hoe langer ik kijk hoe meer dingen me storen....quote:Op woensdag 29 december 2004 18:33 schreef McPhearson het volgende:
[afbeelding]
Ideeen, Suggesties, Oordeel?
Ik vind hem vet, vooral omdat hij zwart wit is, en de mist is erg mooi.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:35 schreef gfree het volgende:
Foto gemaakt door schoonzusje, ik vind hem zeer geslaagd maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
[afbeelding]
groot formaat: http://img32.exs.cx/my.php?loc=img32&image=bertusgr7ho.jpg
Ik weet met de eerste foto niet zo goed waarop ik moet focussen. Daardoor is het geen foto waar ik lang naar kan kijken.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:57 schreef JoranVW het volgende:
Twee foto's waar ik jullie oordeel graag over wil horen:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
foto1:Ik vind het lijnenspel niet zo mooi. Als je het nou wat netter en geordener had gedaan, misschien 1 lijn meteen felle kleur ofzo erdoorheen had ik 'm waarschijnlijk intressanter gevonden. Nu vind ik 'm rommelig en een beetje saai. Wel vind ik de hoek waaruit je gefotografeerd hebt leuk. Ik hou daar wel van. Maar ik mis de eenvoud in dit plaatje.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:57 schreef JoranVW het volgende:
Twee foto's waar ik jullie oordeel graag over wil horen:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
wel gaaf! jammer dat die hond ineens zo "helder" is in het grauwe en doffe.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:35 schreef gfree het volgende:
Foto gemaakt door schoonzusje, ik vind hem zeer geslaagd maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
[afbeelding]
Ik vind hem ook zeer geslaagd!quote:Op woensdag 29 december 2004 22:35 schreef gfree het volgende:
[afbeelding]
Mc Donald's Schipholquote:
Deed me na pino's foto denken aan McDonalds.. maar daar komt het zeker niet vandaan?quote:
Thnxquote:Op maandag 3 januari 2005 01:00 schreef Salteh het volgende:
[..]
Deed me na pino's foto denken aan McDonalds.. maar daar komt het zeker niet vandaan?
Ziet er goed uit
De kunstbloem is.. bloemig, ik vind het altijd jammer dat je op de macro foto's ook de stukjes stof/vuil beter ziet
Hier twee foto's van een oude processor.. ziet er leuk uit.. maar voor m'n gevoel mist er toch nog iets :x
[afbeelding]
grote versie
[afbeelding]
grote versie
Ik zou een iets grotere scherptediepte genomen hebben, dat versterkt de herhaling bij deze foto.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:00 schreef Salteh het volgende:
[..]
Deed me na pino's foto denken aan McDonalds.. maar daar komt het zeker niet vandaan?
Ziet er goed uit
De kunstbloem is.. bloemig, ik vind het altijd jammer dat je op de macro foto's ook de stukjes stof/vuil beter ziet
Hier twee foto's van een oude processor.. ziet er leuk uit.. maar voor m'n gevoel mist er toch nog iets :x
[afbeelding]
grote versie
[afbeelding]
grote versie
Dus dat de pinnen niet zo snel vervagen? Of juist nog sneller?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:28 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik zou een iets grotere scherptediepte genomen hebben, dat versterkt de herhaling bij deze foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |