Sluit me hierbij aanquote:Op woensdag 22 september 2004 20:31 schreef Xilantof het volgende:
Thiamat: ik vind je foto wel wat hebben![]()
ik had wel graag de contouren gescherp gezien, en iets meer gekleurde bovenkant.
en renz0r![]()
ik vindh et nog al vakantie kiekjes![]()
misschien moet je ff kijken in het "fokuserfoto topic" in B&H2
Bowiefan, dit moet je nu ff horen. Op die 5 (weet ik nog wel) legen stoelen lagen ameriaanse meisjes tussen de 14 en 17 jaar. Ze waren op Malta voor studie. Ze waren EN lekker en lagen topless te zonnen. Prammen hadden ze al en dan ook nog eens een stringetje aan....Waren leuke dagen daarquote:Op donderdag 23 september 2004 03:39 schreef Bowiefan het volgende:
inderdaad, vakantie kiekjes...
Maar die laatste, echt geweldig
Waarom hoor ik u vragen?
Kijk dan goed.... allemaal lege ligstoelen in de volle zon, en wat zie je.....
liggen ze met z'n 2en op die ene stoel in de schaduw [afbeelding]
ten eerste, je foto's zijn te groot!! Ik weet het, het zijn maar 30 pixels, maar dat is toch te groot!Ze moeten max 550 breed zijn!quote:Op donderdag 23 september 2004 17:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ok, ik gooi er weer ff een paar online![]()
Zie verder geen foto's om te beoordelen...
1
[afbeelding]
van deze foto vond ik het lijnenspel erg leuk
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
1 vind ik gaaf, lekkere foto. lijkt alleen niet overal even scherp? misschien te klein diafragma (dus hoog getal) ?quote:Op donderdag 23 september 2004 17:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ok, ik gooi er weer ff een paar online![]()
Zie verder geen foto's om te beoordelen...
1
[afbeelding]
van deze foto vond ik het lijnenspel erg leuk
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Jammer dat die man er op staat Caar, net dat meiske alleen had ik hem mooi gevondenquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:30 schreef Caar2 het volgende:
[afbeelding]
gemaakt in brugge! De foto is een crop, de originele foto vond ik te druk..
ik vind die man niet storend, maar zijn kledingquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
Jammer dat die man er op staat Caar, net dat meiske alleen had ik hem mooi gevonden
Bij 1 is het idd te klein diafragma. Bij 2 was het meer de bedoeling dat alleen de stangen scherp zijn. Vind het verschil tussen scherp onderwerp en onscherpe achtergrond altijd wel wat hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
1 vind ik gaaf, lekkere foto. lijkt alleen niet overal even scherp? misschien te klein diafragma (dus hoog getal) ?
de rest kan ik niet zo veel mee, tis veel onscherpte voor mij. had liever wat groter contract tussen niet scherp en wel scherp.
Die is lekker scherp. Idd jammer van die man want zijn kleding sucked ergquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:30 schreef Caar2 het volgende:
[afbeelding]
gemaakt in brugge! De foto is een crop, de originele foto vond ik te druk..
dat vind ik vaak ook, maar hier vindi k het niet duidelijk, misschien zijn het de te grote onscherpe vlakken, en de ook niet bloedscherpe onderwerpen...quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
. Vind het verschil tussen scherp onderwerp en onscherpe achtergrond altijd wel wat hebben
oeiquote:
Rechts had idd wat scherper gekund. Dan had het de diepte in de foto wat verder uitgebracht.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat vind ik vaak ook, maar hier vindi k het niet duidelijk, misschien zijn het de te grote onscherpe vlakken, en de ook niet bloedscherpe onderwerpen...
pciesquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Rechts had idd wat scherper gekund. Dan had het de diepte in de foto wat verder uitgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |