quote:Op woensdag 29 december 2004 20:29 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja, zowieso eerst nog maar ff afwachten of het beloofde funpark wel is aangelegd en zoja wat het voorstelt.
En dan nog iets, komen we echt al op zaterdag terug?
ik ben er altijd vanuit gegaan dat we zondag terug zouden gaan, omdat we ook een dag later vertrekken dan normaal. In 2000 viel het namelijk precies hetzelfde en toen kwamen we op zondag terug. Nu hebben we dus eigenlijk een dag minder (en dat is aan de prijs zeker niet af te lezen)
We staan inderdaad dus maar 6 dagen in de sneeuw.quote:Op zaterdag 8 januari komen we om ca. 12.00 uur weer terug in Den Helder. Denk om je bootkaart.
hehe, kijk, daar twijfel ik nog aan. Zal wel moeten van m'n papaquote:Op woensdag 29 december 2004 20:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mooi ding hoor. Mijn sennheiser heeft idd niet van die kussentjes er omheen, maar heb ik niet echt veel last van. Ga je die nu ook op naar school doen of wat?
.
Vergeven.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:07 schreef Ponk het volgende:
[..]
Sorry!!!
Maar ik had het ook meer over de 360s en 180s die hier genoemd worden, en daar zat jij niet tussen. Ik wil btw ooit nog een keer zomers naar een gletscher om idd in je zwembroek te kunnen boarden.Vanzelf nog steeds alles behalve verstandig maar goed.
Protesteer!!quote:Op woensdag 29 december 2004 20:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
We staan inderdaad dus maar 6 dagen in de sneeuw.
Niet protesteren, saboteren!quote:
Belachelijk zeg.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
We staan inderdaad dus maar 6 dagen in de sneeuw.
Waag het niet om aan Johny's bus te komen, want Johny is meesterlijk.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet protesteren, saboteren!
We slopen die bus gewoon, dan móeten we wel blijven.
Waarom zou dat van je vader moetenquote:Op woensdag 29 december 2004 20:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hehe, kijk, daar twijfel ik nog aan. Zal wel moeten van m'n papa
aha..ik dacht dus dat is zijn username..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:37 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nice try, ik ben daar root
alleen m'n pc heet gewoon 'NerdoNielso'
als ik werk staat er altijd nerdonielso@nerdonielso
met nadruk op nog..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Het ging erom dat ze het openbaar maakte, ik heb alle wachtwoorden van de osg-site toch ook nog niet weggegeven
gek worden we allemaal toch wel..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:45 schreef Ponk het volgende:
[..]
Zo, aan de plannen ligt het niet mannen.
Wat ben ik btw blij dat ik gewoon de hele week alle dagen van 7 tot 18 moet werken, anders zou ik nu allang gek zijn geworden van het wachten. En over het algemeen gezien is het verschil tussen de werkelijke temperatuur en de gevoelstemperatuur hier in Nederland VEEL groter dan in Oostenrijk, omda het hier vaak heel vochtig is en het altijd waait. Dus als de zon schijnt is -18 boven op de berg een kostelijk temperatuurtje hoor. En als het goed is gaat de zon vanaf morgen wel goed schijnen aldaar. Boite heeft vorig jaar kerst ook een sprong gemaakt met ontbloot bovenlichaam, en toen was het wel mistig.
uhm..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik zag in de Mediamarkt bij Utrecht ook een sennheiser staan, vond ik ook wel mooi, maar uiteindelijk deze mooier, vanwege de 'kussentjes' voor je oren.
Deze gaat trouwens niet langs de achterkant van m'n hoofd, maar gewoon er bovenop.Staat lekker sullig, maargoed, gaat om het geluid...
![]()
Ik heb een Philips HP400, DJ Style. Weet niet of dit nou genoeg zegt?
looks good..en helemaal niet sullig..best wel hip..iig niet zo sloom als die van mij hier..quote:
en toch blijf ik erbij dat we een keertje in de zomer met een groepje (getalenteerde) boarders richting Frankrijk moeten gaan in de zomer..die vakantie die Ruub op internet had gevonden (dat was in de zomer, 2 weken..quote:Op woensdag 29 december 2004 20:07 schreef Ponk het volgende:
[..]
Sorry!!!
Maar ik had het ook meer over de 360s en 180s die hier genoemd worden, en daar zat jij niet tussen. Ik wil btw ooit nog een keer zomers naar een gletscher om idd in je zwembroek te kunnen boarden.Vanzelf nog steeds alles behalve verstandig maar goed.
idd..dat is wel belangrijk, anders gebeuren er nog ongelukken..quote:Op woensdag 29 december 2004 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het gevaar, ach, ik zal proberen het een beetje realistisch te houden.
wieso datquote:Op woensdag 29 december 2004 20:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hehe, kijk, daar twijfel ik nog aan. Zal wel moeten van m'n papa
wie zegt dat je verplicht bent om vrijdagavond 7 januari met de bus mee terug te gaan..quote:Op woensdag 29 december 2004 20:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet protesteren, saboteren!
We slopen die bus gewoon, dan móeten we wel blijven.
Omdat het mijn kerstkado is, en dan mag het niet ongebruikt ergens blijven liggen.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:09 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom zou dat van je vader moetenMaar wel een stoer ding
(met dat ding op hoor je zeker bijna niks meer 'van buiten'?
Zal ik je gewoon het doosje geven morgen?quote:Op donderdag 30 december 2004 02:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..
heb je ook het serienummer, productnummer, de streepjescode, het oplageaantal, hoeveeste oplage, waar gemaakt, van welk materiaal, het wattage, het amperage, de plaats vanaankoop, de naam van de winkel, het tijdstip van aankoop en het motief voor de aankoop voor me? dan weet ik net iets meer..![]()
Hehe, op mijn hoofd lijkt ie anders behoorlijk sullig.quote:[..]
looks good..en helemaal niet sullig..best wel hip..iig niet zo sloom als die van mij hier..
Nee, expert zijn homo's, maar misschien weten we wel wat, spannendquote:Op donderdag 30 december 2004 03:00 schreef MrAli het volgende:
en Ruub, is het gelukt met die boxjes waar je nog naar zou kijken?
Ja, alles was prima gegaan, Henk was weer blijquote:en weet je toevallig meer van het board van Henk?
Aye, tas in pakkenquote:maar voor nu weer genoeg gespamt..nog even lezen en dan morgen weer een belangrijke dag..tas in pakken..
Eet smakelijkquote:
Vorig jaar was het volgens mij 1 uur of half 2quote:Op donderdag 30 december 2004 11:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
(En wat is er btw met je twee voortanden?)
Weet iemand hier trouwens tot hoelaat de Jell op ouwejaarsavond / nieuwjaarsochtend open is?
ik ging niet etenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
(En wat is er btw met je twee voortanden?)
Weet iemand hier trouwens tot hoelaat de Jell op ouwejaarsavond / nieuwjaarsochtend open is?
waarom zou hij maar tot 1 of half 2 open zijn... gewoon normale tijd lijkt me (dus half 4)quote:Op donderdag 30 december 2004 12:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vorig jaar was het volgens mij 1 uur of half 2.
Kees tochquote:Op donderdag 30 december 2004 12:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Beetje wilde aankoop gedaan, maar ik vind ze verder wel mooi.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |