En dan? Dat de achtergrond 'wazig' is, komt volgens mij gewoon omdat hij scherp heeft gesteld op de zonnebloem (misschien dat Geijs zelf even kan melden met welke instellingen de foto genomen is?)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:23 schreef capibar het volgende:
jawel, kijk maar naar de achtergrond.
je kan de achtergrond nogsteeds zien, als hij flits+ een korte sluiterstijd had gebruikt zag je alleen de zonnebloem, bij die foto heeft hij waarschijnlijk flits+lange sluiterstijd gebruikt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:26 schreef Offy het volgende:
En dan? Dat de achtergrond 'wazig' is, komt volgens mij gewoon omdat hij scherp heeft gesteld op de zonnebloem (misschien dat Geijs zelf even kan melden met welke instellingen de foto genomen is?)
Dit topic heet beoordeel mijn fotoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Nog een foto, en weer geen opties tot verbetering. Deze foto is perfect. Kom op met het positieve commentaar, laat je kritische gezeik achterwege S.V.P.
Of is er geen topic van, plaats hier je persoonlijke foto's zonder eigenwijs commentaar van derden/tweeden? Een foto is sowieso perfect als de maker tevreden is.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:01 schreef capibar het volgende:
[..]
je kan de achtergrond nogsteeds zien, als hij flits+ een korte sluiterstijd had gebruikt zag je alleen de zonnebloem, bij die foto heeft hij waarschijnlijk flits+lange sluiterstijd gebruikt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:49 schreef Geijs het volgende:
ik heb trouwens geen sluitertijd op m'n camera zitten.
en ik heb hem al zo verkleindquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:41 schreef DragonFire het volgende:
Vind hem wel mooi jammer van die mast daar boven de bomen, denk ook dat je de opmerking gaat krijgen dat de foto nog niet is verkleind...
Maar 896 is nog steeds te grootquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:05 schreef prupke het volgende:
[..]
en ik heb hem al zo verkleind
Dit is groote kolder,je plaatst een foto in het forum beoordeel mijn foto,en dan mag er geen comentaar,(lees beoordeling) plaats vinden,vind je dat zelf niet een beetje vreemd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Nog een foto, en weer geen opties tot verbetering. Deze foto is perfect. Kom op met het positieve commentaar, laat je kritische gezeik achterwege S.V.P.
Of is er geen topic van, plaats hier je persoonlijke foto's zonder eigenwijs commentaar van derden/tweeden? Een foto is sowieso perfect als de maker tevreden is.
De bovenste is erg mooi, lijkt wel een atoombomquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]vanavond gezien
P.S Niks aan veranderd![]()
Erg groot.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:33 schreef prupke het volgende:
wat vinden jullie hiervan ?
[afbeelding]
al het commetaar is welkom:)
Koleereee ! Wat een geweldige foto is dat, wou dat ik dat ook kon, is erg moeilijk denk ik een snapshotje van een paar gansen op een aftands grasveldje, petje af hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Kom jij je luizen ff brengen dan, wij hebben ze hier niet.quote:ga ff vissen vangen of luizen pluizen
Dank je welquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:26 schreef Offy het volgende:
[..]
De bovenste is erg mooi, lijkt wel een atoombom![]()
En terecht, erg mooiquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dank je wel
Lijkt idd op een atoombom.
Deze foto heb ik vanavond gemaakt, en ze zijn uitzonderlijk omdat ze zelfs in gelderland (Apeldoorn) te zien was![]()
Ik ben er trots op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |