afbeelding]
[afbeelding]
Lotje
[afbeelding]
Lotje & Annabel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook al zo'n mooie zwarte katquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:52 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Hee, die stoel heb ik ook![]()
En zo'n zwarte kater ook trouwens
[[url=http://img102.exs.cx/img102/7480/slaysneeuw7hr.jpg]afbeelding][/URL]
Sneeuwpanter....
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En de poezebedjes met luipaardprint zijn populair zie ik
Wat een mooie kattenquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:57 schreef Skaai het volgende:
Het gaat nog steeds niet helemaal okay met Punky (links) en Knuffel.
Ze hebben nu last van 'een parasiet' in hun lichaam, waardoor ze veel last van diarree hebben.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:19 schreef airwolf_ het volgende:
mooie diertjes allemaal......![]()
hier een paar plaatjes van onze tommy....
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |