eeen voorwerp is driedemensionaal. (hoogte, breedte diepte). Wanneer je met een camera scherpstelt op iets dat dichtbij staat, wordt het in de verte wazig.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dus dat de pinnen niet zo snel vervagen? Of juist nog sneller?
* Puckzzz snapt niet goed wat er bedoeld wordt met 'grotere scherptediepte'
Goed uitgelegd Haykquote:Op maandag 3 januari 2005 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dus dat de pinnen niet zo snel vervagen? Of juist nog sneller?
* Puckzzz snapt niet goed wat er bedoeld wordt met 'grotere scherptediepte'
ik vind hem leukquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ben een beetje aan het experimenteren geweest voor de wedstrijd van deze maand: beweging...van het een kwam het anderen ik vond het eigenlijk wel een leuk concept
[afbeelding]
Nu je het zegt, inderdaad, een langs vliegende meeuw. De ufo is nu een ifo geworden. Dat licht geeft wel een heel apart sfeertje. Je zou haast denken dat het een vroege ochtendschemer is (gewoon begin van de middag genomen).quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:06 schreef Puckzzz het volgende:
Dat is een halve meeuw
wel mooie kleuren.
\quote:Op maandag 3 januari 2005 01:00 schreef Salteh het volgende:
[..]
Deed me na pino's foto denken aan McDonalds.. maar daar komt het zeker niet vandaan?
Ziet er goed uit
De kunstbloem is.. bloemig, ik vind het altijd jammer dat je op de macro foto's ook de stukjes stof/vuil beter ziet
Hier twee foto's van een oude processor.. ziet er leuk uit.. maar voor m'n gevoel mist er toch nog iets :x
[afbeelding]
grote versie
[afbeelding]
grote versie
flikker het dan in een ander topic want bagger foto's kunnen we allemaal makenquote:
sneu persoontje...quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:19 schreef Re het volgende:
[..]
flikker het dan in een ander topic want bagger foto's kunnen we allemaal maken
Ik zou met het fotograferen van dieren (en kinderen) wat meer door mijn knieen gaan of zelfs op de grond gaan zitten/liggen. Maar misschien was het juist je bedoeling om ze vanuit je eigen ooghoek te fotograferen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:41 schreef Xboxer het volgende:
hallo kan iemand reageren op deze fotos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nu al kruisjes...quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Deze foto's zijn beperkt online!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |