Die site had ik idd ook gezien.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
idd, http://www.flownation.nl/ daar zijn wat filmpjes te bekijken, damn dat had ik nog nooit eerder gezien.
Video-analyse is het opnemen van een bepaalde opdracht van alle leerlingen en vervolgens het bekijken van jezelf en anderen en opbouwende kritiek leveren. Zowel Boite als ik hebben snowboardles gehad mbv videoanalyse, en we waren het erover eens dat het toch erg bevestigend werkt. De leraar kan de hele week lopen roepen dat je bv meer door de knieen moet gaan, terwijl je zelf denkt dat je dat heus wel doet. Als je dan op video ziet dat je idd een stuk minder door de knieen staat dan je denkt of dan anderen, dan geloof je het opeens echt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
mijn tas was de 30ste al gepakt, en uiteraard is alles wat opgeladen kan zijn, en wat mee moet, hier opgeladen, en ook alle opladers en adapters en aanverwanten gaan mee..
maar wat word er precies onder video-analyse verstaan, het bekijken van onze video van vorig jaar en dan bekijken wat er beter moet / kan, of het bekijken van zo'n echte video..die door ons de afgelopen tijd veelvuldig gedownload zijn, om te kijken hoe het echt moet, of een of andere les-video?
Ja dat is een flowboard ja, en het is nog niet zo bekend, alhoewel het volgens mij wel een nederlands produkt isquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
nooit gedaan..maar toch weet ik dat snowboarden leuker is..
dit vond google btw, want ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet wist..
[afbeelding]
Ik zat heel gezellig beneden hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:28 schreef errrrr het volgende:
Jahoor, Alwin & Kees weer om precies 00:00 een post.... moeten jullie niet gezellig beneden met jullie ouders zitten?
Oh, ik heb tot 1 uur vuurwerk afgestoken en ben toen naar boven gegaan. Heb verder niks gehoord? Wie zijn 'wij' trouwens?quote:En Kees, kon je gister om kwart over 1 niet eens even open doen? D'r brandden nog lichten, wij op de ramen te kloppen, niks... wij de deurbel gedaan, niks, wij lopen weg, lichten gaan uit
Tss, achter de pc, alsnog niet goedquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik zat heel gezellig beneden hoor.
Niels & ik... was trouwens erg gezellig in de J'ell, maar ook aan jou dus nog een Gelukkig Nieuwjaarquote:[..]
Oh, ik heb tot 1 uur vuurwerk afgestoken en ben toen naar boven gegaan. Heb verder niks gehoord? Wie zijn 'wij' trouwens?
Ja, dank jequote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Veel plezier in Mallnitz, overigens.
Ach ja, alwin zet de klokken beneden gewoon ff andersquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:28 schreef errrrr het volgende:
Jahoor, Alwin & Kees weer om precies 00:00 een post.... moeten jullie niet gezellig beneden met jullie ouders zitten?
Toen we weg liepen gingen de lichten wel uitquote:En Kees, kon je gister om kwart over 1 niet eens even open doen? D'r brandden nog lichten, wij op de ramen te kloppen, niks... wij de deurbel gedaan, niks, wij lopen weg, lichten gaan uit
Maar was gister wel gezellig... Koefnoen jaaroverzicht -> Lebbis & Janssen -> Kopspijkers jaaroverzicht... was allemaal wel leuk
Reuze gezelligquote:Daarna wat champagne, wat vuurwerk, even naar de dijk (d'r werd dit jaar best veel afgestoken in Oudeschild), en om 1 uur opweg naar de J'ell, waar het gezellig was
Merci, monsieur Kees!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Goh, dankjewel Niels.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:43 schreef NerdoNielso het volgende:
Voor alle ski'ers / snowboarders: mogen de billetjes het rustig hebben komende week
Ik ga zo naar mijn oma toe, even nieuwjaarwensen enzo
Mja, ongeveer half 5, toen nog naar Joram, wat oliebollen eten, toen druppelden nog wat meer mensen binnen. Daarna nog buiten even wat gepraat, met Ruben naar z'n fiets gezocht, Ruben nog even een stuk naar z'n huis gefietst en om 6 uur was ik thuis. Toen heb ik me tot 7 uur lopen vervloeken dat ik niet zoveel oliebollen had moeten eten en stond om 11 uur weer verrassend wakker opquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:02 schreef MAX_crazy het volgende:
damn... het was gister gewoon veel te gezellig in de jell!
ruben je was voor mijn idee als best vroeg naar huis gegaan met de andere jongens?
gezellig en mijn moeder gaat nu eenmaal niet zo goed samen Hans..waarom dacht je anders dat ik d'r donderdag het huis uit gewerkt had..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:28 schreef errrrr het volgende:
En Kees, kon je gister om kwart over 1 niet eens even open doen? D'r brandden nog lichten, wij op de ramen te kloppen, niks... wij de deurbel gedaan, niks, wij lopen weg, lichten gaan uit
Maar was gister wel gezellig... Koefnoen jaaroverzicht -> Lebbis & Janssen -> Kopspijkers jaaroverzicht... was allemaal wel leuk
Daarna wat champagne, wat vuurwerk, even naar de dijk (d'r werd dit jaar best veel afgestoken in Oudeschild), en om 1 uur opweg naar de J'ell, waar het gezellig was
Denk dat het allemaal niet gaat uitkomen voor Nielsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Goh, dankjewel Niels.
Like your sig.
Dat is een andere vorm van gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
gezellig en mijn moeder gaat nu eenmaal niet zo goed samen Hans..waarom dacht je anders dat ik d'r donderdag het huis uit gewerkt had..
daar redden we het wel mee denk ik..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:08 schreef MAX_crazy het volgende:
zo ik heb nog is ff wat goeie dvd's uitgezogd voor in de bus:
Platoon
The Girl Next Door
Man On Fire
The Lost Battalion
Phone Booth
Se7en
Matchstick Men
EN The Incredibles
ik heb er net ongeveer een hele week de tijd voor nodig gehad om mijn moeder uit te leggen hoe je met Gentoo Linux eenbeetje fatsoenlijk een email kan versturen..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:17 schreef MAX_crazy het volgende:
En nu nog ff een verseup to date ghost image maken voor het geval mijn broertje weer mijn pc molt.
thanx Kees, maar ik ben bang dat het niet zo leuk word, het is dat ik moet van mijn paps en mams, anders ging ik niet..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
NIELS BOOM..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:43 schreef NerdoNielso het volgende:
Voor alle ski=ers / snowboarders: mogen de billetjes het rustig hebben komende week
Ik ga zo naar mijn oma toe, even nieuwjaarwensen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |